Bij die van Theo van Gogh (meer) staat nog een andere in caps (Knetemann), misschien dat even vermelden in de link.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:16 schreef PiRANiA het volgende:
Fixed. Kom inderdaad maar op hoor met de opmerkingen
/
Wow! Toppiequote:Op maandag 22 maart 2010 15:09 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb even wat bij elkaar gezet:
http://tt.kexx.net/
Input is welkom, hotlinken is ook prima (link staat onder de plaatjes).
Van Enschede heb ik alles gepost wat ik hebquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:11 schreef Wasmachinemann het volgende:
Iemand iets van het einde van 1999? of 13 mei 2000 [btw RIP alle slachtoffers van die ramp, wat een *** mongool was degene die de het vuur heeft aangestoken.]
Die was wellicht nog enigszins terecht.quote:
Toch niet:quote:Op maandag 29 maart 2010 17:57 schreef Hetiszover het volgende:
We hebben de aanslagen in Moskou gemist
Nicequote:Op donderdag 1 april 2010 10:02 schreef Socios het volgende:
De eerste pagina uit 1980 mag natuurlijk niet ontbreken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nice. Heb je meer? Kan je dat mailen? Dan zet ik het op http://tt.kexx.net/
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:11 schreef Arcee het volgende:
Sowieso viel 1 april 1980 niet op een donderdag, maar op een dinsdag.
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:11 schreef Arcee het volgende:
Sowieso viel 1 april 1980 niet op een donderdag, maar op een dinsdag.
Wat heb je teruggestuurd?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:53 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
De site is dus maar down, ik hoop dat ze het een leuk projectje gaan vinden.
Wat een losers. Je had er ook geen ads bij staan toch? Dus commercieel voordeel had je er niet bij.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:53 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Teruggestuurd dat ik er geen winst uit haalde en hoopte dat zij het als een hobbyproject konden zien. En dat ik duidelijk zou vermelden dat de rechten bij de NOS liggen...quote:
Ja hallo, de NOS wordt betaald van ONS belastinggeld.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:53 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga het risico niet nemen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:56 schreef Socios het volgende:
Niets van aantrekken, gewoon doorgaan met je hobby. Ze hebben geen poot om op te staan.
Als ze het echt serieus nemen, laten ze altijd eerst een waarschuwing van een advocaat sturen.quote:
Sorry hoorquote:
Waarom?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:57 schreef Hetiszover het volgende:
Maar het betekent dat ze bij de NOS dit topic dus ook in de gaten houden.
Staat volgens mij in één van de eerdere topics. Goed zoekenquote:Op woensdag 7 april 2010 09:56 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben al jaren op zoek naar een TT pagina (in sepia kleuren), waarin het zinken van de Titanic word vermeld.
Wie weet waar ik die moet zoeken?
Tevens teeveepeetje![]()
Lekker lezen, yeah
Ik heb alle topics doorgesnuffeld, neits gevonden over de titanic.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:38 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Staat volgens mij in één van de eerdere topics. Goed zoeken
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:47 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik kan het me toch vaag herinneren. Volgens mij een pagina met grote gebeurtenissen uit de 20e eeuw... val van de muur stond daar bv op ... (dus waarschijnlijk van eind 1999).
En dan ipv paginanummers het jaar van de gebeurtenis.
Hmmm, er staat me ook vaag iets bij.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:15 schreef ItaloDancer het volgende:
Ahhh ok nee dan was het die dus niet
Die heb ik al, om de 5 seconden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:14 schreef raptorix het volgende:
Ik zal eens kijken of ik even een tooltje kan schrijven wat automagisch de 101 Saved om de 5 minuten, op die manier kan je eigenlijk niks missen
Ah okquote:Op zaterdag 10 april 2010 03:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die heb ik al, om de 5 seconden.
Zo kwam ik ook aan deze.
Wil je die delenquote:Op zaterdag 10 april 2010 03:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die heb ik al, om de 5 seconden.
Zo kwam ik ook aan deze.
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het vervolg:
[ afbeelding ]
Er zal er straks nog wel één komen zonder quotes.
Ik bewaar ze niet online ivm de ruimte en is ook niet heel spannend, omdat er vele 101's voorbij gaan voor er weer een boeiende dan wel legendarische langskomt.quote:
Hij checkt elke 5 seconden en bewaart alleen indien gewijzigd.quote:
oeps, deze link lijkt niet te werkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:13 schreef PiRANiA het volgende:
http://uploads.kexx.net/archief.rar - Archief
Daar.
F5quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:14 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
oeps, deze link lijkt niet te werken
Halve regering? Waarom staat dat dan niet op TTquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:42 schreef Gitank2 het volgende:
Halve regering polen verongelukt
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Halve regering? Waarom staat dat dan niet op TT
quote:Groot deel Poolse elite omgekomen
` Bij het vliegtuigongeluk in Smolensk
is een belangrijk deel van de Poolse
elite omgekomen.Behalve president
Kaczynski zaten ook onder anderen de
chefstaf van het Poolse leger en de
president van de Poolse centrale bank
in de verongelukte Toepolev.
Verder waren parlementsleden en de
staatssecretaris van Buitenlandse
Zaken aan boord.Extra tragisch is dat
ze de moord op een groot deel van de
Poolse elite in 1940 gingen herdenken.
In Polen wordt al lang gediscussieerd
over de vervanging van Toepolevs als
regeringsvliegtuigen.De Russische
toestellen gelden als onbetrouwbaar.
6 mei 2002, de dag dat Pim Fortuyn werd doodgeschoten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:00 schreef Zwansen het volgende:
De huisvraag: Van wanneer is dit bericht?
'Erg tamme wilde zwijnen gevonden.'
De echte vaste TT-kijkers en volgers van dit topic moeten dit weten.
Gelijk de eerste al goed.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
6 mei 2002, de dag dat Pim Fortuyn werd doodgeschoten.
quote:
Ik bedoel dat scriptquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik bewaar ze niet online ivm de ruimte en is ook niet heel spannend, omdat er vele 101's voorbij gaan voor er weer een boeiende dan wel legendarische langskomt.
nee, ik denk dat je daar alleen aan kan komen als je de NOS mailt ofzo...quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:09 schreef raptorix het volgende:
Ja vandaag is welweer een terechte caps, is er trouwens iemand die een vroege 101 van de 9/11 heeft?
kijk, dat zou heel mooi zijnquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:16 schreef raptorix het volgende:
Toeval wil dat ik voor de NOS werk (niet bij NOS zelf) dus ik zou eens kunnen kijken wat ik voor elkaar kan krijgen.
Als je dan ook de volgende zou kunnen vinden/regelen zou het zeer netjes zijnquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:16 schreef raptorix het volgende:
Toeval wil dat ik voor de NOS werk (niet bij NOS zelf) dus ik zou eens kunnen kijken wat ik voor elkaar kan krijgen.
Even de laatste quotequote:Op zaterdag 10 april 2010 11:13 schreef PiRANiA het volgende:
http://uploads.kexx.net/archief.rar - Archief
Daar.
Inderdaad, een van de grootste gerechtelijke dwalingen uit de Nederlandse geschiedenis.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een terechte.
Dat wel, maar wederom geen terechte caps. Dit nieuws had iedereen kunnen voorspellen en zo'n grote impact heeft het ook weer niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, een van de grootste gerechtelijke dwalingen uit de Nederlandse geschiedenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |