Gaat ie zich vast heel erg vervelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Hij helemaal trots rondkijkend in die grote kamer. Is er helemaal niemand.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wens je Balkenende indirect dood? Net als Mierlo?
Rose Strain Injury?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bos trekt al heel wat op parkeerplaatsen. Die heeft RSI.
Die kan die lijst niet OOK nog eens blijven trekken.
Dat zou teveel gevraagd zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wens je Balkenende indirect dood? Net als Mierlo?
Dat is Rutte toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bos trekt al heel wat op parkeerplaatsen. Die heeft RSI.
Die kan die lijst niet OOK nog eens blijven trekken.
In Dublin. Bij zo,n Heel chique burgertent. Goedkoopste burger daar was 15 euro.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:57 schreef Kreator het volgende:
Oja, de beste hamburger die ik ooit heb gehad? In Las Vegas.. Mèn die was goddelijk.... en er was iets niet goed mee, want ik heb er een voedselvergiftiging aan overgehouden. Maar die was het bijna waard.
Hamburgers: Mac > BK (m.u.v. de long chicken vanwege de chicken met kaas)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:05 schreef Ang3l het volgende:
Hamburgers: BK > Mac (m.u.v. de Big tasty vanwege de saus)
Frietjes: Mac > BK (m.u.v. de twister/curly fries)
Hm, als dat gebeurt hebben we een beroemde begrafenis is ons dorp.quote:
Zo kan ik me er helemaal bij aansluiten, zeker met de QP opmerkingquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hamburgers: Mac > BK (m.u.v. de long chicken vanwege de chicken met kaas)
Milkshake: Mac > BK (zonder uitzondering)
Een quarterpounder is echt 1000 keer lekkerder dan een BK burger..
Nog meer positiefs aan een sterfgevalquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, als dat gebeurt hebben we een beroemde begrafenis is ons dorp.(althans, dorp grenzend aan die van ons). Woei.
Bijna wel he!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog meer positiefs aan een sterfgeval
Het nadeel van de Mac vind ik dat er bijna overal die ranzige kaas op moet zittenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hamburgers: Mac > BK (m.u.v. de long chicken vanwege de chicken met kaas)
Milkshake: Mac > BK (zonder uitzondering)
..Bk heeft dezelfde kaas. Cheddar. En die kun je ook zonder bestellen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:12 schreef STING het volgende:
Het nadeel van de Mac vind ik dat er bijna overal die ranzige kaas op moet zitten
Ze raken bij de Mac vaak in de war als ik een Big Mac zonder kaas wilquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
..Bk heeft dezelfde kaas. Cheddar. En die kun je ook zonder bestellen.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ze raken bij de Mac vaak in de war als ik een Big Mac zonder kaas wil
Qua drugs in ieder geval een liberalere visie. Naieve slappe houding tegen het straattuig, dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:18 schreef stbabylon het volgende:
Cohen neemt ws. het stokje over van Bos
Frietjes zijn nutteloze vulling, daar kan dan ook bijv. een cheesburger voor in de plaatsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:18 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb bij de Mac in Nederland altijd een standaardbestelling: Quarterpounder en een McKroket. De frietjes vind ik vies bij de Mac, slappe rotzooi. Milkshakes zijn lekker.
Samequote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:21 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het jammer, vond bos wel op dreef de laatste tijd
Balkenende snap ik niet nee, die had gewoon op moeten rotten en Eurlings de kans moeten gunnen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik niet. Wouter Windvaan heeft ontzettend veel kapot gemaakt in Nederland. Nu Balk nog.
Daarom. Niet te hoge verwachtingen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ze raken bij de Mac sowieso al vaak in de war, dus wat dat betreft.
De quarterpounder is de enige burger met nog wat vlees inhoud. De rest van de macburgers zijn van die dunne lapjes geplet poeder. Dan vind ik die van de BK stukken lekkerder!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:10 schreef Kreator het volgende:
Ook als je een cheeseburger zonder kaas besteldquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ze raken bij de Mac vaak in de war als ik een Big Mac zonder kaas wil
Wilders pak je niet zomaar, die heeft nog meer beveiliging dan MJ toen hij nog leefde.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:25 schreef stbabylon het volgende:
Kan Balkenende (samen met Wilders) niet even op een druk kruispunt gaan spelen?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook als je een cheeseburger zonder kaas besteld
(Ja, dat heeb ik ooit gedaan)
Ze hoeven ook niet bewust afgemaakt te worden, zolang ze maar niet meer verkiesbaar zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wilders pak je niet zomaar, die heeft nog meer beveiliging dan MJ toen hij nog leefde.
Mja, niet dat het veel had uitgemaakt want Eurlings stopt er ook al mee...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:22 schreef Ripley het volgende:
Balkenende snap ik niet nee, die had gewoon op moeten rotten en Eurlings de kans moeten gunnen.
Als iemand echt kwaad wil kan dat altijd. Dat meisje dat namens het NRC infiltreerde had van alles gekund bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wilders pak je niet zomaar, die heeft nog meer beveiliging dan MJ toen hij nog leefde.
Misschien moeten we die arts van MJ inschakelen.quote:Wilders pak je niet zomaar, die heeft nog meer beveiliging dan MJ toen hij nog leefde.
Moguh.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:27 schreef Socios het volgende:
Rustig aan, net wakker.
Al aan de snacks, ja?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien moeten we die arts van MJ inschakelen.
Dat weet ik, maar ik vermoed dat dat deels is omdat balkenende hem nog steeds in d ekroonprins positie hieldquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, niet dat het veel had uitgemaakt want Eurlings stopt er ook al mee...
Want? Ik sta niet achter alle punten van de PVV, maar het is wel een wake-up call. Had een paar jaar geleden moeten gebeuren maar toen was Volkert ons voor. Ik ben juist erg benieuwd en nieuwsgierig wat er gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:27 schreef stbabylon het volgende:
zolang ze maar niet meer verkiesbaar zijn
Jij.. jij.. studentquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:27 schreef Socios het volgende:
Rustig aan, net wakker.
Al aan de snacks, ja?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Om ze te pesten he, geef maar toe.
Ik vind het niet zo'n wake up call. Ik vind het exemplarisch voor de kortzichtigheid van een groot deel van de Nederlanders.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Want? Ik sta niet achter alle punten van de PVV, maar het is wel een wake-up call. Had een paar jaar geleden moeten gebeuren maar toen was Volkert ons voor. Ik ben juist erg benieuwd en nieuwsgierig wat er gaat gebeuren.
We moeten de kapper van Wilders inschakelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien moeten we die arts van MJ inschakelen.
Ons geld weggeven aan de banken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:21 schreef Ripley het volgende:
idem.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:21 schreef Ripley het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |