quote:
Oh, OS X is ook niet perfect. Ik typ dit ook via Vista.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook op het werk. Maar het heeft me nog niet echt kunnen overtuigen. Maar het heeft wel degelijk z'n voordelen tov Windows, maar dat heeft Windows ook weer tov OS X.
Wegrijden met wielspinquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht nog onderweg, SCHEIZ, DIE MOTOR IS ZU HEISS. Maar al snel realiseerde ik me dat dat heurt bij een stoomauto.
Vistaquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Oh, OS X is ook niet perfect. Ik typ dit ook via Vista.
Moment bitte.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dan pomp je hem toch weer eens op?
Wat heb ik er aan om te updaten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:31 schreef TheKC het volgende:
[..]
Vista![]()
.
Ga eens snel upgraden naar Windows 7.
IK HEB GEEN POP.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dan pomp je hem toch weer eens op?
Je komt er echt wel weer 1 tegen. Zolang je maar geen enge dingen gaat doen zoals blinddates of met willekeurige jongetjes het bed deelt in de hoop dat ze je leuk gaan vinden en je uiteindelijk alleen maar pijn doen.quote:
Een spange taakbalk en straatkredieten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat heb ik er aan om te updaten.
Blinddate met iemand die goed kan prinden zeker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je komt er echt wel weer 1 tegen. Zolang je maar geen enge dingen gaat doen zoals blinddates of met willekeurige jongetjes het bed deelt in de hoop dat ze je leuk gaan vinden en je uiteindelijk alleen maar pijn doen.
Ik ben voorzien en zeer content met dit exemplaar. Al bijna vijf maanden en in April gaan we samen naar Istanbul.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb toch Classic skin.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:33 schreef TheKC het volgende:
[..]
Een spange taakbalk en straatkredieten.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Blinddate met iemand die goed kan prinden zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |