Mee eens. Ik vind Wilders ook niets, maar hij is wel vermakelijk en houdt de boel een beetje scherp.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:29 schreef Kreator het volgende:
Want? Ik sta niet achter alle punten van de PVV, maar het is wel een wake-up call. Had een paar jaar geleden moeten gebeuren maar toen was Volkert ons voor. Ik ben juist erg benieuwd en nieuwsgierig wat er gaat gebeuren.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De quarterpounder is de enige burger met nog wat vlees inhoud. De rest van de macburgers zijn van die dunne lapjes geplet poeder. Dan vind ik die van de BK stukken lekkerder!
Ik zag wel 10x liever een Pim dan een Wildersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Want? Ik sta niet achter alle punten van de PVV, maar het is wel een wake-up call. Had een paar jaar geleden moeten gebeuren maar toen was Volkert ons voor. Ik ben juist erg benieuwd en nieuwsgierig wat er gaat gebeuren.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag wel 10x liever een Pim dan een Wilders
I'm a meatlover.quote:
Het partijplan van de PVV is anders op een boel punten wel degelijk goed, degelijk en vernieuwend. Dat bij voorbaat kortzichtig noemen is exemplarisch voor linksdenkend nederland.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:30 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het niet zo'n wake up call. Ik vind het exemplarisch voor de kortzichtigheid van een groot deel van de Nederlanders.
Wilders is de blanke verlosser.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:25 schreef stbabylon het volgende:
Kan Balkenende (samen met Wilders) niet even op een druk kruispunt gaan spelen?
Ook niet, al vond ik die wel een stuk intelligenter (en dus gevaarlijker). Ik geloof gewoon niet in het verketteren van hele groepen mensen: niet bij homo's, niet bij allochtonen, gewoon niet. Ik geloof wel in hard optreden tegen slecht gedrag overigens, maar dat geld dan voor iedereen die zich slecht gedraagt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tja, dat zeker.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Wilders is met zijn haar wel net zo bleek.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en ik vind dat persoonlijk niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het partijplan van de PVV is anders op een boel punten wel degelijk goed, degelijk en vernieuwend. Dat bij voorbaat kortzichtig noemen is exemplarisch voor linksdenkend nederland..
Dat sowieso. Een intellectueel met de juiste intentie versus een politieke clown. Maar toch, een goeie wake-up call, zoals Kreator zei.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trouwen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm a meatlover.
Van die tig ponds Argentijnse steakjes bij The Sopranos of Gaucho's
Als je in Nederland een klein beetje naar rechts gaat ben je al zowat een neo nazi.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het partijplan van de PVV is anders op een boel punten wel degelijk goed, degelijk en vernieuwend. Dat bij voorbaat kortzichtig noemen is exemplarisch voor linksdenkend nederland..
Tis een leuk experiment, kijken hoe en wat de PVV doet. Maar ik vind de Nederlandse regering nou niet echt een geschikte plek voor een experiment.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Genaaid worden we toch al. Geef de man een kans.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis een leuk experiment, kijken hoe en wat de PVV doet. Maar ik vind de Nederlandse regering nou niet echt een geschikte plek voor een experiment.
en links is foei op Fok!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:34 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als je in Nederland een klein beetje naar rechts gaat ben je al zowat een neo nazi.
Rechts is foei in NL.
Riiiight, echt dus niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:34 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als je in Nederland een klein beetje naar rechts gaat ben je al zowat een neo nazi.
Rechts is foei in NL.
Wel nee, er is gewoon een soort van scheiding. De rechtsen roepen continu moord en brand over de linkse kerk en de linksen verketteren rechts.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:34 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Rechts is foei in NL.
ik ben het eens met rip...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel nee, er is gewoon een soort van scheiding. De rechtsen roepen continu moord en brand over de linkse kerk en de linksen verketteren rechts.
Persoonlijk stem ik links, maaar ik kan me wel vinden in enkele economische oplossingen van de VVD bijvoorbeeld. Ik ben niet per se anti-rechtse partijen, maar ik kan me gewoon niet vinden in de ideeen van Wilders en vind ze ook gevaarlijk
Klopt. Maar dan heb ik liever een serieuze ook niet altijd even subtiele wake-up call dan een alarmtoeter die afgaat en alleen maar kan schreeuwen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat sowieso. Een intellectueel met de juiste intentie versus een politieke clown. Maar toch, een goeie wake-up call, zoals Kreator zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |