Altijd al een verschrikkelijk nummer gevondenquote:
Het was ook een verschrikkelijke kut plaat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Altijd al een verschrikkelijk nummer gevonden![]()
Nooit gezien helaasquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:23 schreef Disavowed het volgende:
[ afbeelding ]
Verboden in 40 landen.
En maar liegen tegen de eigenaar van de videotheek dat je 16 was om de tape mee te krijgen.
ik wist helemaal niet dat daar ook stripboeken van waren!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:31 schreef Windigo het volgende:
[ afbeelding ]
DommelWas ook een leuke tv serie van, vond het prachtig als kind
Ja, maar die waren lang niet zo leuk als de tv-serie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:14 schreef najazeg het volgende:
[..]
ik wist helemaal niet dat daar ook stripboeken van waren!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:17 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ja, maar die waren lang niet zo leuk als de tv-serie.
Er staan gewoon hele afleveringen van Alfred J. Kwak op internet, geweldig!
Nog steeds DE BESTE tekenfilm ever!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:17 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ja, maar die waren lang niet zo leuk als de tv-serie.
Er staan gewoon hele afleveringen van Alfred J. Kwak op internet, geweldig!
Moralistische kut tekenfilm, dan vond ik Maja de Bij beterquote:
Ech nie! Da's deze:quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:25 schreef veuvje het volgende:
[..]
Nog steeds DE BESTE tekenfilm ever!!!
Whahaaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:58 schreef straatmadelief het volgende:
Wat bij mij een hoog OJA!-gehalte had toen ik m na jaren opeens tegenkwam:
vanaf 16 minuut 32secquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:19 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hier kan je hem zien als het goed is
Er komt een speelfilm uit over Wickie.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:38 schreef cafca het volgende:
Ech nie! Da's deze:
Mijn jeugdheld!
laatst nog eens teruggezien, Wicky is net zo'n irritant eigenwijs kutjoch als AJ Kwak
Ja, ik zag het. Wel goede type casting op het eerste gezichtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Er komt een speelfilm uit over Wickie.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |