Ah, dat is mooi maatje inderdaad..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Whatever. Mijn pc is 6cm hoog en 15cm breed. Net iets groter dan een cdromspeler dus. Waarschijnlijk kleiner dan jouw apparaatje.
eensquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:11 schreef haakon het volgende:
kutdiscussies over wie mooier spul heeft enz ..
als die troep het maar doet en je er maar films mee kunt kijken !
godverdomme wat 'n gezeik
Laat ze lekker?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:11 schreef haakon het volgende:
Krijg cholera ofzo. Als het 90% over voetbal mag gaan, mag het ook best een keer 10 posts over een pc gaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:11 schreef haakon het volgende:
krijg alle andere ziektes. ga naar de klaagbaak ofzo..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krijg cholera ofzo. Als het 90% over voetbal mag gaan, mag het ook best een keer 10 posts over een pc gaan.
90 %quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krijg cholera ofzo. Als het 90% over voetbal mag gaan, mag het ook best een keer 10 posts over een pc gaan.
Even nog een keer lezen en je post herzienquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:19 schreef haakon het volgende:
[..]
krijg alle andere ziektes. ga naar de klaagbaak ofzo..
en voor 90% voetbal ga je maar naar een voetbaltopic.
neu, geen zin om duidelijk te formulerenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even nog een keer lezen en je post herzien
Hoe jij het bedoelt zal jou zeker duidelijk zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:25 schreef haakon het volgende:
[..]
neu, geen zin om duidelijk te formuleren
het klopt wel wat ik zei, hoe ik het bedoel althans
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:28 schreef Robinhoo het volgende:
Ik snap haakon wel, die kreator moet niet direct met 'krijg dit krijg dat' en haakon bedoelt dat als je 90 % voetbal wilt zien dat je dan maar naar een voetbaltopic moet gaan, want hier ligt het ongeveer op 30 %.
Dat wel jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik heb niks aan omdat ik net uit de douche stapLekker boeiend?
..ja, ik begon inderdaad:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:28 schreef Robinhoo het volgende:
Ik snap haakon wel, die kreator moet niet direct met 'krijg dit krijg dat'
Ja, er werd hier nauwelijks over toffe games gepraatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
..ja, ik begon inderdaad:
Tukkers op Fok! #416: Mass Effect 2 ftw
.
En dat dus. Ik klaag toch ook niet over het eeuwige voetbal/zuipen geklets.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:31 schreef Samzz het volgende:
Hier ligt het percentage voetbal wel iets hoger. En wat is er mis met een gesprekje over computers? Als je het niet wilt lezen, lees je er overheen.
ik zeg daar helemaal niets over dat iemand dit of dat moet krijgen ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
.
Dat bedoel ik toch helemaal niet helder licht. Ik bedoel jij begint met 'krijg [insert ziekte]'quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
.
Nee, 'godverdomme wat 'n gezeik' en 'kutdiscussies' is een heel vriendelijke en opbouwende manier om even te zeggen dat je liever een ander onderwerp ziet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:33 schreef haakon het volgende:
ik zeg daar helemaal niets over dat iemand dit of dat moet krijgen ?
Uiteraard. Want met kanker spot je niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch helemaal niet helder licht. Ik bedoel jij begint met 'krijg [insert ziekte]'
Als ik tegen jou zeg dat je een kankerleijer bent heb ik heel het topic weer over me heen, maar jij vindt het blijkbaar normaal.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch helemaal niet helder licht. Ik bedoel jij begint met 'krijg [insert ziekte]'
Als ik tegen jou zeg dat je een kankerleijer bent heb ik heel het topic weer over me heen, maar jij vindt het blijkbaar normaal.
En hoe je mij verder noemt maakt me niet uit. Het is internet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, 'godverdomme wat 'n gezeik' en 'kutdiscussies' is een heel vriendelijke en opbouwende manier om even te zeggen dat je liever een ander onderwerp ziet.
Want aan Cholera gaan geen mensen dood...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Want met kanker spot je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |