quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:57 schreef Onnoman het volgende:
en wie niet springt.. die is een bood.. en wie niet spring die is een bood
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:02 schreef Mr.Houdoe het volgende:
hallo mensen ik vint de hunt heel leuk maar ik zie ineens geen blauw balkje meer en ook die zwaailichtjes zijn weg!?!?!
is dat een virus ofzo????
je caps hangt geloof ik.quote:
Zonbeetje elk item was 5 euro goedkoper of meer dan de normale ibood prijsquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:04 schreef Onnoman het volgende:
eigenlijk een enorme KUT HUNT.. nog een keertje dan? ok! KUTTT HUNT
ze hebben ook nog eens gelogen, want ze zeggen dat hunts goedkoper zijn dan de normale ibood acties..
aldus:
Wat is de iBOOD Hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag. Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.
Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.
nou.. ik zeg jou dit tozzzzzz.. geen enkele item die nog wat goedkoper was
De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:04 schreef Onnoman het volgende:
eigenlijk een enorme KUT HUNT.. nog een keertje dan? ok! KUTTT HUNT
ze hebben ook nog eens gelogen, want ze zeggen dat hunts goedkoper zijn dan de normale ibood acties..
aldus:
Wat is de iBOOD Hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag. Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.
Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.
nou.. ik zeg jou dit tozzzzzz.. geen enkele item die nog wat goedkoper was
Misschien hopen ze op iets nieuwsquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:11 schreef CaptainCookie het volgende:
Die reader was ook wel een mooie aanbieding
http://www.tyfushunt.nlquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef caspergf1 het volgende:
wat was de site waar al die aanbiedingen van Ibood op stonden tijdens deze hunt met prijs??
hunt voorbij?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:12 schreef Feestkabouter het volgende:
is het elke keer dat een uitverkocht even blijft staan met de tekst "uitverkocht"?
ik zie het voor het eerst
http://www.dagelijksekoop(...)ichtsherkenning.htmlquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef caspergf1 het volgende:
Weet iemand voor hoeveel euri's deze erop stond:
http://www.ibood.com/nl/n(...)en_4x_Digitale_Zoom/
Snap dat je baalt maar dit is wel weer erg overdreven, of je er recht op heb ofzo.quote:Persoonlijk vind ik dit niet kunnen.
Ik heb sinds gisternacht tot vanmiddag 16:00 uur elke keer gecheckt of de box er was, deze was namelijk aangekondigd via Twitter.
Vervolgens komt de melding dat de box niet op de Nederlandse iBOOD komt, toen al flink pissig, beloofd is beloofd.
Maar wat slaap in gaan halen, wat eten, kom ik terug, blijkt de iBOOD box toch geweest te zijn!
Ik vind dit zeer spijtig, ik heb lang gewacht op de box, vele aanbiedingen links laten liggen omdat ik persee de box wilde bemachtigen en dan wordt je tot 2 keer belazerd/voorgelogen!
Ik vind dat hier wel iets tegenover mag staan, ook voor de mensen naast mij, die de hele nacht speciaal voor de box online zijn gebleven, offline gaan omdat het is afgeblazen en vervolgens nog een keer raar opkijken omdat de box wel voorbij kwam op het moment dat deze juist was afgekondigd.
Doe vannacht even een leuke box ofzo.
Of binnen nu en 2 weken zodat er snel wat opgezet kan worden, noem maar wat, maar kondig dit dan wel met zekerheid van te voren aan zodat we hiermee rekening kunnen houden. (Net zoals de Hunt mail).
Ik ga nu nogmaals even wat slaap in halen, ben totaal niet te spreken over het handelen van iBOOD in deze kwestie.
Als ik me niet vergis 460 euro'tjes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:36 schreef caspergf1 het volgende:
Die had ik al gezien maar dat is Samsung en die ik bedoelde is Olympus.
Bij dat rijtje staat ie er niet bij..
Nou, het was dit of leren. Dan vond ik dit toch wel een stukkie leuker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:41 schreef delano.888 het volgende:
Denken jullie nu ook niet: fuck wat heb ik me dag toch ontzettend nutteloos besteed zeg
Jij bent me een studentquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:08 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Nou, het was dit of leren. Dan vond ik dit toch wel een stukkie leuker.
Samengevat: Dé Nederlanderquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:21 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Ik heb een zesjesmentaliteit. En een herkansing teveel.
als ik tijdens het werk ook nog continu in al die fok-topics had zitten posten wel ja.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:41 schreef delano.888 het volgende:
Denken jullie nu ook niet: fuck wat heb ik me dag toch ontzettend nutteloos besteed zeg
Wat is zo box dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:50 schreef sander89 het volgende:
Lol, van Ibood forum![]()
[..]
Snap dat je baalt maar dit is wel weer erg overdreven, of je er recht op heb ofzo.
Ibood hunt is toch een grote loterij bij de populaire producten, meestal kan je het product toch niet snel genoeg bestellen.
Iets onbekends.quote:
en hoeveel heb je er?quote:
ik proef een beetje frustratiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:36 schreef deepart het volgende:
Nog steeds vind ik de hunt kut.
neuj hoor.. de eerste 15 topics waren iBood en andere sites... daarna nam de hunt het over.quote:
laten we daarom deze hunt ook maar achter ons laten, geklaag enzo hebben we wel genoeg gezien, sc ook trouwens, gewoon weer ontopic naar dagaanbiedingengedoequote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj hoor.. de eerste 15 topics waren iBood en andere sites... daarna nam de hunt het over.
Pas de TT dan even aanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 05:33 schreef Klonk het volgende:
laten we daarom deze hunt ook maar achter ons laten, geklaag enzo hebben we wel genoeg gezien, sc ook trouwens, gewoon weer ontopic naar dagaanbiedingengedoe
Waar kan je dat zien? Ik vast ook andersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:58 schreef Blistering het volgende:
Wat was gister een verspeelde dag zeg. Enige voordeel is dat ik in de top 100 posters stond gister, waarvoor dank mede posters
Dat kan je hier zien Dagcijfers #199quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien? Ik vast ook anders
Ik op 8 watfffffffquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat kan je hier zien Dagcijfers #199
08. 216 delano.888
17. 174 MarkoAlmelo![]()
![]()
ik niet eensquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:58 schreef Blistering het volgende:
Wat was gister een verspeelde dag zeg. Enige voordeel is dat ik in de top 100 posters stond gister, waarvoor dank mede posters
Die helikopterquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:16 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Heeft iemand hier nog een box weten te bemachtigen? Ik kreeg ook ajax errors![]()
tevens tvp, ibood wanneer komt mijn helicopter
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die helikopter. Leuk 4 uur opladen en 10 minuten vliegen
Leuk, voor 2x gebruiken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:58 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
1 uur opladen en 8 minuten vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |