quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben voorzien en zeer content met dit exemplaar. Al bijna vijf maanden en in April gaan we samen naar Istanbul.
Gezelliiiiig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
watquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Blinddate met iemand die goed kan prinden zeker.
Boeiend. Moet ik alles weer opnieuw installeren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:34 schreef TheKC het volgende:
[..]
Kan ook nog steeds in 7, dat zei ik je laatst nog
Awhhh!quote:
Nee, dalijk ben jij een kloon van prind-man.quote:
ZH?quote:
Het is toch watquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boeiend. Moet ik alles weer opnieuw installeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vandaag ziek thuis gebleven en gister ook. Omdat dodende hoofdpijn.quote:
Ik prind ook al mijn topics en gebruik het als behangquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dalijk ben jij een kloon van prind-man.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:35 schreef WillFerrell het volgende:
WD JE MAG MIJN POP WEL LENEN.Ik wil je pop niet. Die geeft geen liefde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:35 schreef WillFerrell het volgende:
WD JE MAG MIJN POP WEL LENEN.Make my lolli POP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
WD heeft mij al gefobo'disst.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:35 schreef BobbyB het volgende:
Er zit hier een wanhopig meisje die er bovendien lekker uit ziet en jullie hebben het over Windows.
Ze heet Doutzen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil je pop niet. Die geeft geen liefde.
Ik heul niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:35 schreef BobbyB het volgende:
Er zit hier een wanhopig meisje die er bovendien lekker uit ziet en jullie hebben het over Windows.
Mooi, dan weet je nu dat ik nooit bij je op bezoek kom.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:35 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik prind ook al mijn topics en gebruik het als behang
quote:
Maar dat geeft nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ziek thuis gebleven en gister ook. Omdat dodende hoofdpijn.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mooi, dan weet je nu dat ik nooit bij je op bezoek kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |