dat was de meest doorzichtige troll van de maandquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is ook zo makkelijk. Jitzzze maakte ooit een topic aan wat een overduidelijke troll was. En al die apple fans springen er boven op. De meest belachelijke vergelijkingen werden er gemaakt en hoppa, al die fans overstuur.
Sorry Will, maar dat is gewoon grappig.
Je kan gewoon Windows erop zetten hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil een MacBook Pro.En ik heb nu Windows waar ik ook mee tevreden ben.
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het vies klinken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb de aanhanger nog vol, ben de ketel aan het koelen.
Dat was ik ook ooit tot ik OS X ging gebruiken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil een MacBook Pro.En ik heb nu Windows waar ik ook mee tevreden ben.
I noes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan gewoon Windows erop zetten hoor.
maak er een topic overquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan gewoon Windows erop zetten hoor.
Boh, vanavond maar eens Team America kijken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:27 schreef Broekpaling het volgende:
Ronery, I am so ronery, I have nobody to call my oohooowwhhnnnn.
Lieverd toch.quote:
Wanneer spreken we af dan? Ik doneer mijn vriendin aan BP dus daar hoef je je niet druk om te maken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De eenzaamheid slaat gewoon in.
Dus jij ruilt je auto ook binnenkort in voor paard en wagenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat was ik ook ooit tot ik OS X ging gebruiken.
Ik gebruik OS X ook op z'n tijd. Vind beide prettig werken. Alhoewel ik de Word van Apple beter vind dan die van Windows. Maar met beide valt meer dan prima te werken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
THEY BE ROLLIN' THEY HATIN'quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dus jij ruilt je auto ook binnenkort in voor paard en wagen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De eenzaamheid slaat gewoon in.
Goedzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb de aanhanger nog vol, ben de ketel aan het koelen.
Kom maar hier Suus!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wanneer spreken we af dan? Ik doneer mijn vriendin aan BP dus daar hoef je je niet druk om te maken.
No, you don't.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lieverd toch.
[..]
Wanneer spreken we af dan? Ik doneer mijn vriendin aan BP dus daar hoef je je niet druk om te maken.
Ik wil een vriend.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
't Komt wel goed, schatje.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee mang. Mijn Getz doe ik nooit weg.
Ik gebruik het ook op het werk. Maar het heeft me nog niet echt kunnen overtuigen. Maar het heeft wel degelijk z'n voordelen tov Windows, maar dat heeft Windows ook weer tov OS X.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik dacht nog onderweg, SCHEIZ, DIE MOTOR IS ZU HEISS. Maar al snel realiseerde ik me dat dat heurt bij een stoomauto.quote:
Acer?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:29 schreef Devvie het volgende:
IK HAD EEN LAPTOP BESTELD MAAR DE BESTELLING IS GEANNULEERD OMDAT ER GEEN LEVERANCIER IS DIE AAN DIE TOKO LEVERT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |