Dank je wel! Ben benieuwd.quote:
Ik zit nu op mijn vrijwilligerswerk, dus ik zal er niet actief hangenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:38 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dank je wel! Ben benieuwd.
Is er trouwens wat leven in #f1 ?
Lolquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:00 schreef Xebber het volgende:
Heeft McLaren 't een beetje krap of zo?
Vodafone McLaren Mercedes Team Kinder T-Shirt. Van ¤ 25,95 voor ¤ 1250,00.
Wat raar dat een nieuw ww niet lukt?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:00 schreef eNGine10 het volgende:
ik ben mijn wachtwoord voor de live timing kwijt en het lukt niet om een nieuwe opgestuurd te krijgeniemand een alternatief?
McLaren heeft weer een geheim pedaaltje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
Hij kijkt ook precies naar waar de linkerknie van de McLaren-coureurs geplaatst moet worden om het systeem te laten werken
Hier issie traag, maar het komt wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:06 schreef Ermanon het volgende:
Kan iemand de nieuws artikelen op GPUdate bekijken ik krijg dan namelijk niks.... Ook niet op de engelse site
Renault schijnt blijkbaar wel te zeuren over de Mclaren achtervleugelVolgens hun is ie illegaal, en dus binnen 2 weken door iedereen gekopieerd
?
DIe is nog niet beschikbaar, net nog gekekenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:12 schreef Joene het volgende:
f1.com
heeft gewoon de officiele livetimer ook voor mobiel beschikbaar.
Ah kijk, zoiets zocht ikquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef sasquatsch het volgende:
En anders live commentaar op http://live.autosport.com/commentary.php/id/188
Mooie foto, 2x oud en jong, want op de achtergrond zien we Rubens en Hulkenberg.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:20 schreef CAP. het volgende:
http://www.hqtv.com.pl/newtv/
Dees doet het overigens nog steeds
Laatste bocht beetje te wijd genomen, en daarna inderdaad vrij langzaam richting pits gereden...quote:
Bij de auto van Trulli vloog er daarstraks alweer een onderdeel afquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef vosss het volgende:
Ik vind de Lotus echt mooi met dat groen en geel
25 min: Lucas di Grassi is trying the super soft rubber on his Virgin.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:26 schreef vosss het volgende:
Di Grassi moet toch veel corrigeren zeg.
Baan zo vuil of de grip zo slecht?
Ik schakel net in, dus dit is het eerste onboard wat ik zie
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Die nieuwe teams zeg, dat beloof niet veel goeds.
Die teams moet je eigenlijk ook 2-3 rustige jaren gunnen om fatsoenlijk aan te kunnen haken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:28 schreef Salatrel het volgende:
de autos van die nieuwe teams zijn wat betreft bochtenwerk een slagschip volgens mij
Spanning en sensatie voor de kijkersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:30 schreef SimtekF1 het volgende:
beetje het niveau Simtek he ;-)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Bij het op een ronde zetten misschien?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:38 schreef Xebber het volgende:
Ik gok dat we geen Trullitrains meer gaan zien dit jaar. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |