Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
[edit] toch maar vewijderdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 02:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Selma, jij, ik, wasmachine, dit nummer
Voor jouquote:
Super serie!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:54 schreef Oksel het volgende:
Goedemorgen. Ik heb al een EP gekeken van Californication. GEniale serie
RSI is kut idd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat helpt niet, maar toch bedankt.
RSI hè. Altijd fijn.
Tuigkopje!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:42 schreef Robinhoo het volgende:
Hey allemaal.
quote:
Ik Dexterquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:22 schreef Oksel het volgende:
Verder volg ik trouwens ook nog Lost, Top Gear, True Blood ennehm.. nog wat geloof ik
Joooooooo weer op stage?quote:
Ik wil ook zuipen vandaag!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Joooooooo weer op stage?![]()
Ik ga vanmiddag zuipen met Damzkie in Hengelo
jup, weer op stage !quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Joooooooo weer op stage?![]()
Ik ga vanmiddag zuipen met Damzkie in Hengelo
doe die chick de groetenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:56 schreef haakon het volgende:
[..]
jup, weer op stage !
ik ga vanmiddag hier zuipen
Ohja, Dexter ook nog..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:53 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik DexterNu wachten op de nieuwe Band of Brothers
The Sopranos vond ik ook geniaal
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:03 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ohja, Dexter ook nog..
Sopranos helaas nooit gekeken. Misschien toch maar ff downloaden ..
...popcorn hour. Dat heb ik niet. Wel handig zo te lezen. Goeie tip.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:14 schreef Oksel het volgende:
Usenet & Popcorn Hour..![]()
Veel series download hij automatisch trouwens zodra er een nieuwe episode uitkomt..
ik doelde eigenlijk op hoeveel het eigenlijk isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:14 schreef Oksel het volgende:
Usenet & Popcorn Hour..= Even downloaden..
![]()
uptime: 1d 16:12:42
download time: 1d 12:56:16
average download rate: 657 KB/s
total downloaded: 83.4 GB
free disk space: 79.1 GB
Dat is mijn Popcorn Hour.. die download alles voor me. Gooi alleen de NZB in de juiste directory, mijn popcorn hour doet de rest!Hij's nu net 1,5 dag online sinds ik terug ben uit het buitenland, had geen lange kabel..
![]()
Veel series download hij automatisch trouwens zodra er een nieuwe episode uitkomt..
1 Goedemorgenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:23 schreef haakon het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk op hoeveel het eigenlijk is
ik heb toen alle dvd's gedownload.
35 x 4,7 GB
+ dat je dat popcorn hour niets uitmaakt om sneller te downloaden
Nice dingetje, die wil ik ook misschien.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
1 Goedemorgen, MKV zal het geheel qua grote kleiner maken
.
Woohooo... HTC Desire besteld!
Geniaal speeltje. Vergeet de videotheek..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
...popcorn hour. Dat heb ik niet. Wel handig zo te lezen. Goeie tip.
Hooiquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:39 schreef Assiej het volgende:
Dag allen weer
ik kan tegenwoordig alleen nog maar tvp-jes posten en als ik weer terug kijk is het topic weer vol
jullie gaan veulste hard
Vanavond weer daten?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:39 schreef Assiej het volgende:
Dag allen weer
ik kan tegenwoordig alleen nog maar tvp-jes posten en als ik weer terug kijk is het topic weer vol
jullie gaan veulste hard
Zeker, nu is het bezit van de HTC Hero, ook perfecte telefoon, Android (L).quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nice dingetje, die wil ik ook misschien.
Over 2 maandjes kan ik een nieuwe mobiel uitkiezen, word waarschijnlijk een Nokia N900quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
1 Goedemorgen, MKV zal het geheel qua grote kleiner maken
.
Woohooo... HTC Desire besteld!
Ik ook over 2 maandenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Over 2 maandjes kan ik een nieuwe mobiel uitkiezen, word waarschijnlijk een Nokia N900
Oh wacht. Dat is geen software, dat is een mediading. Die heb ik al, maar dan een goeie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:32 schreef Oksel het volgende:
Geniaal speeltje. Vergeet de videotheek..Wij kijken alleen nog maar films.. DVD kwaliteit, via Popcorn Hour.
Gister ook voor het eerst in het 'wild' gezien, maar kan echt niet overweg met die menu's van Nokia, zit voor mij echt geen logica in + dat ik hem niet zo heel snel vond.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Over 2 maandjes kan ik een nieuwe mobiel uitkiezen, word waarschijnlijk een Nokia N900
Kan dat ja? Wist ik nog niet!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Voordeel N900: Je kunt hem dualbooten met Android.
Ben niet voor PVDA maar of we hier blij mee moeten zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:04 schreef Kreator het volgende:
Ah. Wouter Windvaan stopt als partijlijder bij de rooien.
Plasterk mag wel lijsttrekker worden imoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:04 schreef Kreator het volgende:
Ah. Wouter Windvaan stopt als partijlijder bij de rooien.
Hoiquote:
Hee Stefanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Mogge san![]()
Geen last meer van de benen?
Op google vind ik inderdaad genoeg.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja is mogelijk. Lange leve de jongens van XDA.
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh wacht. Dat is geen software, dat is een mediading. Die heb ik al, maar dan een goeie.
Naar mijn idee gaat er niets boven PCH, van't werk hier een AC Ryan thuis gehad maar dat was echt KUT!, love PCHquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:15 schreef Oksel het volgende:
[..]
![]()
PCH is een goed apparaat. Maar vertel me eens wat voor geniaal speeltje jij hebt staan..
Ruik je in Wierden nou nog die vuile lucht uit Almelo?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:16 schreef Oksel het volgende:
Net uurtje op de racefiets mijn nieuwe omgeving verkent trouwens. Best mooi. Weilanden, beetje bos.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ruik je in Wierden nou nog die vuile lucht uit Almelo?
Een fanloze/Sdddisk industriele pc met freeware software (mediaportal) en afstandsbediening. FullHD, alles erop en eraan. Meer vrijheid, meer mogelijkheden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:15 schreef Oksel het volgende:
PCH is een goed apparaat. Maar vertel me eens wat voor geniaal speeltje jij hebt staan..
das toch geen vraagquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
trein van half 6 ofzo daar ergens in de buurt.quote:
PCH is fanloos. Als je er een SD kaart in zet en je films van een NAS streamed is hij 100% geluidloos.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een fanloze/Sdddisk industriele pc met freeware software (mediaportal) en afstandsbediening. FullHD, alles erop en eraan. Meer vrijheid, meer mogelijkheden.
En een ps3.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
En ik heb niks aan omdat ik net uit de douche stapquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb m'n chillkleren aan, jwtTrui met een hoodie en een dikke warme joggingbroek
Whatever. Mijn pc is 6cm hoog en 15cm breed. Net iets groter dan een cdromspeler dus. Waarschijnlijk kleiner dan jouw apparaatje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:59 schreef Oksel het volgende:
PC = groter, lelijker. Wel sneller. Full HD doet PCH natuurlijk ook. Meer vrijheid, sure, dus meer mogelijkheden. Maar die gebruik ik niet. Verder is een PC minder stabiel. En groter. Veel groter. En uiteindelijk moet je afstandsbediening kopen, hardware kopen.. dus goedkoper uit ben je niet.
Ah, dat is mooi maatje inderdaad..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Whatever. Mijn pc is 6cm hoog en 15cm breed. Net iets groter dan een cdromspeler dus. Waarschijnlijk kleiner dan jouw apparaatje.
eensquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:11 schreef haakon het volgende:
kutdiscussies over wie mooier spul heeft enz ..
als die troep het maar doet en je er maar films mee kunt kijken !
godverdomme wat 'n gezeik
Laat ze lekker?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:11 schreef haakon het volgende:
Krijg cholera ofzo. Als het 90% over voetbal mag gaan, mag het ook best een keer 10 posts over een pc gaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:11 schreef haakon het volgende:
krijg alle andere ziektes. ga naar de klaagbaak ofzo..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krijg cholera ofzo. Als het 90% over voetbal mag gaan, mag het ook best een keer 10 posts over een pc gaan.
90 %quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krijg cholera ofzo. Als het 90% over voetbal mag gaan, mag het ook best een keer 10 posts over een pc gaan.
Even nog een keer lezen en je post herzienquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:19 schreef haakon het volgende:
[..]
krijg alle andere ziektes. ga naar de klaagbaak ofzo..
en voor 90% voetbal ga je maar naar een voetbaltopic.
neu, geen zin om duidelijk te formulerenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even nog een keer lezen en je post herzien
Hoe jij het bedoelt zal jou zeker duidelijk zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:25 schreef haakon het volgende:
[..]
neu, geen zin om duidelijk te formuleren
het klopt wel wat ik zei, hoe ik het bedoel althans
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:28 schreef Robinhoo het volgende:
Ik snap haakon wel, die kreator moet niet direct met 'krijg dit krijg dat' en haakon bedoelt dat als je 90 % voetbal wilt zien dat je dan maar naar een voetbaltopic moet gaan, want hier ligt het ongeveer op 30 %.
Dat wel jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik heb niks aan omdat ik net uit de douche stapLekker boeiend?
..ja, ik begon inderdaad:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:28 schreef Robinhoo het volgende:
Ik snap haakon wel, die kreator moet niet direct met 'krijg dit krijg dat'
Ja, er werd hier nauwelijks over toffe games gepraatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
..ja, ik begon inderdaad:
Tukkers op Fok! #416: Mass Effect 2 ftw
.
En dat dus. Ik klaag toch ook niet over het eeuwige voetbal/zuipen geklets.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:31 schreef Samzz het volgende:
Hier ligt het percentage voetbal wel iets hoger. En wat is er mis met een gesprekje over computers? Als je het niet wilt lezen, lees je er overheen.
ik zeg daar helemaal niets over dat iemand dit of dat moet krijgen ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
.
Dat bedoel ik toch helemaal niet helder licht. Ik bedoel jij begint met 'krijg [insert ziekte]'quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
.
Nee, 'godverdomme wat 'n gezeik' en 'kutdiscussies' is een heel vriendelijke en opbouwende manier om even te zeggen dat je liever een ander onderwerp ziet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:33 schreef haakon het volgende:
ik zeg daar helemaal niets over dat iemand dit of dat moet krijgen ?
Uiteraard. Want met kanker spot je niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch helemaal niet helder licht. Ik bedoel jij begint met 'krijg [insert ziekte]'
Als ik tegen jou zeg dat je een kankerleijer bent heb ik heel het topic weer over me heen, maar jij vindt het blijkbaar normaal.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch helemaal niet helder licht. Ik bedoel jij begint met 'krijg [insert ziekte]'
Als ik tegen jou zeg dat je een kankerleijer bent heb ik heel het topic weer over me heen, maar jij vindt het blijkbaar normaal.
En hoe je mij verder noemt maakt me niet uit. Het is internet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, 'godverdomme wat 'n gezeik' en 'kutdiscussies' is een heel vriendelijke en opbouwende manier om even te zeggen dat je liever een ander onderwerp ziet.
Want aan Cholera gaan geen mensen dood...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Want met kanker spot je niet.
Waar zie je mij dat zeggen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Want aan Cholera gaan geen mensen dood...
Ja aan kanker meer, maar trek dan een lijn, omdat er toevallig in jouw familiekring mensen aan kanker dood zijn gegaan is dat erger? Nee.
...het was misschien iets te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:49 schreef Samzz het volgende:
Ooit van de zegswijze 'krijg de klere' gehoord? Krea zegt hetzelfde
Uit bovenstaande post blijkt van welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
...het was misschien iets te hoog gegrepen..
Maar goed, knuffeltijd. Jullie zijn allemaal lief hoor..
Dude, neem het niet zo serieus. Ik maakte maar een grapje toen ik zei 'maar dan een goeie'. Ik hou gewoon niet zo van out-of-the-box oplossingen. Die zijn minder flexibel bji veranderingen en ik kan met mijn pc ook gewoon games spelen, of een ander pakket installeren als er iets beters is. That's all. Als jij met die Popcorn uit de voeten kan, cool toch. Had op t.net wel gelezen dat het hendige kastjes zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef Oksel het volgende:
Lezen kan ik. Daar lees ik dat je meer vrijheid hebt. Dus nogmaals mijn vraag.. wat is nou HET grote voordeel, en waarom is een PCH NIET goed genoeg? Wat kan een PCH niet wat je nou echt nodig hebt? Je doet alsof een PCH rommel is, vervolgens verklaar je niet even waarom jouw mini-PC zo geweldig is.. terwijl ik wil weten waarom ik de volgende keer geen PCH moet kopen. Want zo kom je over..
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dude, neem het niet zo serieus. Ik maakte maar een grapje toen ik zei 'maar dan een goeie'. Ik hou gewoon niet zo van out-of-the-box oplossingen. Die zijn minder flexibel bji veranderingen en ik kan met mijn pc ook gewoon games spelen, of een ander pakket installeren als er iets beters is. That's all. Als jij met die Popcorn uit de voeten kan, cool toch. Had op t.net wel gelezen dat het hendige kastjes zijn.
laat ons niet langer in spanningquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo, ben er net weer!, Gerard's patatten waren weer verdomd lekker! Oh, en tevens ben ik er achtergekomen hoeveel kilometer ik met een tank kan rijden
ik rije, slaat die hele zooi af, denk what the fuck is dit, kijk ik in de tank, zit er nog maar een heel schraal bodempje inquote:
Marko!quote:
post plaatjes van knappe vrouwenquote:
Stop ta-ta-talking thatquote:
Haha, is het ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Klinkt als een onmeunig kutnummer
die hoorde ik vanmorgen op de radio.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Marko!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hahahaha
Ik wil wel een foto van mezelf posten, maar gaat zo moeilijk op BBquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
post plaatjes van knappe vrouwen
Ik zit achter een pc.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:22 schreef Samzz het volgende:
Ik wil wel een foto van mezelf posten, maar gaat zo moeilijk op BB
Hoe wie wat waarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Vanavond weer daten?
Dan laat ik je zien wat hard is!
quote:
Pizza.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:06 schreef Mdrop het volgende:
Joodels, moet voor twee man wat eten bedenken, snel klaar of af te halen, ideeën?
Oja dat kan ook nogquote:
Nee danku.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik schatquote:
Weet ik schatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik schatKrea noemde me homo, vandaar.
Goor is ontploft!quote:
BOEM hahahahahahahahahahhajajahaahhaahahahahhaquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:01 schreef Oldenzaal het volgende:
Wiebgaj er neenynu uit?!! jahjahjHHahahahahahahhhaha piLsssss iss lekkkerttrttrrttt!!!!111!!!1!!1!!
snooooooer jaaaaaaaaa pilssss hahahhahahahahahahahhahahaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
Vanaamd snooker jochie? ik ben nog bij gerard geweest net!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
snooooooer jaaaaaaaaa pilssss hahahhahahahahahahahhahaha
joahquote:
Nu moet je tieyen postenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pafipo?
Donequote:
Terug op heilige grondquote:
Ja, dat heeft Sjoerd geloof ik al een keer gepost.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh tukkers. weet niet of het al gemeld is maar je kunt nu ook in tukkerland streetviewen.
Kiek hier de trots van twente.
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=52.237577,6.839701&spn=0,359.997599&t=h&z=19&layer=c&cbll=52.237577,6.839701&panoid=AYU5YTY-nTleMIeFn_93fA&cbp=12,232.89,,0,-1.23
2-1quote:
zolang het zondag 1-1 wordt of 2-1, dan kan ik met die uitslag leven vanavondquote:
Verlies voor Twente vanavond, gelijkspel voor PSV zondag.. Volgende week winst van PSV op Twentequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zolang het zondag 1-1 wordt of 2-1, dan kan ik met die uitslag leven vanavond
liever niet kerelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verlies voor Twente vanavond, gelijkspel voor PSV zondag.. Volgende week winst van PSV op Twente
Je kunt ook gewoon IRL de straat opgaan, of is dat te eng voor je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Koude voeten.
Brr.. Ben de hele tijd al aan het streetviewenLeuk werk.
niks, ik pak wel een pilsje uit het krat dat Wouter van jou krijgtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan krijg jij een biertje uit het krat wat ik dan van Wouter krijg
vanavond naar het café met de kameradenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:11 schreef Assiej het volgende:
Ole weekend
Wat zijn de plannen van a.s. weekend voor de mensen hier onder ons
owja, van 20.45 tot ongeveer half 11 kijk ik ook voetbalquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niks, ik pak wel een pilsje uit het krat dat Wouter van jou krijgt
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, van 20.45 tot ongeveer half 11 kijk ik ook voetbal
Hard ADO aanmoedigenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij die naar een pot van FCT gaat kijken?![]()
nou, vooruit dan maarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hard ADO aanmoedigen
grapjeVoetbal is gewoon tof
zou zomaar kunnen ;+ iedereen kijkt met spanning naar FCT denk ikquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:29 schreef Ballantines het volgende:
een uur geen nieuwe post hier.. Record?
Jij zit dus nu in het cafequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanavond naar het café met de kameraden![]()
morgenavond verjaardag en zondag niks...
en jouw plannen?
DAVID \m/quote:
Why?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:19 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik probeer een pizza te bestellen, maar het lukt niet
"ik bin geen pizzaboer" zegt iequote:
Whehequote:
quote:
bier ging er hard inquote:
Ik zag het.. En zo ineens was je weg!!quote:
Ja, richting de muur!, en we waren Debbie enzo kwijtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik zag het.. En zo ineens was je weg!!
Jullie waren trouwens wel geil aan het dansen met die keu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |