Ik heb die uitnodiging ergens gemist denk ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik post en lees al maanden in NWS. Zie de uitnodiging van Pietje, die SC loopt bijna niet
Jij schreef dat je een andere SC wilde, Pietje adviseerde de SC van NWSquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb die uitnodiging ergens gemist denk ik
Ik vond het ook een coole gast ... Met Duisenberg als zijn drinke maatje . Eigenlijk nog best oud gewordenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:05 schreef Disana het volgende:
Echt een aardige man en iemand die als politicus zeker de geschiedenis in zal gaan als een boegbeeld.
Snood wel van Pietjequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij schreef dat je een andere SC wilde, Pietje adviseerde de SC van NWS
Ik zag het ook nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Snood wel van Pietje![]()
Niet gezien, alsof het zo moest zijn
Ja, voor zo'n hectisch leven heeft ie het nog best lang volgehouden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond het ook een coole gast ... Met Duisenberg als zijn drinke maatje . Eigenlijk nog best oud geworden
Het is een teken D, denk het welquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet
Zouden we dan toch voorbestemd zijn hier te blijven?
Tot ver na mijn doodquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, voor zolang als dit subforum openblijft natuurlijk
Gaat tie weer, dat is ook niet goed voor een mensquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:11 schreef D. het volgende:
Ik denk, laat ik 'm vast op 4 zetten, maar 20 sec. Char was al teveel van het goede
OMFG ze heeft wel lef, dat moet je der gevenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:13 schreef Laysa het volgende:
Char gaat het drama van koninginnendag oplossen
Zou je dr gevenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
OMFG ze heeft wel lef, dat moet je der geven
Ik sla me er wel doorheenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat tie weer, dat is ook niet goed voor een mens
Ik ben nog van Den Uylquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn hij was al 78, toch wel het gezicht van D66. Als Wiegel 't is van de VVD en Kok van de PvdA (voor mij iig).
En Lubbers CDAquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn hij was al 78, toch wel het gezicht van D66. Als Wiegel 't is van de VVD en Kok van de PvdA (voor mij iig).
Ja een stetter op der fake nosequote:
De VVD had eerst een minister Geertsema he toen kwam Wiegelquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:
Kloofjequote:
Ik zweef er eigenlijk wat tussenin. Den Uyl kan ik mij nog goed herinneren, maar ik wat toen te jong om onder de indruk te zijn en om hem echt goed te kennen.quote:
De autoloze zondag, rolschaatsen op de B-wegquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Kloofje, daar heb ik helemaal niks mee.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
De VVD had eerst een minister Geertsema he toen kwam Wiegel
je mag weer wat zeggen hoor liev was ff extra ingelastquote:
Wies Baneyquote:
Vroeger...toen je als kind gewoon nog kon buiten spelen zonder dat je longen wegrotten door verontreinigde luchtquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
De autoloze zondag, rolschaatsen op de B-weg
Ik zit ook op het randje hoor, maar Den Uyl WAS de PvdA. Iedereen verdrietig toen bleek dat hij een hersentumor had.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zweef er eigenlijk wat tussenin. Den Uyl kan ik mij nog goed herinneren, maar ik wat toen te jong om onder de indruk te zijn en om hem echt goed te kennen.
Hihiquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je mag weer wat zeggen hoor liev was ff extra ingelast
Ook dat. Lege snelwegen met populieren langs de kant.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vroeger...toen je als kind gewoon nog kon buiten spelen zonder dat je longen wegrotten door verontreinigde lucht
en gingen we naar bed, dan kregen we een kruik meequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook dat. Lege snelwegen met populieren langs de kant.
Ik heb nog altijd een kruik hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
en gingen we naar bed, dan kregen we een kruik mee
Wij hadden toen al dekbedden D.tjequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
worden vanzelf warmquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd een kruik hoor
Koude voeten zodra ik in bed stap.
Tegen wie?quote:
Hier ookquote:
Toen we nog ouderwets lekkere snoepjes haddenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:25 schreef Laysa het volgende:
VroegerToen ik nog dacht dat als je maar hoog genoeg schommelde alle problemen vanzelf verdwenen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
De paaseitjes van nu zijn anders ook prima hoor.
Knetter lolliesquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Toen we nog ouderwets lekkere snoepjes hadden
Weet ik ook nog. En ijsbloemen op de binnenkant van de ramenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Hij was wel al 78, respectabele leeftijd (ook zonder virus).quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:27 schreef hondjes het volgende:
Toch wel schokkend dit te horen over van Mierlo...
Hij heeft toen toch een vreemde virus opgelopen in Indonesie,,,toen hij minister van Buitenlandse Zaken was.
Ik geloof dat hij er nooit echt meer bovenop is gekomen, altijd last ervan gehouden heeft.
Frits Wester vertelde net hepetitusquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:27 schreef hondjes het volgende:
Toch wel schokkend dit te horen over van Mierlo...
Hij heeft toen toch een vreemde virus opgelopen in Indonesie,,,toen hij minister van Buitenlandse Zaken was.
Ik geloof dat hij er nooit echt meer bovenop is gekomen, altijd last ervan gehouden heeft.
Staat mij heel vaag iets van bij dat hij ook een alcoholprobleem had, vroegerquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope.
Ik wist helemaal niet dat Van Mierlo een donorlever had.
Volgens Els Borst had hij al 10 jaar een donorlever terwijl donorlevers het normaal maar zo'n 5 jaar uithouden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Frits Wester vertelde net hepetitus
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik ook nog. En ijsbloemen op de binnenkant van de ramen
Ja hij kon er wat van. Palmen trouwens ook, die hebben we een keer dronken in een praatprogramma kunnen zien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staat mij heel vaag iets van bij dat hij ook een alcoholprobleem had, vroeger
quote:
jodenvet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Toen we nog ouderwets lekkere snoepjes hadden
Ja en Conny zoop hem onder tafel, was algemeen bekend, ze kan iedereen onder tafel drinken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hij kon er wat van. Palmen trouwens ook, die hebben we een keer dronken in een praatprogramma kunnen zien.
Ik ben maar eerlijk hoor: Palmen heb ik nooit gemogen. Die neukte zich gewoon een weg omhoog en maakte zichzelf interessant door de mannen met wie ze was.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja en Conny zoop hem onder tafel, was algemeen bekend, ze kan iedereen onder tafel drinken.
Dat is zwaar overschat knus en warmquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Welles, lekker een knus en warm hoekje in bed
quote:
Ja, dat is wel waar wat je zegt over Connie, alhoewel de liefde voor Ischa Meijer wel echt was geloof ik. Ik heb I.M. gelezen en dat was 1 grote liefdesverklaring. Het verhaal van dat ze elkaar zagen en allebei in hun broek poepten vond ik dan weer bizar en absurd, maar goed, zij konden blijkbaar hun sluitspier niet in bedwang houden bij grote opwindingquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben maar eerlijk hoor: Palmen heb ik nooit gemogen. Die neukte zich gewoon een weg omhoog en maakte zichzelf interessant door de mannen met wie ze was.
Heb even gezocht: het is toch Connie en niet Conny.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar wat je zegt over Connie, alhoewel de liefde voor Ischa Meijer wel echt was geloof ik. Ik heb I.M. gelezen en dat was 1 grote liefdesverklaring. Het verhaal van dat ze elkaar zagen en allebei in hun broek poepten vond ik dan weer bizar en absurd, maar goed, zij konden blijkbaar hun sluitspier niet in bedwang houden bij grote opwinding
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
zij konden blijkbaar hun sluitspier niet in bedwang houden bij grote opwinding
Dit kan toch niet echt gebeurd zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar wat je zegt over Connie, alhoewel de liefde voor Ischa Meijer wel echt was geloof ik. Ik heb I.M. gelezen en dat was 1 grote liefdesverklaring. Het verhaal van dat ze elkaar zagen en allebei in hun broek poepten vond ik dan weer bizar en absurd, maar goed, zij konden blijkbaar hun sluitspier niet in bedwang houden bij grote opwinding
Hè bah, wat een vies verhaal. Daar had ik nou helemaal geen last van bij mijn liefde op het eerste gezicht.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja het is ook bizar tochquote:
Heb je zo'n hoog plafond dan dat het omlaag moet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Morgen gaan ze een verlaagd plafond in mijn woonkamer leggen, dus heel veel gaten boren, arme buren.
Gelukkig zit ik gewoon op mijn werk
Wat een toestand. Wat zul je blij zijn als het allemaal achter de rug is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Morgen gaan ze een verlaagd plafond in mijn woonkamer leggen, dus heel veel gaten boren, arme buren.
Gelukkig zit ik gewoon op mijn werk
Ja, is echt gebeurd. Staat in het boek. Dus als ik lieg heeft Connie eerste gelogenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit kan toch niet echt gebeurd zijn![]()
Ne, want van die ouderwetse hoge plafonds zijn mooiquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je zo'n hoog plafond dan dat het omlaag moet?
Sorry PP, zal niet meer gebeurenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit die blauwe smerige verhaaltjes te vertellen, damn. Zo voor 't slapen gaan.
Ik zit al een paar weken in de troep en terwijl ik normaal een neuroot wat dat betreft ben ben ik er nu heel relaxt onder.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een toestand. Wat zul je blij zijn als het allemaal achter de rug is.
Jou geloof ik wel, maar Connie....quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, is echt gebeurd. Staat in het boek. Dus als ik lieg heeft Connie eerste gelogen
Misschien uit angst, van shit nu kan ik niet meer verder rondneuken dit is hetquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jou geloof ik wel, maar Connie....![]()
Wie schijt er nou in zijn broek als hij de liefde van zijn leven tegenkomt?![]()
Connie en Ischa
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien uit angst, van shit nu kan ik niet meer verder rondneuken dit is het
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien uit angst, van shit nu kan ik niet meer verder rondneuken dit is het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |