Wallage.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef DonJames het volgende:
En wie gaat Cohen opvolgen hier in Amsterdam?
Daar is ook niks meer van over.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:14 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Ach, SP was toch al de enige serieuze linkse partij die we nog hadden.
34000 voorkeurstemmen. Moslims in NL zijn natuurlijk meer dan alleen de Turken, dus wellicht meer stemmen op 9 juni.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja dat leverde ze welgeteld 1 zetel extra op. Hoogstens.
Van der Laan? Of misschien wel Plasterk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef DonJames het volgende:
En wie gaat Cohen opvolgen hier in Amsterdam?
durft Wilders een Jood aan te vallenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:12 schreef 9x19 het volgende:
Gaan al die Moslims nog wel PvdA stemmen met een Jood aan het roer?
Cohen is een zak hooi, ruggegraatloos en ongeinspireerd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:18 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Cohen wel mooi hoor. Doet me denken aan Kok. Ik vind hem ook iets 'strenger' en iets 'harder' overkomen dan Bos.
Ow ja Kok, de man die tekeer ging tegen de zelfverrijkcultuur in het bankwezen en nu hetzelfde doet. Waarom trappen mensen toch altijd in die nepsocilaisten?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:18 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Cohen wel mooi hoor. Doet me denken aan Kok. Ik vind hem ook iets 'strenger' en iets 'harder' overkomen dan Bos.
Cohen stapt nu juist op een goed moment in denk ik. Cohen heeft veel te maken gehad met "moslimproblematiek" en dat kun je goed gebruiken tegen de PVV.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:18 schreef Wokkel het volgende:
Cohen is echt een toonbeeld van oude politiek, het was een mooie kans om daar nu eens vanaf te stappen.
Ja daar kunnen ze over meepraten in onze hoofstadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cohen stapt nu juist op een goed moment in denk ik. Cohen heeft veel te maken gehad met "moslimproblematiek" en dat kun je goed gebruiken tegen de PVV.
Ja idd Cohen's successen op dat gebied zijn legio iddquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cohen stapt nu juist op een goed moment in denk ik. Cohen heeft veel te maken gehad met "moslimproblematiek" en dat kun je goed gebruiken tegen de PVV.
Cohen is een mediator, een rationeel mens en een vader des vaderlands.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Cohen is een zak hooi, ruggegraatloos en ongeinspireerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |