En dan liedjes gaan maken dat een bonnetje van de LIDL ervoor heeft gezorgd dat de kogel helaas geen vitale organen heeft geraakt en dan jezelf noemen naar de prijs op het bonnetje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of 5 kogels in hun lichaam. Je kent het wel.
Je moeder...bord.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wat intel? Processor? Moederbord?
Ja, soms moet je nog weer aparte BIOS'n flashen en zulks.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je moest toch veel meer toeters en bellen?
Nouja ik weet er niet zoveel van. Ik hoor de meeste Apple gebruikers schreeuwen van JA MAAR JE HEBT EEN COMPLEET ANDERE CPU ARCHITECTUUR NODIG DIE COMPATIBEL IS MET BLAATBLAAT...
Het grapje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het grapje, of was dat antwoord op mijn vraag?
Pootjesquote:
Is dat Shania Twain in je UI?quote:
quote:
tutut, iedereen is welkom in de SC {:|quote:
JIJ BENT HET LEUKST!quote:
Het is een SC en er staat een nummer achter. Je dacht serieus dat hier een klacht was te vinden? Newbie.quote:
Ik was gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
tutut, iedereen is welkom in de SC {:|
Present!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:43 schreef Lefevre het volgende:
[..]
Ontstoken puisten op je maagdelijke bovenlip.
Het zal Gaultier wel zijn. Die is hier niet welkom. Omdat ban.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik kom gewoon even kijken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een SC en er staat een nummer achter. Je dacht serieus dat hier een klacht was te vinden? Newbie.
Die met dat haar en die oren?quote:
Behalve jij, Ade. Je mag hem alleen centraal komen zetten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Aparte smiley.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:43 schreef Adelante het volgende:
{:|
Poppetje gezien, kastje dicht.quote:
FOKKEN MET MIJN NAAM DAT ZAL JE BEROUWEN!!11!!ZWEI112#2#3DREIHUNDRED!!11quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het zal Gaultier wel zijn. Die is hier niet welkom. Omdat ban.
Oja.quote:
Jij kan niet eens FOK!ken met je eigen naam.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:46 schreef Bardoes het volgende:
[..]
FOKKEN MET MIJN NAAM DAT ZAL JE BEROUWEN!!11!!ZWEI112#2#3DREIHUNDRED!!11
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:47 schreef Broekpaling het volgende:
http://carscoop.blogspot.(...)ality-ford-2005.html
Wat is het ook een teringlelijke schurftbak geworden!Dat ze van zo'n parel als die daar achter staat te huilen om de nieuwste telg in de familie zo verneukt heeft kunnen worden.
Ik vind hem wel stoer eigenlijk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:47 schreef Broekpaling het volgende:
http://carscoop.blogspot.(...)ality-ford-2005.html
Wat is het ook een teringlelijke schurftbak geworden!Dat ze van zo'n parel als die daar achter staat te huilen om de nieuwste telg in de familie zo verneukt heeft kunnen worden.
Net alsof jij fokkert met je eigen naam.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij kan niet eens FOK!ken met je eigen naam.
Omdat er sloebers zijn die weigeren om er geld voor neer te leggen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:49 schreef jitzzzze het volgende:
maar waarom zou je nou OS X op je schrale intel machine zetten?
Ja, dat weet ik niet. Jij vraagt dat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:49 schreef jitzzzze het volgende:
maar waarom zou je nou OS X op je schrale intel machine zetten?
Waarom denk je dat Lefevre ineens weg is.quote:
Ik vind het echt zo lelijk.quote:
Euhm... even denken hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:49 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Net alsof jij fokkert met je eigen naam.
haha, jij bent homoquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:49 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Net alsof jij fokkert met je eigen naam.
Je verpest mijn meesterplan jij Roffaanse kontklever.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Lefevre ineens weg is.
voer voor een troll topic?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet. Jij vraagt dat.
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
Oja Bobby, had je ex nog teruggesms't?
Je wilde jezelf, Gaultier, aan Lefevre (Gaultier) koppelen, zodat je nog een beetje aandacht kreeg?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:50 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Je verpest mijn meesterplan jij Roffaanse kontklever.
Ik ben Lefevre niet eens.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je wilde jezelf, Gaultier, aan Lefevre (Gaultier) koppelen, zodat je nog een beetje aandacht kreeg?
Ja, maar wij hebben ook nog gewoon contact.quote:
Iedere vrijdag ben je altijd eventjes bij d'r.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben ook nog gewoon contact.![]()
Dus dat is niet eerlijk.
BOH WAT ZOU IK DIE GRAAG VOLBLAFFEN!!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Die mevrouw rechts verpest de foto een beetje.
Yeah, that's what we used to have too. But I'm the only one trying.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben ook nog gewoon contact.![]()
Dus dat is niet eerlijk.
Nee. Maar wel regelmatig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iedere vrijdag ben je altijd eventjes bij d'r.
misschien moet je zijn hint oppakken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yeah, that's what we used to have too. But I'm the only one trying.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHAT HAS BEEN SEEN CANNOT BE UNSEEN!!!111![]()
![]()
Kijk nu nog eens naar d'r hoofd en denk even in dat ze dit denkt: "wat".quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BOH WAT ZOU IK DIE GRAAG VOLBLAFFEN!!!!![]()
Laat hem dan gewoon en move on. Ik meen het hoor, het zal je alleen maar iedere keer pijn doen daar schiet je echt niks mee op.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yeah, that's what we used to have too. But I'm the only one trying.
Iemand dumpt je via de telefoon omdat ie op missie moet en praat daarna nooit meer tegen je. Where's the fucking sense?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
misschien moet je zijn hint oppakken.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:56 schreef Bardoes het volgende:
Ik ben Balthasar en wat is dit?DUDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHAT HAS BEEN SEEN CANNOT BE UNSEEN!!!111![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:56 schreef Bardoes het volgende:
Ik ben Balthasar en wat is dit?nou is het wel weer leuk geweest. Opzouten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHAT HAS BEEN SEEN CANNOT BE UNSEEN!!!111![]()
Sorry.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nou is het wel weer leuk geweest. Opzouten!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kijk nu nog eens naar d'r hoofd en denk even in dat ze dit denkt: "wat".
Nee. Je bent niet grappig. Stop met proberen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:57 schreef Bardoes het volgende:
LOLLLEZINZ WOLFENDAGEN IN DAS DEUTSCH.
[ afbeelding ]
Boh wat een wolvenshirt, ik zou haar zwaar gevenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:57 schreef Bardoes het volgende:
LOLLLEZINZ WOLFENDAGEN IN DAS DEUTSCH.
[ afbeelding ]
dat je überhaupt nog smst.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iemand dumpt je via de telefoon omdat ie op missie moet en praat daarna nooit meer tegen je. Where's the fucking sense?
Dan moet ie me geen dingen beloven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat hem dan gewoon en move on. Ik meen het hoor, het zal je alleen maar iedere keer pijn doen daar schiet je echt niks mee op.
Oh leuk joh. Maar ik heet Sanna. Kankerhork.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:58 schreef Bardoes het volgende:
Sanne hoe ben je aan al deze platjes gekomen? Ik vind die via googlen op je naam.
[ afbeelding ]
Lieverd, waarom doe je dan nog moeite?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iemand dumpt je via de telefoon omdat ie op missie moet en praat daarna nooit meer tegen je. Where's the fucking sense?
Ik ook. Ze hoort bij de club der Penisbaarden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:58 schreef TheKC het volgende:
[..]
Boh wat een wolvenshirt, ik zou haar zwaar geven![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |