Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
klonkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:
indahquote:
Jij bent er nog laat bij, GFquote:Op vrijdag 12 maart 2010 06:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent er vroeg bij giertje
quote:
mogge OAquote:
Wokje!quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje!momenteel even niet... er blijkt nu al iets niet goed te zijn
Nou hij doet iets te veelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe kan dat nou.
wat doet ie (of juist niet)
ah, een dynamo probleempje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou hij doet iets te veelDe spanningsregelaar is waarschijnlijk kaduuk waardoor de auto continue onder een te hoge spanning staat. Wat zou betekenen dat ik of mijn lampjes weer kapot heb (daardoor kwam het aan het licht, leuke woordspeling
![]()
) of ik zelfs mijn gloednieuwe accu kapot maak... En ik gok dat dit al kapot was toen ik de auto kocht, maar de verkoper zegt van niets te weten...
Mooi klote allemaal
wokquote:
marijkequote:
marcquote:
Ik heb een Lada Samara 1987-91 Owner's Workshop Manual (Service & repair manual) gekochtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, een dynamo probleempje.
een ruil dynamo halen, of 1tje van de sloop.
of de spanningsregelaar vervangen op/in de dynamo.
even zoeken op een startmotor dynamo revisie bedrijf in jouw omgeving, dat is goekoper dan naar een garage.
Morgen Marcquote:
GF!quote:
dan kan je beter bij je vader zijn garage gaan kijkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een Lada Samara 1987-91 Owner's Workshop Manual (Service & repair manual) gekochtDus eens kijken of de spanningsregelaar los te vervangen is
En anders inderdaad een dynamo regelen
Bij de garage wisselt de prijs enorm. De vaste garage van m'n pappie zei dat het (bij enkel de spanningsregelaar vervangen) een paar tientjes zou kosten en bij het vervangen van de dynamo rond de 100-150 euro. Bij een garage hier in Zwolle begonnen ze meteen met bedragen van meer dan 200 euro te strooien
Ja, sowieso, omdat hij daar al meer dan 20 jaar komt enzoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kan je beter bij je vader zijn garage gaan kijken
je hebt een LADA Samara (210-) 1.5 van 07-04-1992 en je moet 17-06-2010 voor de APKquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een Lada Samara 1987-91 Owner's Workshop Manual (Service & repair manual) gekochtDus eens kijken of de spanningsregelaar los te vervangen is
En anders inderdaad een dynamo regelen
Bij de garage wisselt de prijs enorm. De vaste garage van m'n pappie zei dat het (bij enkel de spanningsregelaar vervangen) een paar tientjes zou kosten en bij het vervangen van de dynamo rond de 100-150 euro. Bij een garage hier in Zwolle begonnen ze meteen met bedragen van meer dan 200 euro te strooien
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt een LADA Samara (210-) 1.5 van 07-04-1992 en je moet 17-06-2010 voor de APK![]()
een dynamo kan je hier vinden
op het plaatje zie je een zwart blokje zitten rechts boven. dat is de regelaar.
die is los te vervangen.
een lada is oerdegelijke russische techniek, daar kan je beter aan sleutelen dan japanse volgepropte technicarsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sowieso, omdat hij daar al meer dan 20 jaar komt enzo
Maar ik wil eerst mijn boekje afwachten, als het makkelijk zelf te doen is (en die kans is best aanwezig) dan ga ik vragen of mijn pappie een middagje met me wil sleutelenHij sleutelde vroeger ook aan zijn eigen auto's en hij heeft HTS iets met elctrotechniek gestudeerd, dus hem vertrouw ik daar wel mee
![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt een LADA Samara (210-) 1.5 van 07-04-1992 en je moet 17-06-2010 voor de APK![]()
een dynamo kan je hier vinden
op het plaatje zie je een zwart blokje zitten rechts boven. dat is de regelaar.
die is los te vervangen.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Held!
Je maakt m'n dag goedIk maakte me er best zorgen om
dat was mijn idee ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een lada is oerdegelijke russische techniek, daar kan je beter aan sleutelen dan japanse volgepropte technicars
Dan moet het haast goed komenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb 6 jaar lang startmotors en dynamo's gereviseerd, het is niet moeilijk zelfs ik kan het
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mogguh, het is dat ik geen koffie drink want kan wel een pot gebruiken zeg
knuffelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
heb je hem particulier gekocht?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat was mijn idee ook![]()
[..]
Dan moet het haast goed komenWat een opluchting
Ik heb wel de oude eigenaar een mailtje gestuurd met het verzoek of hij coulant wil zijn en wil meebetalen aan dit alles... Omdat het een defect is wat hij had kunnen weten als ie even had gezocht... (de vorige accu was dus al stuk, en ik gok door de overspanning...)
dankquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een kopje thee met extra caffeine dan maar?
Gfjequote:
sorry, ik moest lachen om "ik kan wel een pot gebruiken"quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
die kan ik ook wel gebruiken hoor..... lesbo sexquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry, ik moest lachen om "ik kan wel een pot gebruiken"![]()
maar goedemorgen knuffie
Ja. Maar ik heb nog geen zin gehad om me echt in de juridische rechten en plichten te verdiepen... Het is een aardige gozer, misschien kan hij me gratis aan het onderdeel helpen ofzoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je hem particulier gekocht?
mogguh mensen
Ik stiekem ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar goedemorgen knuffie
LLquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je hem particulier gekocht?
mogguh mensen
je moet het dan ook van zijn aardigheid hebben vrees ikquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb nog geen zin gehad om me echt in de juridische rechten en plichten te verdiepen... Het is een aardige gozer, misschien kan hij me gratis aan het onderdeel helpen ofzoDan ben ik al heel erg geholpen.
Pappasquote:
Mogguh manliefquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Heyquote:
bakken, goed voor in de nasiquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat moet je nou met een kleine chinees![]()
[ afbeelding ]
whehehequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat moet je nou met een kleine chinees![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bakken, goed voor in de nasi
je had mn plaatje wel gezien
hup hup opschieten danquote:
friemelquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel
als je dat morgen maar niet doet
GF is al oud, die doet middagdutjesquote:
motorsensorflensquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:29 schreef Ladylike het volgende:
ik ga geen galgje spelen met de duitsers...
"Motorenaufnahmeflansche"
mijn god
Ja, de onze is korterquote:
smakelijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:36 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, de vampieren hebben te vreten. Nu ik ontbijt
Thxquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:38 schreef Ladylike het volgende:
smakelijk
ik ga nog een kopje koffie halen
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF is al oud, die doet middagdutjes
whehehehe ik wist het..quote:
Ik niet, ik doe schoonheidsslaapjes.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF is al oud, die doet middagdutjes
terug naar bed jijquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:50 schreef friemelaar het volgende:
Marc![]()
[..]
Ik niet, ik doe schoonheidsslaapjes.![]()
Maar alleen na 't avondeten.........![]()
En alleen als ik er de tijd voor heb
wat een ouwe lui hierquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga zo idd en dutje doen op de bank hier
T is niet zomaar dat ik niet werk nogquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF is al oud, ie kan ze dus gerust zelf van tevoren verstoppen![]()
tijd voor pensioenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is niet zomaar dat ik niet werk nog
quote:
Je hebt het zwaar de laatste tijd hequote:
hoop ik voor jou dat er iemand in de buurt is, anders kun je weer de lotion gaan zoekenquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoop ik voor jou dat er iemand in de buurt is, anders kun je weer de lotion gaan zoeken
Ik ben aardig vandaag hequote:
heeyquote:
werkquote:
zoals iedere dagquote:
marcquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:36 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, de vampieren hebben te vreten. Nu ik ontbijt
quote:
altijd tochquote:
heb je je vertrek al aangegeven dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:54 schreef Ladylike het volgende:
ik hou van ons koffiezetapparaat
zo, wrs voor de allerlaatste keer Duitse zooi gedaan
nu mogen ze het zelf opknappen, ik heb de zooi opgezet, nu zijn zij aan de beurt om te kijken hoe ze het moeten doen
Nog niet, maar vanaf maandag mogen ze het zelf gaan doenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je je vertrek al aangegeven dan?
'Reichseisenbahngleisenknotenpunkthinundwiederschieber'quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:29 schreef Ladylike het volgende:
ik ga geen galgje spelen met de duitsers...
"Motorenaufnahmeflansche"
mijn god
aah okee ben benieuwd of ze een goeie vervanger voor je gaan vindenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nog niet, maar vanaf maandag mogen ze het zelf gaan doen
moet sowieso een maand uitwerken
Rijks spoorbanen richting knooppunt heen en weer Schuiverquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
'Reichseisenbahngleisenknotenpunkthinundwiederschieber'
zal me worst wezenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee ben benieuwd of ze een goeie vervanger voor je gaan vinden
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Rijks spoorbanen richting knooppunt heen en weer Schuiver![]()
probeer je fles op te winden of zo
Wij noemen zoiets een 'wissel'. En ja, Fles zal daar wel blij van worden jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Rijks spoorbanen richting knooppunt heen en weer Schuiver![]()
probeer je fles op te winden of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |