Ik heb die uitnodiging ergens gemist denk ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik post en lees al maanden in NWS. Zie de uitnodiging van Pietje, die SC loopt bijna niet
Jij schreef dat je een andere SC wilde, Pietje adviseerde de SC van NWSquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb die uitnodiging ergens gemist denk ik
Ik vond het ook een coole gast ... Met Duisenberg als zijn drinke maatje . Eigenlijk nog best oud gewordenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:05 schreef Disana het volgende:
Echt een aardige man en iemand die als politicus zeker de geschiedenis in zal gaan als een boegbeeld.
Snood wel van Pietjequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij schreef dat je een andere SC wilde, Pietje adviseerde de SC van NWS
Ik zag het ook nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Snood wel van Pietje![]()
Niet gezien, alsof het zo moest zijn
Ja, voor zo'n hectisch leven heeft ie het nog best lang volgehouden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond het ook een coole gast ... Met Duisenberg als zijn drinke maatje . Eigenlijk nog best oud geworden
Het is een teken D, denk het welquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet
Zouden we dan toch voorbestemd zijn hier te blijven?
Tot ver na mijn doodquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, voor zolang als dit subforum openblijft natuurlijk
Gaat tie weer, dat is ook niet goed voor een mensquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:11 schreef D. het volgende:
Ik denk, laat ik 'm vast op 4 zetten, maar 20 sec. Char was al teveel van het goede
OMFG ze heeft wel lef, dat moet je der gevenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:13 schreef Laysa het volgende:
Char gaat het drama van koninginnendag oplossen
Zou je dr gevenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
OMFG ze heeft wel lef, dat moet je der geven
Ik sla me er wel doorheenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat tie weer, dat is ook niet goed voor een mens
Ik ben nog van Den Uylquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn hij was al 78, toch wel het gezicht van D66. Als Wiegel 't is van de VVD en Kok van de PvdA (voor mij iig).
En Lubbers CDAquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn hij was al 78, toch wel het gezicht van D66. Als Wiegel 't is van de VVD en Kok van de PvdA (voor mij iig).
Ja een stetter op der fake nosequote:
De VVD had eerst een minister Geertsema he toen kwam Wiegelquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |