Een vette bek scoren! Ken je dat niet?? Welk achterlijk gat kom jij dan vandaan?? (quote:
Hehe.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een vette bek scoren! Ken je dat niet?? Welk achterlijk gat kom jij dan vandaan?? ()
Dat betekent dat je een vette snack gaat eten (broodje kroket, patatje, macdonalds, etc. etc.), daar krijg je een vette bek van.
Mja, heb nu het meeste zin in McDonalds. Een lekkere Quarter Pounder, McNuggets met zoetzure saus en een grote bananen McShakequote:
Turkse pizzaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, heb nu het meeste zin in McDonalds. Een lekkere Quarter Pounder, McNuggets met zoetzure saus en een grote bananen McShake
Om dan na 10 minuten weer te moeten eten .quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, heb nu het meeste zin in McDonalds. Een lekkere Quarter Pounder, McNuggets met zoetzure saus en een grote bananen McShake
Heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Om dan na 10 minuten weer te moeten eten .
Dat spul vult voor geen gulden.
Dat is erg lekker inderdaadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker met knoflooksaus en dan dubbelvouwen
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:54 schreef stbabylon het volgende:
Gefeliciteerd met deze (dubieuze) eer Venco
Jaarcijfers 2010 t/m februari (tussen haakjes stand t/m januari)
020 (028) 06314 vencodark
bron: FOK!forum-stats: Totals en Jaarcijfers 2009.
Zelfs geen curly fries?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Gister met m'n vriendin in de burgerking gezeten. Heb heel verstandig niks genomen
Nop thuis een tomatensoepje uit blik gehadquote:
Ik weet niet, maar dat klinkt op een of andere manier best wel foutquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:41 schreef Ripley het volgende:
Oh ja, nu heb ik wel zin in en lekkere hamburger van de burgermeester
Geeft niet hoor meisquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Ik heb helaas geen speech voorbereid en ik ben niet zo goed in improviseren.
Dat zou voor mij geen probleem zijn, ik vind alles daar aangebrand smaken (tot aan de milkshakes aantoe)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Gister met m'n vriendin in de burgerking gezeten. Heb heel verstandig niks genomen
www.burgermeester.nlquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar dat klinkt op een of andere manier best wel fout
Whahahahahaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:43 schreef Kluts het volgende:
Vette bek.
Ik ben er zo gek op dat mijn frituurpan een eigen hyve heeft.
Seriously.![]()
En bij de Mac smaakt alles naar verlept piepschuim.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:43 schreef stbabylon het volgende:
Dat zou voor mij geen probleem zijn, ik vind alles daar aangebrand smaken (tot aan de milkshakes aantoe)
Hoe vaak heb jij verlept piepschuim gegeten?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:44 schreef Techno het volgende:
[..]
En bij de Mac smaakt alles naar verlept piepschuim.
Vind jij!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:44 schreef Techno het volgende:
[..]
En bij de Mac smaakt alles naar verlept piepschuim.
Ik ga toch liever naar de Mac dan naar Burger King. Het enige lekkere daar is de Big King xxl en de curly fries.quote:En bij de Mac smaakt alles naar verlept piepschuim
Alles smaakt naar die ranzige bakjes piepschuim waar het in warmgehouden wordt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:45 schreef Cue_ het volgende:
Hoe vaak heb jij verlept piepschuim gegeten?
Je wilde toch niet stellen dat het voer van de Mac van hoog cultureel hoog niveau was? Dat is namelijk geen mening, maar een feit.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:45 schreef stbabylon het volgende:
Vind jij!
Ik zei het er tenminste netjes bij dat ik dat vind
Ik ga liever naar een echte snackbar. Lekkerder, en je krijgt meer waar voor je geld.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:47 schreef Kluts het volgende:
Ik ga toch liever naar de Mac dan naar Burger King. Het enige lekkere daar is de Big King xxl en de curly fries.
Maar care, in Apeldoorn hebben we toch geen BK.
er zijn zoveel slechte snackbars!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:48 schreef Techno het volgende:
Ik ga liever naar een echte snackbar. Lekkerer, en je krijgt meer waar voor je geld.
Als het om patat/burgers/kroketten gaat, ga ik o.a. voor m'n eigen frituurpanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een echte snackbar. Lekkerer, en je krijgt meer waar voor je geld.
Wat is er zo geweldig aan de snackbar in Haaksbergen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er zijn zoveel slechte snackbars!!
De beste zit nog altijd in Haaksbergen!![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:49 schreef vencodark het volgende:
Ik stem voor Mac. Juist vanwege de mayo en de McKroket.
Geweldige service! Geweldig patat, goede kwaliteit, schoon etc etcquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:50 schreef vencodark het volgende:
Wat is er zo geweldig aan de snackbar in Haaksbergen?
Die mad sauce mayo is idd lekkerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:49 schreef vencodark het volgende:
Ik stem voor Mac. Juist vanwege de mayo en de McKroket.
Haaksbergenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er zijn zoveel slechte snackbars!!
De beste zit nog altijd in Haaksbergen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |