Klopt. Maar ik wil het ook langzaam uit gaan breiden. Maar ik durf nog niet langer dan 2-3 uur per dag te werken en op andere dagen is er geen plaats op mijn huidige plek.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
4 uur in de week? dan heb je bijna altijd weekend
EERST DE ISLAM EN NU DIT!!! STEMT WILDERS!!!!!!quote:
Why?quote:
Hij vroeg of ik samen wilde lunchen. Het was zelfs redelijk gezellig en ik heb het lekker oppervlakkig gehouden.quote:Why?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vertel dan gewoon gelijk hoe dat was en de reden en etc etc..
Dat was eerst alleen nog maar in Amsterdam, bij Pathe Arena.quote:
Goede bandquote:
Geniaal plan. Dat wil ik ook! Hoe laat draait de film? Is er een vroege versie?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was eerst alleen nog maar in Amsterdam, bij Pathe Arena.
DWZ: Zondag. Ik. Alice. 3D. IMAX.
Okee, mocht ik weer een keer in de Pathe komen is de kans dus aanwezig dat ik het op zo'n IMax ding zie.. (ik woon ik in EIndhoven hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was eerst alleen nog maar in Amsterdam, bij Pathe Arena.
DWZ: Zondag. Ik. Alice. 3D. IMAX.
Ronnie James is beter dan Ozzy.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goede bandOok zonder Ozzy (zoals dit nummer) is de muziek niet echt slecht volgens mij , maar daar ken ik het eigenlijk niet goed genoeg voor.
Okee, Ik ken Dio alleen maar van Rainbow en DIO, maar dat is zeker geen verkeerde muziekquote:
Ik heb die van 19:05.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geniaal plan. Dat wil ik ook! Hoe laat draait de film? Is er een vroege versie?
Ik ben niet tegen dubbele paspoorten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je vergeet (voor het gemak?) dat die jongens hier zijn geboren, vaak net als hun ouders, en dat ze dus in de eerste plaats gewoon Nederlander zijn. De Turkse/Marrokaanse regering geeft ze een extra paspoort. Die zou moeten wegvallen als je tegen dubbele paspoorten bent.
Dat had ik al gedacht aan je avatarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, mocht ik weer een keer in de Pathe komen is de kans dus aanwezig dat ik het op zo'n IMax ding zie.. (ik woon ik in EIndhoven he)
Ik zal knuffelmeisje es vragen. Moet niet al te laat thuis zijn zondag want cursus geven op maandag. Maar goeie tip!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die van 19:05.
Hij draait in Ehvn om 13.45, 16:25, 19:05 en 21:40
Alice in Wonderland IMAX 3D (OV)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |