LIKKE LIKKE LIKKEquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat moet ik met een wijf als pop?
Gaat'm om de gedachte van de gift.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat moet ik met een wijf als pop?
Lamon zei uitgeprind.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef BobbyB het volgende:
Kan iemand me even inlichten over dat hele prind gedoe? Dat heb ik volgens mij gemist.
Ja, mits Intel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef jitzzzze het volgende:
maar kan je ook OS X op je normale pc zetten?
In dat Lamon reltopic zei iemand prinden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef BobbyB het volgende:
Kan iemand me even inlichten over dat hele prind gedoe? Dat heb ik volgens mij gemist.
Je vergeet:quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet
maar alle allochtonen in mn klas (ohjee je scheert iedereen over dezelfde kam) zijn altijd verhinderd.
dan zijn ze ziek
dan is hun zusje ziek
dan ligt hun broer in het ziekenhuis met een geklapte long![]()
Of 5 kogels in hun lichaam. Je kent het wel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet
maar alle allochtonen in mn klas (ohjee je scheert iedereen over dezelfde kam) zijn altijd verhinderd.
dan zijn ze ziek
dan is hun zusje ziek
dan ligt hun broer in het ziekenhuis met een geklapte long![]()
Is dat een beetje aan te de douwtzen?quote:
Ja die had je al eens laten zien, samen met de DJquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Srsly. Ik zal wel een picca opzoeken. Ze hangt nu in het café.
* Soppige cavia uit het kopje haalt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Even een slokje.
Whieep whieeep WHIIIEEEEEPPPPPPPP.
Hips*
Matig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat een beetje aan te de douwtzen?
Kenkers, kan hem zo niet vinden. Mijn kapotte foon jewetz.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:38 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ja die had je al eens laten zien, samen met de DJ
quote:
Oh.quote:
Je moest toch veel meer toeters en bellen?quote:
Een wollen sok kan je krijgen.quote:
Dus.quote:
Het grapje, of was dat antwoord op mijn vraag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |