Een vette bek scoren! Ken je dat niet?? Welk achterlijk gat kom jij dan vandaan?? (quote:
Hehe.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een vette bek scoren! Ken je dat niet?? Welk achterlijk gat kom jij dan vandaan?? ()
Dat betekent dat je een vette snack gaat eten (broodje kroket, patatje, macdonalds, etc. etc.), daar krijg je een vette bek van.
Mja, heb nu het meeste zin in McDonalds. Een lekkere Quarter Pounder, McNuggets met zoetzure saus en een grote bananen McShakequote:
Turkse pizzaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, heb nu het meeste zin in McDonalds. Een lekkere Quarter Pounder, McNuggets met zoetzure saus en een grote bananen McShake
Om dan na 10 minuten weer te moeten eten .quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, heb nu het meeste zin in McDonalds. Een lekkere Quarter Pounder, McNuggets met zoetzure saus en een grote bananen McShake
Heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Om dan na 10 minuten weer te moeten eten .
Dat spul vult voor geen gulden.
Dat is erg lekker inderdaadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker met knoflooksaus en dan dubbelvouwen
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:54 schreef stbabylon het volgende:
Gefeliciteerd met deze (dubieuze) eer Venco
Jaarcijfers 2010 t/m februari (tussen haakjes stand t/m januari)
020 (028) 06314 vencodark
bron: FOK!forum-stats: Totals en Jaarcijfers 2009.
Zelfs geen curly fries?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Gister met m'n vriendin in de burgerking gezeten. Heb heel verstandig niks genomen
Nop thuis een tomatensoepje uit blik gehadquote:
Ik weet niet, maar dat klinkt op een of andere manier best wel foutquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:41 schreef Ripley het volgende:
Oh ja, nu heb ik wel zin in en lekkere hamburger van de burgermeester
Geeft niet hoor meisquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Ik heb helaas geen speech voorbereid en ik ben niet zo goed in improviseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |