Gister ook voor het eerst in het 'wild' gezien, maar kan echt niet overweg met die menu's van Nokia, zit voor mij echt geen logica in + dat ik hem niet zo heel snel vond.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Over 2 maandjes kan ik een nieuwe mobiel uitkiezen, word waarschijnlijk een Nokia N900
Kan dat ja? Wist ik nog niet!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Voordeel N900: Je kunt hem dualbooten met Android.
Ben niet voor PVDA maar of we hier blij mee moeten zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:04 schreef Kreator het volgende:
Ah. Wouter Windvaan stopt als partijlijder bij de rooien.
Plasterk mag wel lijsttrekker worden imoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:04 schreef Kreator het volgende:
Ah. Wouter Windvaan stopt als partijlijder bij de rooien.
Hoiquote:
Hee Stefanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Mogge san![]()
Geen last meer van de benen?
Op google vind ik inderdaad genoeg.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja is mogelijk. Lange leve de jongens van XDA.
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh wacht. Dat is geen software, dat is een mediading. Die heb ik al, maar dan een goeie.
Naar mijn idee gaat er niets boven PCH, van't werk hier een AC Ryan thuis gehad maar dat was echt KUT!, love PCHquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:15 schreef Oksel het volgende:
[..]
![]()
PCH is een goed apparaat. Maar vertel me eens wat voor geniaal speeltje jij hebt staan..
Ruik je in Wierden nou nog die vuile lucht uit Almelo?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:16 schreef Oksel het volgende:
Net uurtje op de racefiets mijn nieuwe omgeving verkent trouwens. Best mooi. Weilanden, beetje bos.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ruik je in Wierden nou nog die vuile lucht uit Almelo?
Een fanloze/Sdddisk industriele pc met freeware software (mediaportal) en afstandsbediening. FullHD, alles erop en eraan. Meer vrijheid, meer mogelijkheden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:15 schreef Oksel het volgende:
PCH is een goed apparaat. Maar vertel me eens wat voor geniaal speeltje jij hebt staan..
das toch geen vraagquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
trein van half 6 ofzo daar ergens in de buurt.quote:
PCH is fanloos. Als je er een SD kaart in zet en je films van een NAS streamed is hij 100% geluidloos.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een fanloze/Sdddisk industriele pc met freeware software (mediaportal) en afstandsbediening. FullHD, alles erop en eraan. Meer vrijheid, meer mogelijkheden.
En een ps3.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
En ik heb niks aan omdat ik net uit de douche stapquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb m'n chillkleren aan, jwtTrui met een hoodie en een dikke warme joggingbroek
Whatever. Mijn pc is 6cm hoog en 15cm breed. Net iets groter dan een cdromspeler dus. Waarschijnlijk kleiner dan jouw apparaatje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:59 schreef Oksel het volgende:
PC = groter, lelijker. Wel sneller. Full HD doet PCH natuurlijk ook. Meer vrijheid, sure, dus meer mogelijkheden. Maar die gebruik ik niet. Verder is een PC minder stabiel. En groter. Veel groter. En uiteindelijk moet je afstandsbediening kopen, hardware kopen.. dus goedkoper uit ben je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |