quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:57 schreef Onnoman het volgende:
en wie niet springt.. die is een bood.. en wie niet spring die is een bood
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:02 schreef Mr.Houdoe het volgende:
hallo mensen ik vint de hunt heel leuk maar ik zie ineens geen blauw balkje meer en ook die zwaailichtjes zijn weg!?!?!
is dat een virus ofzo????
je caps hangt geloof ik.quote:
Zonbeetje elk item was 5 euro goedkoper of meer dan de normale ibood prijsquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:04 schreef Onnoman het volgende:
eigenlijk een enorme KUT HUNT.. nog een keertje dan? ok! KUTTT HUNT
ze hebben ook nog eens gelogen, want ze zeggen dat hunts goedkoper zijn dan de normale ibood acties..
aldus:
Wat is de iBOOD Hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag. Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.
Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.
nou.. ik zeg jou dit tozzzzzz.. geen enkele item die nog wat goedkoper was
De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:04 schreef Onnoman het volgende:
eigenlijk een enorme KUT HUNT.. nog een keertje dan? ok! KUTTT HUNT
ze hebben ook nog eens gelogen, want ze zeggen dat hunts goedkoper zijn dan de normale ibood acties..
aldus:
Wat is de iBOOD Hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag. Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.
Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.
nou.. ik zeg jou dit tozzzzzz.. geen enkele item die nog wat goedkoper was
Misschien hopen ze op iets nieuwsquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:11 schreef CaptainCookie het volgende:
Die reader was ook wel een mooie aanbieding
http://www.tyfushunt.nlquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef caspergf1 het volgende:
wat was de site waar al die aanbiedingen van Ibood op stonden tijdens deze hunt met prijs??
hunt voorbij?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:12 schreef Feestkabouter het volgende:
is het elke keer dat een uitverkocht even blijft staan met de tekst "uitverkocht"?
ik zie het voor het eerst
http://www.dagelijksekoop(...)ichtsherkenning.htmlquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef caspergf1 het volgende:
Weet iemand voor hoeveel euri's deze erop stond:
http://www.ibood.com/nl/n(...)en_4x_Digitale_Zoom/
Snap dat je baalt maar dit is wel weer erg overdreven, of je er recht op heb ofzo.quote:Persoonlijk vind ik dit niet kunnen.
Ik heb sinds gisternacht tot vanmiddag 16:00 uur elke keer gecheckt of de box er was, deze was namelijk aangekondigd via Twitter.
Vervolgens komt de melding dat de box niet op de Nederlandse iBOOD komt, toen al flink pissig, beloofd is beloofd.
Maar wat slaap in gaan halen, wat eten, kom ik terug, blijkt de iBOOD box toch geweest te zijn!
Ik vind dit zeer spijtig, ik heb lang gewacht op de box, vele aanbiedingen links laten liggen omdat ik persee de box wilde bemachtigen en dan wordt je tot 2 keer belazerd/voorgelogen!
Ik vind dat hier wel iets tegenover mag staan, ook voor de mensen naast mij, die de hele nacht speciaal voor de box online zijn gebleven, offline gaan omdat het is afgeblazen en vervolgens nog een keer raar opkijken omdat de box wel voorbij kwam op het moment dat deze juist was afgekondigd.
Doe vannacht even een leuke box ofzo.
Of binnen nu en 2 weken zodat er snel wat opgezet kan worden, noem maar wat, maar kondig dit dan wel met zekerheid van te voren aan zodat we hiermee rekening kunnen houden. (Net zoals de Hunt mail).
Ik ga nu nogmaals even wat slaap in halen, ben totaal niet te spreken over het handelen van iBOOD in deze kwestie.
Als ik me niet vergis 460 euro'tjes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:36 schreef caspergf1 het volgende:
Die had ik al gezien maar dat is Samsung en die ik bedoelde is Olympus.
Bij dat rijtje staat ie er niet bij..
Nou, het was dit of leren. Dan vond ik dit toch wel een stukkie leuker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:41 schreef delano.888 het volgende:
Denken jullie nu ook niet: fuck wat heb ik me dag toch ontzettend nutteloos besteed zeg
Jij bent me een studentquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:08 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Nou, het was dit of leren. Dan vond ik dit toch wel een stukkie leuker.
Samengevat: Dé Nederlanderquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:21 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Ik heb een zesjesmentaliteit. En een herkansing teveel.
als ik tijdens het werk ook nog continu in al die fok-topics had zitten posten wel ja.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:41 schreef delano.888 het volgende:
Denken jullie nu ook niet: fuck wat heb ik me dag toch ontzettend nutteloos besteed zeg
Wat is zo box dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:50 schreef sander89 het volgende:
Lol, van Ibood forum![]()
[..]
Snap dat je baalt maar dit is wel weer erg overdreven, of je er recht op heb ofzo.
Ibood hunt is toch een grote loterij bij de populaire producten, meestal kan je het product toch niet snel genoeg bestellen.
Iets onbekends.quote:
en hoeveel heb je er?quote:
ik proef een beetje frustratiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:36 schreef deepart het volgende:
Nog steeds vind ik de hunt kut.
neuj hoor.. de eerste 15 topics waren iBood en andere sites... daarna nam de hunt het over.quote:
laten we daarom deze hunt ook maar achter ons laten, geklaag enzo hebben we wel genoeg gezien, sc ook trouwens, gewoon weer ontopic naar dagaanbiedingengedoequote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj hoor.. de eerste 15 topics waren iBood en andere sites... daarna nam de hunt het over.
Pas de TT dan even aanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 05:33 schreef Klonk het volgende:
laten we daarom deze hunt ook maar achter ons laten, geklaag enzo hebben we wel genoeg gezien, sc ook trouwens, gewoon weer ontopic naar dagaanbiedingengedoe
Waar kan je dat zien? Ik vast ook andersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:58 schreef Blistering het volgende:
Wat was gister een verspeelde dag zeg. Enige voordeel is dat ik in de top 100 posters stond gister, waarvoor dank mede posters
Dat kan je hier zien Dagcijfers #199quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien? Ik vast ook anders
Ik op 8 watfffffffquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat kan je hier zien Dagcijfers #199
08. 216 delano.888
17. 174 MarkoAlmelo![]()
![]()
ik niet eensquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:58 schreef Blistering het volgende:
Wat was gister een verspeelde dag zeg. Enige voordeel is dat ik in de top 100 posters stond gister, waarvoor dank mede posters
Die helikopterquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:16 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Heeft iemand hier nog een box weten te bemachtigen? Ik kreeg ook ajax errors![]()
tevens tvp, ibood wanneer komt mijn helicopter
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die helikopter. Leuk 4 uur opladen en 10 minuten vliegen
Leuk, voor 2x gebruiken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:58 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
1 uur opladen en 8 minuten vliegen
Een klein beetje, wilde een leuk compact cameratje hebbenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ik proef een beetje frustratie?
Omg ik ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
08. 216 delano.888
17. 174 MarkoAlmelo![]()
![]()
goed planquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:45 schreef Zapper het volgende:
Ben benieuwd wat er in die boxen zit. Hoeveel Fok!kers hebben er 1 bemachtigd?
[..]
Pas de TT dan even aan
Ik zal soortgelijke dure apparaten nooit aanschaffen tijdens de hunt, mits je veel verstand heb van prijzen, specificaties en typenummers. Je hebt tijdens zo'n hunt onvoldoende tijd om je daarin te verdiepen. Zo'n Laptop bijvoorbeeld, was binnen 1 minuut weg en bleek 20 tientjes goedkoper te zijn...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:01 schreef neo2000 het volgende:
Was idd wel een leuk ding die Onkyo receiver voor dat geld..
04. 275 RacerDKBquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
08. 216 delano.888
17. 174 MarkoAlmelo![]()
![]()
Ja, dat is ook wel zo..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:05 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Ik zal soortgelijke dure apparaten nooit aanschaffen tijdens de hunt, mits je veel verstand heb van prijzen, specificaties en typenummers. Je hebt tijdens zo'n hunt onvoldoende tijd om je daarin te verdiepen. Zo'n Laptop bijvoorbeeld, was binnen 1 minuut weg en bleek 20 tientjes goedkoper te zijn...
quote:* arevvera
* User
# Bericht: 12-03-2010, 11:29 » Edited by : Jeffrey (moderator)
Heb even een vraagje. Heb met de hunt de hele nacht opgezeten maar er stond op mijn scherm konstant dezelfde aanbieding. Heb niet alle aanbiedingen kunnen bekijken. Soms bleef het produkt wel een 1/2 uur op mijn scherm staan. Hoe krijg ik in de volgende hunt alles te zien??? Als ik eindelijk iets wilde was hij al uitverkocht of kreeg een ajax error. Heb denk ik maar 10 produkten kunnen bekijken.
Edit Moderator: Je scherm verversen.(F5)
??quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:05 schreef Kopkaas het volgende:
Kheb de Onkyo + Jamo speakers bemachtigd
wanneer?quote:
deze dus:quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:47 schreef Kopkaas het volgende:
[..]
Tijdens de hunt, tien over 2 ongeveer
edit: 02:10 dus
hoe duur?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:47 schreef Kopkaas het volgende:
[..]
Tijdens de hunt, tien over 2 ongeveer
edit: 02:10 dus
Mooi ding datquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:14 schreef Kopkaas het volgende:
[..]
499,- ex. verzending.
[ afbeelding ]
Nee, wel geannuleerdquote:Op zondag 14 maart 2010 15:44 schreef RacerDKB het volgende:
Is er bij jullie al iets verzonden van de hunt?
ziet er mooi uit ja... maar beetje onbekend merk misschien..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:14 schreef Kopkaas het volgende:
[..]
499,- ex. verzending.
[ afbeelding ]
Onkyo onbekend noemenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:56 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ziet er mooi uit ja... maar beetje onbekend merk misschien..
Onbekend?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:56 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Onkyo onbekend?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:56 schreef Onnoman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:56 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Hardstikke goed merk man! Ik had vroeger ook een set van Onkyo, echt prima spul.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:56 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Heb de TX-SR607 van Onkyo, top ding! Zat opties en mogelijkheden.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Hardstikke goed merk man! Ik had vroeger ook een set van Onkyo, echt prima spul.
Ik hoop een Parfumsetje, ideaal voor valentijn!!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:21 schreef deepart het volgende:
Wat zal er over 40 minuten voor aanbieding komen?
Ik hoop een sandisk mp3 speler.
oe nice ja!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:27 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik hoop een Parfumsetje, ideaal voor valentijn!!
Wat dacht je van een stekkerdoos, je zou toch denken dat daar veel vraag naar is.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:30 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kan je beter naar de winkel gaan, die staan nooit op die aanbiedingsites
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:32 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat dacht je van een stekkerdoos, je zou toch denken dat daar veel vraag naar is.
Ja of usb politie lampjes, heb ik altijd al willen hebben maar ik heb ze nog nooit ergens kunnen vinden.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vreemd ook dat je nooit bestek- of pannensets ziet
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja of usb politie lampjes, heb ik altijd al willen hebben maar ik heb ze nog nooit ergens kunnen vinden.
Bloeddrukmeter voor blindenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze vandaag wel een sprekende aanbieding.
quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:21 schreef deepart het volgende:
Wat zal er over 40 minuten voor aanbieding komen?
Ik hoop een sandisk mp3 speler.
Zou wel fijn voor ze zijn, dan zouden ze hem om houden denk ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Misschien kan hij ook wel de tijd voorlezen. Die arme blinden moesten al die prachtige horloges aan zich voorbij laten gaan tijdens de hunt.
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:51 schreef deepart het volgende:
[..]
Zou wel fijn voor ze zijn, dan zouden ze hem om houden denk ik.
quote:Geachte heer/mevrouw,
Op 11 maart j.l. heeft u tijdens de Hunt een bestelling geplaatst voor één of meerdere Cinderella Classic 4 Seasons Quilt(s) van 240 X 220 cm. Wij hebben tijdens de hunt meerdere keren een Cinderella dekbed aangeboden. Helaas is achteraf gebleken dat in de specificaties van de aanbieding die u heeft gekocht, op de website verkeerde afmetingen van het dekbed vermeldt zijn. In tegenstelling tot wat in de specificaties op de website gecommuniceerd is, heeft het door u gekochte Cinderella dekbed de afmetingen 140 x 200 cm in plaats van de door ons in de specificaties vermelde afmetingen 240 x 220 cm.
Indien de verkeerd gecommuniceerde afmetingen van het Cinderella dekbed een reden voor u zijn om het product te annuleren, kunt u uw bestelling tot en met dinsdag 23 maart alsnog kostenloos annuleren. Meld uw annulering aan via RMA@ibood.com onder vermelding van Annulering Cinderella, ordernummer en naam. Zodra wij uw melding met annulering van het Cinderella dekbed ontvangen, zullen wij het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen 5-10 werkdagen aan u restitueren. Dit zal gebeuren via dezelfde betaalmethode als waarmee de order is betaald.
Indien u niet voor woensdag 24 maart aanstaande te kennen geeft dat u uw Cinderella dekbed wenst te annuleren, zullen wij er vanuit gaan dat u akkoord gaat met de andere afmeting zoals deze door ons in deze email vermeldt zijn. Om u de gelegenheid te bieden uw bestelling voor verzending te annuleren, zal de verzending van uw bestelling door ons worden tegengehouden tot woensdag 24 maart. Indien niet geannuleerd zullen wij het dekbed alsnog versturen zodat u het eind week 12 kunt ontvangen.
Zodra de bestelling ons distributiecentrum heeft verlaten, krijgt u een e-mail met daarin de track & trace code. U kunt het pakketje dan volgen via www.ups.com, UPS geeft dan ook de verwachte leverdatum aan.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice iBOOD.com
Ik zou klagen en zo'n dekbed van 240x220 vragen hoorquote:
Als het Track&Trace-nummer al bekend is bij UPS heb je kans dat hij er morgen al isquote:Op maandag 15 maart 2010 18:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik zou klagen en zo'n dekbed van 240x220 vragen hoorJe kan het altijd proberen, gewoon netjes blijven en met goede argumenten komen.
Overigens:
Je iBOOD bestelling is verzonden!![]()
Benieuwd hoe snel dat UPS is.
Ook ik zou een goed gesprek proberen aan te gaan met iBOOD. Zij hebben aanbieding er op gezet en het is niet zo dat het slechts voor 1 ct oid staat.. Dus echt ondenkbaar is het niet dat die prijs zou kloppen.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:06 schreef Ted038 het volgende:
kutterdekut ....
Heb ik weer, dacht ik een mooi goedkoop dekbedje 240 bij 220 gescoord te hebben voor 24,95 .....
[..]
Wat dacht je van het argument: andere mensen hebben hem wel gekregen voor die prijs en in die maat?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik zou klagen en zo'n dekbed van 240x220 vragen hoor
Het is denk ik meer dat ze die gewoon niet hebben op dit momentquote:Op maandag 15 maart 2010 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ook ik zou een goed gesprek proberen aan te gaan met iBOOD. Zij hebben aanbieding er op gezet en het is niet zo dat het slechts voor 1 ct oid staat.. Dus echt ondenkbaar is het niet dat die prijs zou kloppen.
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:06 schreef Ted038 het volgende:
kutterdekut ....
Heb ik weer, dacht ik een mooi goedkoop dekbedje 240 bij 220 gescoord te hebben voor 24,95 .....
[..]
Dat is echter een laptop met een AMD Sempron erin, die op iBood met een Intel Dual Core.quote:
Ik zag het te laatquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:25 schreef toimoi het volgende:
[..]
Dat is echter een laptop met een AMD Sempron erin, die op iBood met een Intel Dual Core.
Nogal een verschil...
Ja kijk dan ook even naar de prijs van de laptop...quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:53 schreef deepart het volgende:
Het is toch een dubbele celeron cpu? Dat is toch kei traag?
nu al uitverkochtquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:51 schreef Cobratjuh het volgende:
blijft die laptop nu de heledag op uitverkocht staan?(ja ik doe niet zo vaak met ibood)
Ook gehad met UPS, zelfde verhaal. Nooit meer UPS!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
AMSTERDAM, NL 17/03/2010 12:36 DE ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ DE 1E AFLEVERPOGING. EEN 2E POGING WORDT ONDERNOMEN
IK WAS VERDOMME GEWOON THUIS.
Mijn zwaailampjes lagen onder de wasmandquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
AMSTERDAM, NL 17/03/2010 12:36 DE ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ DE 1E AFLEVERPOGING. EEN 2E POGING WORDT ONDERNOMEN
Jouw wasmand staat buiten?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn zwaailampjes lagen onder de wasmand
Ik was dus niet thuis
UPS
Joah, was een kapotte en stond klaar om weggegooid te wordenquote:
Hier ook vandaagquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zie 't niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:46 schreef UncleSam het volgende:
De Hunt reeks op FOK! staat genoemd op de Twitter muur van iBood:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=11804526&id=430945275270&fbid=10150160915730271
quote:
Ik gok morgen een bezem. Of een mop.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een ruk dingen tegenwoordig op ibood
Hier ohne Probleme.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:12 schreef iBenny het volgende:
Doet iBood het bij jullie ook niet?
Ik zit echt heel lang te wachten tot die pagina eindelijk is geladen
ik heb eens diep gezocht, maar ik geloof dat de bluetootch sticks die ik heb geen audio ondersteunen, dus ik heb er ook niks aan (of ik moet er weer een nieuwe stick bijkopen, maar dat vertik ik).quote:Op maandag 22 maart 2010 10:42 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik wil dat iBood-ding van vandaag wel hebben eigenlijk.
Weet iemand of elke bluetooth-stcik ook audio ondersteunt?
Want anders heb ik er niks aan.
Volgens mij ondersteund elke stick wel audio, aangezien dat A2DP gewoon een softwarematig bluetoothprofiel isquote:Op maandag 22 maart 2010 13:50 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik heb eens diep gezocht, maar ik geloof dat de bluetootch sticks die ik heb geen audio ondersteunen, dus ik heb er ook niks aan (of ik moet er weer een nieuwe stick bijkopen, maar dat vertik ik).
ik ga verder kijken...................quote:Op maandag 22 maart 2010 14:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Volgens mij ondersteund elke stick wel audio, aangezien dat A2DP gewoon een softwarematig bluetoothprofiel is
zoals je het beschrijft zou bluetooth een drager zijn waarover je allerlei profielen (protocollen) kunt communiceren, maar probeer maar eens een A2DP-driver of zo te vinden voor Windows7........ die blijken dan allemaal weer afhankelijk van de fabrikant........quote:Op maandag 22 maart 2010 14:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Volgens mij ondersteund elke stick wel audio, aangezien dat A2DP gewoon een softwarematig bluetoothprofiel is
Het heeft met een aantal dingen te maken, voornamelijk met je bluetooth stack. Standaard is deze in Windows vrij kaal. Dus is het aan de fabrikant om een licentie af te nemen en een goede stack te ontwikkelen die A2DP, ook wel streaming audio via bluetooth, ondersteunt. Windows XP is hopeloos en de standaard aanwezige stack kan alleen bestandjes versturen. Heb je een duurdere stick met goede drivers/een goede stack, dan wordt de stack dus vervangen door eentje van de BT stick fabrikant.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:52 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
zoals je het beschrijft zou bluetooth een drager zijn waarover je allerlei profielen (protocollen) kunt communiceren, maar probeer maar eens een A2DP-driver of zo te vinden voor Windows7........ die blijken dan allemaal weer afhankelijk van de fabrikant........
ik denk dat het dus wat minder simpel ligt.
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:55 schreef Klonk het volgende:
zullen we een klein beetje ontopic blijven
Wat heb je nu nog aan die streamer dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb er trouwens één besteld, heb bluetooth oordopjes, MP3-speler met bluetooth, telefoon met bluetooth én een laptop met bluetooth, dus voor mij is het wel handig
Nee, ik niet, maar het gaat er juist om dat ik het dan van de telefoon, mp3-speler en laptop op de radio kan afspelen hèquote:Op maandag 22 maart 2010 17:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat heb je nu nog aan die streamer dan?
Muziek wat op je telefoon staat kan je nu toch sowieso al streamen naar je laptop?
Ik iig wel, muziek op telefoon kan ik afspelen via speakers van computer..
Of heb ik het nu helemaal verkeerd?
Die in Win7 is ook erg kaal. In de testversies van Win7 zat nog wel wat, maar in de definitieve versies is het er uitgesloopt.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:47 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb overigens begrepen dat het in Windows 7 beter geregeld is, in Vista is het met de standaard stack naar mijn ervaring om te janken.
toch nog even om het goed te snappen: heb je het hier over de fabrikant van de BT-stick of BT-module in mijn laptop, of heb je het over de fabrikant van het apparaat dat ik via BT wil gebruiken?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:47 schreef neo2000 het volgende:
Dus is het aan de fabrikant om een licentie af te nemen en een goede stack te ontwikkelen die A2DP, ook wel streaming audio via bluetooth, ondersteunt.
Als je een stick hebt, 1. Als je bluetooth ingebouwd heb zitten in je laptop, 2.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
toch nog even om het goed te snappen: heb je het hier over de fabrikant van de BT-stick of BT-module in mijn laptop, of heb je het over de fabrikant van het apparaat dat ik via BT wil gebruiken?
maar ik dank je wel heel hartelijk voor je technische lessenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef neo2000 het volgende:
En nu stop ik, want het wordt zo idd net DIG.
Dat verklaart waarom de RC van 7 automatisch werkte met mijn draadloze headset, en dat ik bij de volledige versie een aparte driver moest installeren (welke veel omslachtiger werkt).quote:Op maandag 22 maart 2010 19:49 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Die in Win7 is ook erg kaal. In de testversies van Win7 zat nog wel wat, maar in de definitieve versies is het er uitgesloopt.
Ik heb nu wel een gratis download gevonden die het zou moeten oplossen, maar ik heb er intussen verder over nagedacht, en ik neem het apparaat niet. ook als BT goed werkt is het toch niet zo handig voor mij.
een verklaring daarvoor ben ik gisteren tijdens mijn zoektocht helaas nergens tegengekomen.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat verklaart waarom de RC van 7 automatisch werkte met mijn draadloze headset, en dat ik bij de volledige versie een aparte driver moest installeren (welke veel omslachtiger werkt).
Waarom is dat eigenlijk gedaan?
Nee, ziet er leuk uit, dat is het.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:10 schreef Paul het volgende:
Iemand een idee of dat nou zulke goede oordopjes zijn?
Verkopen ze dat op dit moment nog voor 69 euro? Nee. Daarom dus.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:50 schreef überNederlander het volgende:
ibood is ibood niet als je ze met de neus in de feiten drukt, en berichtjes plaats die vervolgens worden verwijderd haha..
http://www.google.nl/#hl=nl&cr=countryNL&q=bk+skills+messenset+7+delig+-ibood&start=40&sa=N&fp=99fdecefdf23113d
dit had ik gepost, en als je goed kijkt heeft v&d in het verleden dit messenset ook voor 69 euro verkocht!
maar daar willen die iboodrukkers niets van weten
Een tijd geleden hadden ze een Bosch hogedruk reiniger die nog wel goedkoper verkocht werd bij de kruidvat maar daar wilden ze ook niks van wetenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Verkopen ze dat op dit moment nog voor 69 euro? Nee. Daarom dus.
Als dat precies hetzelfde type was is dat wel een faal ja. Ze zeggen zelf juist altijd dat je met goede prijsvergelijkingen moet komen als het ergens anders goedkoper is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:35 schreef Prowl het volgende:
[..]
Een tijd geleden hadden ze een Bosch hogedruk reiniger die nog wel goedkoper verkocht werd bij de kruidvat maar daar wilden ze ook niks van weten
Waar denk je dat ze die junk vandaan hebben ? Het zijn gewoon restpartijen van groothandelaren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:46 schreef -0- het volgende:
Dat messenset wordt ook verkocht zonder het santokumes dus het kan ook die geweest zijn bij de V&D.
Zal wel weer licentie technisch geneuzel zijn, ergens.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:31 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
een verklaring daarvoor ben ik gisteren tijdens mijn zoektocht helaas nergens tegengekomen.
Bijnaquote:
Dan hoef ik hem niet, met de laatste is altijd wel iets mis.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Er ligt er nog maar 1tje op de zolder hoor
Wel een vage site eigenlijk. Ik had natuurlijk eerst besteld en begon toen pas met lezen. Er staat op die site dat de deal ook niet door kan gaan als ze niet genoeg gegadigden hebben maar dat ze dan uiteraard niks van mijn rekening halen. Echter heb ik met iDeal betaald en hebben ze mijn geld alquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:09 schreef Semmm het volgende:
Laat dan iniedergeval de link staan zodat andere mensen de kaartjes ook nog kunnen kopen
http://www.mycitydeal.nl
Deal is uitverkocht en succesvol, dus dat zal wel goedkomen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:52 schreef aaipod het volgende:
[..]
Wel een vage site eigenlijk. Ik had natuurlijk eerst besteld en begon toen pas met lezen. Er staat op die site dat de deal ook niet door kan gaan als ze niet genoeg gegadigden hebben maar dat ze dan uiteraard niks van mijn rekening halen. Echter heb ik met iDeal betaald en hebben ze mijn geld alAls het niet doorgaat betwijfel ik of ik mijn euro ooit nog terugzie
Er stond toen ik bestelde al "deze deal gaat zeker door"quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:52 schreef aaipod het volgende:
[..]
Wel een vage site eigenlijk. Ik had natuurlijk eerst besteld en begon toen pas met lezen. Er staat op die site dat de deal ook niet door kan gaan als ze niet genoeg gegadigden hebben maar dat ze dan uiteraard niks van mijn rekening halen. Echter heb ik met iDeal betaald en hebben ze mijn geld alAls het niet doorgaat betwijfel ik of ik mijn euro ooit nog terugzie
Almere en Tilburg zijn uitverkocht, ik ga er echter vanuit dat je de bon ook gewoon in andere provincies in kan leveren...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deal is uitverkocht en succesvol, dus dat zal wel goedkomen!
Ik heb niet eens op de stad geletquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Almere en Tilburg zijn uitverkocht, ik ga er echter vanuit dat je de bon ook gewoon in andere provincies in kan leveren...
Dus koop er 1 uit Groningen zou ik zeggen
Boeit toch geen zak, het is een Nationale Bioscoopbon.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet eens op de stad gelet
ik eerst ook niet.. dus heb 1 vanuit amsterdam... Maar goed, dat maakt niet uit want het is inderdaad nationaal.. erg handigquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet eens op de stad gelet
wanneer gekocht?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:36 schreef Feestkabouter het volgende:
ik heb zelf 1 biosbon gekocht.
ik heb een aanbeveling naar mijn vriendin gestuurd.
zij heeft via die link ook een biosbon gekocht.
3 beloftes:
ik zou een biosbon krijgen
ik zou 6 euro tegoed krijgen
mijn vriendin zou een biosbon krijgen
alle 3 de beloftes zijn NIET waargemaakt!
"Gefeliciteerd! Deal is geaccepteerd, de vouchercode is via een email aan u verzonden."
We hebben nog niks ontvangen.
Jouw account: ¤ 0,00
quote:Voorwaarden
* Je ontvangt je Nationale Bioscoopbon per post
* Slechts 1 Nationale Bioscoopbon per persoon
* Minimum leeftijd 18 jaar
* Zolang voorraad strekt
* De Bioscoopbon wordt binnen maximaal 15 werkdagen na afloop van de actie opgestuurd
Beiden hebben gisteren besteld.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
wanneer gekocht?
want bij deze aanbieding staat:
[..]
Ik heb dat bericht helemaal niet gehad hoor?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:51 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Beiden hebben gisteren besteld.
Ze zijn onduidelijk: krijg ik nou gewoon een biosbon toegestuurd, of krijg ik een vouchercode waar ik iets mee moet?
En ze zeggen: "de vouchercode is via een email aan u verzonden." Dat moeten ze niet zeggen als er nog niets is verzonden.
ik ook niet...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb dat bericht helemaal niet gehad hoor?
Ik heb dat bericht ook gekregen (sterker: bij minimaal 8 anderen die ik heb doorverwezen, is dat ook het geval; de anderen weet ik het niet van). Ik heb 12 doorverwijzingen, waarvan ik weet dat ze alle twaalf besteld én betaald hebben en nu zie ik in het overzicht bij de credits bij alle verwijzingen staan:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Klopt ookquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:54 schreef Semmm het volgende:
De site is trouwens 25 maart pas online gekomen, ik denk dat deze aanbieding was om veel bezoekers te krijgen. Dit is de Duitse versie die al heel lang bestaat http://www.citydeal.de/
je ziet het bij je account als je inlogt op de site.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
waar dat? Ik kan hem nergens vinden?quote:Op maandag 29 maart 2010 09:54 schreef deepart het volgende:
Een heule harde schijf, niet nodig want hij staat altijd rustig op mijn bureau.
http://www.ibood.com/nl/nl/quote:Op maandag 29 maart 2010 11:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
waar dat? Ik kan hem nergens vinden?
Dat geeft inderdaad een hele hoop uitleg ja.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:50 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
je ziet het bij je account als je inlogt op de site.
ik heb ze gemaild, ik kreeg deze uitleg terug, misschien wel prettig voor de andere bestellers.
*knip*
Dat geeft een hoop duidelijkheid, al blijven er in mijn situatie nog wat heel specifieke vraagjes over, maar die zijn situatieafhankelijk dus daar val ik jullie verder niet mee lastig.
Neemt niet weg dat ik toch het idee heb dat het doorverwijzen (en de status van de 6 euro tegoed) niet altijd goed gaat........ ook als ik bovenstaande reacties zo lees.
ach ja, ik zat nog steeds bij dat citydeal.. XDquote:
Hijs wel heul goedkoopquote:Op maandag 29 maart 2010 09:54 schreef deepart het volgende:
Een heule harde schijf, niet nodig want hij staat altijd rustig op mijn bureau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |