Ik heb die uitnodiging ergens gemist denk ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik post en lees al maanden in NWS. Zie de uitnodiging van Pietje, die SC loopt bijna niet
Jij schreef dat je een andere SC wilde, Pietje adviseerde de SC van NWSquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb die uitnodiging ergens gemist denk ik
Ik vond het ook een coole gast ... Met Duisenberg als zijn drinke maatje . Eigenlijk nog best oud gewordenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:05 schreef Disana het volgende:
Echt een aardige man en iemand die als politicus zeker de geschiedenis in zal gaan als een boegbeeld.
Snood wel van Pietjequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij schreef dat je een andere SC wilde, Pietje adviseerde de SC van NWS
Ik zag het ook nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Snood wel van Pietje![]()
Niet gezien, alsof het zo moest zijn
Ja, voor zo'n hectisch leven heeft ie het nog best lang volgehouden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond het ook een coole gast ... Met Duisenberg als zijn drinke maatje . Eigenlijk nog best oud geworden
Het is een teken D, denk het welquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet
Zouden we dan toch voorbestemd zijn hier te blijven?
Tot ver na mijn doodquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, voor zolang als dit subforum openblijft natuurlijk
Gaat tie weer, dat is ook niet goed voor een mensquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:11 schreef D. het volgende:
Ik denk, laat ik 'm vast op 4 zetten, maar 20 sec. Char was al teveel van het goede
OMFG ze heeft wel lef, dat moet je der gevenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:13 schreef Laysa het volgende:
Char gaat het drama van koninginnendag oplossen
Zou je dr gevenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
OMFG ze heeft wel lef, dat moet je der geven
Ik sla me er wel doorheenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat tie weer, dat is ook niet goed voor een mens
Ik ben nog van Den Uylquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn hij was al 78, toch wel het gezicht van D66. Als Wiegel 't is van de VVD en Kok van de PvdA (voor mij iig).
En Lubbers CDAquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn hij was al 78, toch wel het gezicht van D66. Als Wiegel 't is van de VVD en Kok van de PvdA (voor mij iig).
Ja een stetter op der fake nosequote:
De VVD had eerst een minister Geertsema he toen kwam Wiegelquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:
Kloofjequote:
Ik zweef er eigenlijk wat tussenin. Den Uyl kan ik mij nog goed herinneren, maar ik wat toen te jong om onder de indruk te zijn en om hem echt goed te kennen.quote:
De autoloze zondag, rolschaatsen op de B-wegquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Kloofje, daar heb ik helemaal niks mee.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
De VVD had eerst een minister Geertsema he toen kwam Wiegel
je mag weer wat zeggen hoor liev was ff extra ingelastquote:
Wies Baneyquote:
Vroeger...toen je als kind gewoon nog kon buiten spelen zonder dat je longen wegrotten door verontreinigde luchtquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
De autoloze zondag, rolschaatsen op de B-weg
Ik zit ook op het randje hoor, maar Den Uyl WAS de PvdA. Iedereen verdrietig toen bleek dat hij een hersentumor had.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zweef er eigenlijk wat tussenin. Den Uyl kan ik mij nog goed herinneren, maar ik wat toen te jong om onder de indruk te zijn en om hem echt goed te kennen.
Hihiquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je mag weer wat zeggen hoor liev was ff extra ingelast
Ook dat. Lege snelwegen met populieren langs de kant.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vroeger...toen je als kind gewoon nog kon buiten spelen zonder dat je longen wegrotten door verontreinigde lucht
en gingen we naar bed, dan kregen we een kruik meequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook dat. Lege snelwegen met populieren langs de kant.
Ik heb nog altijd een kruik hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
en gingen we naar bed, dan kregen we een kruik mee
Wij hadden toen al dekbedden D.tjequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
worden vanzelf warmquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd een kruik hoor
Koude voeten zodra ik in bed stap.
Tegen wie?quote:
Hier ookquote:
Toen we nog ouderwets lekkere snoepjes haddenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:25 schreef Laysa het volgende:
VroegerToen ik nog dacht dat als je maar hoog genoeg schommelde alle problemen vanzelf verdwenen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
De paaseitjes van nu zijn anders ook prima hoor.
Knetter lolliesquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Toen we nog ouderwets lekkere snoepjes hadden
Weet ik ook nog. En ijsbloemen op de binnenkant van de ramenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Hij was wel al 78, respectabele leeftijd (ook zonder virus).quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:27 schreef hondjes het volgende:
Toch wel schokkend dit te horen over van Mierlo...
Hij heeft toen toch een vreemde virus opgelopen in Indonesie,,,toen hij minister van Buitenlandse Zaken was.
Ik geloof dat hij er nooit echt meer bovenop is gekomen, altijd last ervan gehouden heeft.
Frits Wester vertelde net hepetitusquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:27 schreef hondjes het volgende:
Toch wel schokkend dit te horen over van Mierlo...
Hij heeft toen toch een vreemde virus opgelopen in Indonesie,,,toen hij minister van Buitenlandse Zaken was.
Ik geloof dat hij er nooit echt meer bovenop is gekomen, altijd last ervan gehouden heeft.
Staat mij heel vaag iets van bij dat hij ook een alcoholprobleem had, vroegerquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope.
Ik wist helemaal niet dat Van Mierlo een donorlever had.
Volgens Els Borst had hij al 10 jaar een donorlever terwijl donorlevers het normaal maar zo'n 5 jaar uithouden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Frits Wester vertelde net hepetitus
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik ook nog. En ijsbloemen op de binnenkant van de ramen
Ja hij kon er wat van. Palmen trouwens ook, die hebben we een keer dronken in een praatprogramma kunnen zien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staat mij heel vaag iets van bij dat hij ook een alcoholprobleem had, vroeger
quote:
jodenvet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Toen we nog ouderwets lekkere snoepjes hadden
Ja en Conny zoop hem onder tafel, was algemeen bekend, ze kan iedereen onder tafel drinken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hij kon er wat van. Palmen trouwens ook, die hebben we een keer dronken in een praatprogramma kunnen zien.
Ik ben maar eerlijk hoor: Palmen heb ik nooit gemogen. Die neukte zich gewoon een weg omhoog en maakte zichzelf interessant door de mannen met wie ze was.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja en Conny zoop hem onder tafel, was algemeen bekend, ze kan iedereen onder tafel drinken.
Dat is zwaar overschat knus en warmquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Welles, lekker een knus en warm hoekje in bed
quote:
Ja, dat is wel waar wat je zegt over Connie, alhoewel de liefde voor Ischa Meijer wel echt was geloof ik. Ik heb I.M. gelezen en dat was 1 grote liefdesverklaring. Het verhaal van dat ze elkaar zagen en allebei in hun broek poepten vond ik dan weer bizar en absurd, maar goed, zij konden blijkbaar hun sluitspier niet in bedwang houden bij grote opwindingquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben maar eerlijk hoor: Palmen heb ik nooit gemogen. Die neukte zich gewoon een weg omhoog en maakte zichzelf interessant door de mannen met wie ze was.
Heb even gezocht: het is toch Connie en niet Conny.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar wat je zegt over Connie, alhoewel de liefde voor Ischa Meijer wel echt was geloof ik. Ik heb I.M. gelezen en dat was 1 grote liefdesverklaring. Het verhaal van dat ze elkaar zagen en allebei in hun broek poepten vond ik dan weer bizar en absurd, maar goed, zij konden blijkbaar hun sluitspier niet in bedwang houden bij grote opwinding
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
zij konden blijkbaar hun sluitspier niet in bedwang houden bij grote opwinding
Dit kan toch niet echt gebeurd zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar wat je zegt over Connie, alhoewel de liefde voor Ischa Meijer wel echt was geloof ik. Ik heb I.M. gelezen en dat was 1 grote liefdesverklaring. Het verhaal van dat ze elkaar zagen en allebei in hun broek poepten vond ik dan weer bizar en absurd, maar goed, zij konden blijkbaar hun sluitspier niet in bedwang houden bij grote opwinding
Hè bah, wat een vies verhaal. Daar had ik nou helemaal geen last van bij mijn liefde op het eerste gezicht.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja het is ook bizar tochquote:
Heb je zo'n hoog plafond dan dat het omlaag moet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Morgen gaan ze een verlaagd plafond in mijn woonkamer leggen, dus heel veel gaten boren, arme buren.
Gelukkig zit ik gewoon op mijn werk
Wat een toestand. Wat zul je blij zijn als het allemaal achter de rug is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Morgen gaan ze een verlaagd plafond in mijn woonkamer leggen, dus heel veel gaten boren, arme buren.
Gelukkig zit ik gewoon op mijn werk
Ja, is echt gebeurd. Staat in het boek. Dus als ik lieg heeft Connie eerste gelogenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit kan toch niet echt gebeurd zijn![]()
Ne, want van die ouderwetse hoge plafonds zijn mooiquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je zo'n hoog plafond dan dat het omlaag moet?
Sorry PP, zal niet meer gebeurenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit die blauwe smerige verhaaltjes te vertellen, damn. Zo voor 't slapen gaan.
Ik zit al een paar weken in de troep en terwijl ik normaal een neuroot wat dat betreft ben ben ik er nu heel relaxt onder.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een toestand. Wat zul je blij zijn als het allemaal achter de rug is.
Jou geloof ik wel, maar Connie....quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, is echt gebeurd. Staat in het boek. Dus als ik lieg heeft Connie eerste gelogen
Misschien uit angst, van shit nu kan ik niet meer verder rondneuken dit is hetquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jou geloof ik wel, maar Connie....![]()
Wie schijt er nou in zijn broek als hij de liefde van zijn leven tegenkomt?![]()
Connie en Ischa
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien uit angst, van shit nu kan ik niet meer verder rondneuken dit is het
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien uit angst, van shit nu kan ik niet meer verder rondneuken dit is het
Vies verhaalquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jou geloof ik wel, maar Connie....![]()
Wie schijt er nou in zijn broek als hij de liefde van zijn leven tegenkomt?![]()
Connie en Ischa
Goed kauwen, beetje spoelenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:49 schreef D. het volgende:
Na dat sluitspierverhaal ben ik maar ff een boterhammetje gaan pakken.
Met pindakaas, met stukjes
Precies.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ne, want van die ouderwetse hoge plafonds zijn mooi![]()
Ah, duidelijkquote:Ik heb een open keuken en daar loopt heel veel verwarmingsleidingwerk dus dat wordt zo mooi weg gewerkt en dan zijn ook meteen de kabelgootjes naar mijn lichtpunten uit zicht. Ook wordt het plafond glad gestuct i.p.v. gespoten, dus hebben we een heel mooi glad plafond
Vies kindquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:49 schreef D. het volgende:
Na dat sluitspierverhaal ben ik maar ff een boterhammetje gaan pakken.
Met pindakaas, met stukjes
Met melkquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goed kauwen, beetje spoelen.
Hij sluit de voordeur van de Reestraat af als ik vanaf de Prinsengracht de hoek om kom.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit die blauwe smerige verhaaltjes te vertellen, damn. Zo voor 't slapen gaan.
Nu ga ik du niet met Ron naar bed vanavondquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:52 schreef Kally het volgende:
Maar die Ischa heeft het toch ook met Patty Brard gedaan (wie niet) nou dan is het duidelijk, die deed het met Ron en die schijnt into poepsex te zijn en Conny idd uit angst, ik kan me niet verder omhoogneuken, zo klaar als een k(l)ontje
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alsof ik wil weten dat Ron into poepsex was, of is.
Walchelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij sluit de voordeur van de Reestraat af als ik vanaf de Prinsengracht de hoek om kom.
We blijven allebei verstard staan, kijken elkeer aan en zeggen niks.
Hij wou naar mij toe en ik naar hem, dat weten we.
Zonder me van tevoren te waarschuwen wijkt mijn kringspier uit elkaar en ik doe het
in mijn broek. Tegenover me spreidt hij zijn benen, grijpt naar zijn kont en roept verbaasd
uit dat hij in zijn broek heeft gepoept.
Ik zeg tegen hem dat ik dit keer wel met hem mee naar boven ga.
Het is 12 februari 1991, zeven dagen na ons intervieuw.
Onder mijn kleren draag ik die dag een veel te wijde boxershort.
yep ik heb het boek ook
Mission accomplishedquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nu ga ik du niet met Ron naar bed vanavond
Je hoeft je er niet voor te schamen hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Kwam hier toevallig voorbij hoor, tis niet dat ik het heb opgezocht ofzeau
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nu ga ik du niet met Ron naar bed vanavond
Het kwam trouwens ter sprake om jouw glazen tafeltjesquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor.
Wat een viespeuk is het ook he?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Het kwam trouwens ter sprake om jouw glazen tafeltjes
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben maar eerlijk hoor: Palmen heb ik nooit gemogen. Die neukte zich gewoon een weg omhoog en maakte zichzelf interessant door de mannen met wie ze was.
Pietteke is het ergste van allemaal, en maar braaf doen, ondertussen wel een vibo met scherpe randjes hebbenquote:
Ja ik twijfelde, daarom schreef ik ook steeds Palmenquote:
Kijk ze en slaap lekker voor straksquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde, daarom schreef ik ook steeds Palmen
En nu ga ik naar Pauw en Witteman kijken, alvast welterusten iedereen
Echte Liefdequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij sluit de voordeur van de Reestraat af als ik vanaf de Prinsengracht de hoek om kom.
Zonder me van tevoren te waarschuwen wijkt mijn kringspier uit elkaar en ik doe het
in mijn broek. Tegenover me spreidt hij zijn benen, grijpt naar zijn kont en roept verbaasd
yep ik heb het boek ook
Maar waarom eigenlijk, ze is toch geen onverdienstelijk schrijfsterquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar leuk, leuk haar altijd in de war, ze praat semi intligent en is volgens mij zo gek als een deur.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar waarom eigenlijk, ze is toch geen onverdienstelijk schrijfster
Kijk, het bewijs!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
yep ik heb het boek ook
ik vin het een kuttekopquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik vind haar leuk, leuk haar altijd in de war, ze praat semi intligent en is volgens mij zo gek als een deur.
Ik heb er ook niet veel meequote:
quote:
da's waar...quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ken 'r niet![]()
Maar ze zal wel wat gehad hebben, anders was van Mierlo niet op 'r geweest
ik geloof dat ik het boek IM wel mooi vond, maar tis wel heeeeeeeel lang geleden dat ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor FANN, smaken verschillen, vind haar gewoon leuk maar heb nog nooit een boek van haar gelezen.
Tot morgen, ben niet voor niks F1 manager geworden hequote:Op donderdag 11 maart 2010 23:06 schreef D. het volgende:
Ik houd het voor gezien
Vaarwel
of tot morgen
Truste lieverdquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:07 schreef Toverheks het volgende:
maar lieve mensen slaaplekker voor straks en goed onder het dekbedje is best nog koud s`nachts
Is daar niet een toepje voorquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij zei "alle" slapers, je zit mij bang te maken voor niets![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem een ijsje trut![]()
[ afbeelding ]
Jij hebt mij al aan de halve SC proberen te koppelen, tot aan getrouwde vrouwen aan toequote:Op donderdag 11 maart 2010 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij moet jij echt zo'n soort vrouw hebben, vin je nog lekker ook of niet?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem een ijsje trut![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Die lag in mijn vriezer, hoe kom jij daar aan
En kijk wat het je gebracht heeftquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heb altijd alles gedaan wat je mij adviseerde
quote:
ik wilde je echt aan kally koppelenquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heb altijd alles gedaan wat je mij adviseerde
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wilde je echt aan kally koppelen![]()
maar ut wil niet lukken
Heb ik ook al geprobeerd, gewoon omdat jij het een goed idee vond, kreeg ook daar de kous op m'n kopquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wilde je echt aan kally koppelen![]()
maar ut wil niet lukken
Jij blies het huwelijk afquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb ik ook al geprobeerd, gewoon omdat jij het een goed idee vond, kreeg ook daar de kous op m'n kop
Jij wilde geen meisjequote:Op donderdag 11 maart 2010 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij blies het huwelijk afof is het blaasde goffer komt door WJ
quote:
Owquote:
Ja ik ga alquote:
Dat is gewoon lekker, damn Fann nu blijf ik kijkenquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is gewoon lekker, damn Fann nu blijf ik kijken
Die 1equote:
Zag ik gelijk al, maar goed, wilde jullie plezier niet verpestenquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:44 schreef FANN het volgende:
bij nader inzien zijn het allemaal homo's![]()
slaapse allemaal !!!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zag ik gelijk al, maar goed, wilde jullie plezier niet verpesten![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn het homo's geen zichzelf respecterende echte vent gaat zo op een foto staan
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Zelfs niet met theedoeken om het hoofd
![]()
![]()
Ja nogal. Wat denk jij, was hij bewust fout?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:56 schreef Coos het volgende:
Wat een gejammer en gepiep van de Jan des bouvrie
Ja natuurlijk!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja nogal. Wat denk jij, was hij bewust fout?
Ik weet het niet, maar hij maakt er wel een giga drama van. Raar ook dat hij dit platform zomaar aangeboden krijgt om zijn "goede kanten" te benadrukkenquote:
Maar Jan heeft ook veel "goede en betrouwbare" vrienden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar hij maakt er wel een giga drama van. Raar ook dat hij dit platform zomaar aangeboden krijgt om zijn "goede kanten" te benadrukken
quote:Hebben wij even mazzel. Multiple choice. Want het is een moeilijke vraag. Komt ie: Waar hangt Jan des Bouvrie uit? Drie mogelijkheden:
a. Hij is naar binnengetrokken door recherchesmurfen voor verhoor. Gelukkig zijn kruipruimtes meestal wit geschilderd. Helaas is het meubilair niet je dat, maar misschien kan er een beroep worden gedaan op de scheppende gaves van Simon de Waal. Een recherchesmurf /spannende boekjesschrijver/ stevige stoelenontwerper (1).
b. Hij zit op de TEFAF in Maastricht. Spreekt ook niet direct in verdachte’s voordeel zowel gezien het bedenkelijk niveau van een aantal exposanten - onder wie Theo Daatselaar, Albert Vandervelden, Axel Vervoordt en Salomon Lilian - als dat van Robert Noortman (rip), een van de founding fathers van de jaarlijks terugkerende kunstrodeo (2).
c. Hij is ondergedoken. Wanneer duik je onder? Als je benauwd bent. En waarvoor zou onze Naardense krullenbol benauwd zijn? Schimmen uit het verre verleden misschien (3)? Of meer uit het nabije, waarop wordt gezinspeeld in een e-mail dd. 16 april 2008 van avontuurlijk ondernemer Ferry de Kok aan Telegrofreporter John van den Heuvel:
“Hoi John,
Even een berichtje van mij na lange tijd. Het is mij ter ore gekomen dat je bezig bent met een waarschijnlijk zeer explosief verhaal over Evert Kroon. Deze man heeft recent nog een bekende van mij op Ibiza bij de benen gehad in een project samen met Jan des Bouvrie. Ik zal deze man verzoeken jou alle details hierover per mail toe te zenden. Daarvoor zal ik eerst even contact met desbetreffende op moeten nemen, maar zal dat zsm doen.
Daarnaast is het voor jou misschien erg interessant dat ik uit eigen wetenschap kennis draag over het feit dat Johnny Mieremet ook zaken had lopen met Evert Kroon en dat daaromtrent ook stukken in beslag zijn genomen bij Johnny in Neerpelt tijdens de huiszoeking naar aanleiding van de liquidatie van Johnny en/of bij de huiszoeking naar aanleiding van de beslagleggingen. Ik heb deze stukken met eigen ogen gezien. Ik heb het altijd vreemd gevonden dat daarover nooit enige bekendheid is gegeven in het KOLBAK-, EELT- of BOUDHA-dossier".
Brengt ons meteen bij de man die door ons ondermeer werd geïntroduceerd in de serie “Kafka in Zeist” als de stenenstapelaar die samen met de wolwarmpjes erbij zittende Dick Wessels aan de wieg stond van de beruchte patatoorlog (4). Ook hij is in een kruipruimte geduwd en wordt verhoord over een armetierig belastingfoefje dat anderhalf meloen zou hebben opgebracht. Al dan niet met hulp van vriend Des Bouvrie. Waar praten we helemaal over. Of vormt die “affaire” misschien het rietje waarmee de recherchesmurfen de rug van kameel Evert en collega Janus proberen te breken? Wie weet lezen we dat ooit nog eens in de Telegrof. Stay tuned.
(1) Zie aflevering 354 van deze serie.
(2) Voor Theo, Albert en Robert verwijzen wij met graagte naar de kortelings gestarte en veelbelovende serie “Schilderachtig”. De stories over Axel zijn van wat oudere datum, maar wel nog steeds om heerlijk van te smullen. Zoekt en gij zult vinden.
(3) Zie opnieuw aflevering 354 van deze serie.
(4) Zie aflevering 8 van de serie “Kafka in Zeist”.
Sympathy votes!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:42 schreef remlof het volgende:
RIP Hans. Ik ben je nog steeds dankbaar voor Paars
Heheheeee eindelijk eens iets echt voor mij.quote:
Ja, dat hoort ie nu niet meer Relmof.quote:
voor hem wel maar niet voor zijn partij, heute.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:57 schreef remlof het volgende:
[..]
tekenend voor hem en zijn partij me dunkt.
Het hele spectrum is naar rechts verschoven hè? Zie de VVD die herken ik helemaal niet meer vergeleken met departij waarik in de jaren 90 nog op gestemd hebquote:Op vrijdag 12 maart 2010 02:07 schreef Coos het volgende:
[..]
voor hem wel maar niet voor zijn partij, heute.
Zelfs de pvda roept dingen waarvan je denkt huh!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 02:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Het hele spectrum is naar rechts verschoven hè? Zie de VVD die herken ik helemaal niet meer vergeleken met departij waarik in de jaren 90 nog op gestemd heb
De verhoging van de AOWquote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
De JSF, als dat nu nog doorgaat
! mogguh
Ja wat is dat nu weer?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mogge. En dan ineens lezen dat Johan weer in het ziekenhuis ligt, verdomme!
Gebeurt altijd als het hem teveel wordt.. Als hij zo doorgaat ligt hij er straks for real in, let op mijn woorden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kramp ofzeaux, schijnt heul mee te vallen.
O ik vloek gewoon het hele flat wakker en dan gaat het meestal wel weerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kramp ofzeaux, schijnt heul mee te vallen.
Je hoeft mij niet te overtuigen, ik geloof het meteen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gebeurt altijd als het hem teveel wordt.. Als hij zo doorgaat ligt hij er straks for real in, let op mijn woorden.![]()
Ik kruip altijd naar een hoekje als het gebeurd voor extra dramatisch effect mocht ik komen te overlijden. Maar het is al weer een eeuwigheid geleden dat ik voor het laatst "bijna dood ging".quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:41 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik vloek gewoon het hele flat wakker en dan gaat het meestal wel weer
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kruip altijd naar een hoekje als het gebeurd voor extra dramatisch effect mocht ik komen te overlijden. Maar het is al weer een eeuwigheid geleden dat ik voor het laatst "bijna dood ging".
Dat heb ik serieus een keer gehad! Dat ik zo ongeveer dubbel klapte van de kramp in mijn flikker maar echt oprecht zoiets had van; jezus, wat irritant, ik moet net even wat doen...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:44 schreef Kally het volgende:
[..]
...ik heb er gewoon geen tijd meer voor
Ja herkenbaarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus een keer gehad! Dat ik zo ongeveer dubbel klapte van de kramp in mijn flikker maar echt oprecht zoiets had van; jezus, wat irritant, ik moet net even wat doen...
Kom later maar even terugquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat je echt sterft en zoiets hebt van, nu even niet!![]()
Dan wacht je er toch even mee?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat je echt sterft en zoiets hebt van, nu even niet!![]()
Ik had helaas geen controle over het hele gebeurenquote:
Ja hallo, does es rustig en heb wat geduld. Zo ver ben je nog nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:54 schreef Kally het volgende:
Nu moet ik meteen aan Final Destination denken
WTF moet je dan ook op een brandtrap zonder brand en met krampquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had helaas geen controle over het hele gebeuren
Ben zelfs een keer bijna héél erg van een brandtrap getieft omdat ik precies bovenaan een "aanval" kreeg
Godzijdank had mijn collega jedi-reflexen
Cool, praatte hj als Obi-Wan, ik redden jouquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had helaas geen controle over het hele gebeuren
Ben zelfs een keer bijna héél erg van een brandtrap getieft omdat ik precies bovenaan een "aanval" kreeg
Godzijdank had mijn collega jedi-reflexen
Op het dak staan was de shit, toen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
WTF moet je dan ook op een brandtrap zonder brand en met kramp
Ik stuur "hem" toch weg, moet mijn lijstje nog afwerkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hallo, does es rustig en heb wat geduld. Zo ver ben je nog niet
Obi-Wan praat normaalquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Cool, praatte hj als Obi-Wan, ik redden jou
Het is jouw beurt nog nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:54 schreef Kally het volgende:
Nu moet ik meteen aan Final Destination denken
Zet dan de stream even aan zodat de kijkers een ambulance kunnen bellen?!?!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb al vet lang geen kramp in mijn flikker gehad, misschien maar even afkloppen.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Obi-Wan praat normaal![]()
Yoda jij bedoelt
Het is nog vroeg, ik snap 't niet. Op het dak is toch buitenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op het dak staan was de shit, toen.![]()
En ik moest naar buiten om te roken hè
Morgen Deis, vandaag je plafond erinquote:
Dat raakt nooit afgewerktquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik stuur "hem" toch weg, moet mijn lijstje nog afwerken
Mooi, dan ben ik er nog heul langquote:
Ben je een zeemeermin?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik had afgelopen week nog kramp .... in mijn kuit
Ik en mijn Jedi collega lopen via de brandtrap (die buiten aan het gebouw hangt) naar het dak om daar een peuk te doen en als een stel bazen over Beverwijk uit te kijken. Eenmaal boven krijg ik opeens heul kramp in mijn flikker en tief zo naar achter met als doel heel erg 4 verdiepingen brandtrap naar beneden te stuiteren. Jedi-collega grijpt mij net op tijd bij mijn arm en zwaait mij tegen de grond alwaar ik de rest van mijn krampinflikkerheid doorsta.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, ik snap 't niet. Op het dak is toch buiten
Jaquote:
Nou, een kloon dus blijkbaar niet als we Remliebe mogen geloven. Hij heeft wel een hoge troll-factor, hoewel ik me niet voor kan stellen dat iemand daar zo veel moeite voor doetquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, maar wie is die gast!!
Moet volgens mij een kloon zijn
't Zal je overkomen, dood door kramp. Ik ken een geval die doodging doordat hij moest niezen terwijl hij in de auto reed. Als je dat doet, dan heb je meestal je ogen even dicht, hij had ze net iets te lang dicht. (zo gaan de verhalen)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik en mijn Jedi collega lopen via de brandtrap (die buiten aan het gebouw hangt) naar het dak om daar een peuk te doen en als een stel bazen over Beverwijk uit te kijken. Eenmaal boven krijg ik opeens heul kramp in mijn flikker en tief zo naar achter met als doel heel erg 4 verdiepingen brandtrap naar beneden te stuiteren. Jedi-collega grijpt mij net op tijd bij mijn arm en zwaait mij tegen de grond alwaar ik de rest van mijn krampinflikkerheid doorsta.
Achter een proxy, dan kan Remlof er ook niets meequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, een kloon dus blijkbaar niet als we Remliebe mogen geloven. Hij heeft wel een hoge troll-factor, hoewel ik me niet voor kan stellen dat iemand daar zo veel moeite voor doet
Snap ik en laat de buren maar genieten van de herriequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja![]()
Er staat gewoon een steiger in mijn woonkamer![]()
Ik ben blij dat ik aan het werk ben vandaag
Zou het echt zo makkelijk zijn? Dan kan toch in feite elke kloon overal mee wegkomen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Achter een proxy, dan kan Remlof er ook niets mee
Prima, maar de grote posts waren al gezet voor hij hier kwam en hij heeft serieus een weerforum en wij hadden een weerTT.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Achter een proxy, dan kan Remlof er ook niets mee
Klonen an sich mag gewoon. Als je je er mee gaat zitten misdragen word dat account gewoon verwijderd, als ze doorhebben dat het dan ook nog 's een kloon was (al dan niet van gebande) krijgt het hoofdaccount ook "straf".quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zou het echt zo makkelijk zijn? Dan kan toch in feite elke kloon overal mee wegkomen?
Hij kwam net iets te snel met mij op de proppen als "aardige user", dat klonk nogal als was hij redelijk ingevoerd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Prima, maar de grote posts waren al gezet voor hij hier kwam en hij heeft serieus een weerforum en wij hadden een weerTT.
Ik denk dat hij de real deal is
Ja, in principe is dat ook zo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zou het echt zo makkelijk zijn? Dan kan toch in feite elke kloon overal mee wegkomen?
quote:Jaren 60 Hans van Mierlo en Harry Mulisch de ultieme droom voor de vrouw. Nieuw woord in de amsterdamse grachtengordel bij het aristocratische deel van het vrouwenvolk: gemulisch of gevanmierloot worden= de liefde bedrijven met alles behalve een proleet.
Of hij kent je gewoon nog niet en denkt dat je daadwerkelijk aardig bentquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij kwam net iets te snel met mij op de proppen als "aardige user", dat klonk nogal als was hij redelijk ingevoerd.
******* zijn 't, allemaalquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Goddamn, steelt mijn meiske zo de lapo voor mijn neus weg
Mulischquote:
Zoveel mensenkennis hebben er maar weinigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of hij kent je gewoon nog niet en denkt dat je daadwerkelijk aardig bent
Zeur niet en geniet ervan, voor je het weet is het voorbijquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zoveel mensenkennis hebben er maar weinig
Mehehequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Goddamn, steelt mijn meiske zo de lapo voor mijn neus weg
Ja, dikke lul, ik stuiter nu al half en ik mag geen flikkerkramp krijgen zonder de streams aan te zetten dus ik doe even rustig.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is beetje vroeg voor conspiracy-theory's, eerst koffie.
Ik bedoel dus dat je als kloon met een proxy blijkbaar altijd je ding kunt doen, zonder dat je hoofdaccount eronder lijdt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Klonen an sich mag gewoon. Als je je er mee gaat zitten misdragen word dat account gewoon verwijderd, als ze doorhebben dat het dan ook nog 's een kloon was (al dan niet van gebande) krijgt het hoofdaccount ook "straf".
Jop, kan je technisch gezien volledig je gang gaanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je als kloon met een proxy blijkbaar altijd je ding kunt doen, zonder dat je hoofdaccount eronder lijdt.
Gaf ik je nog wel een verborgen compliment, maak je het weer stukquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeur niet en geniet ervan, voor je het weet is het voorbij
Boeien, je hebt Ryan als je nieuwe mattie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gaf ik je nog wel een verborgen compliment, maak je het weer stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |