Omdat er sloebers zijn die weigeren om er geld voor neer te leggen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:49 schreef jitzzzze het volgende:
maar waarom zou je nou OS X op je schrale intel machine zetten?
Ja, dat weet ik niet. Jij vraagt dat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:49 schreef jitzzzze het volgende:
maar waarom zou je nou OS X op je schrale intel machine zetten?
Waarom denk je dat Lefevre ineens weg is.quote:
Ik vind het echt zo lelijk.quote:
Euhm... even denken hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:49 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Net alsof jij fokkert met je eigen naam.
haha, jij bent homoquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:49 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Net alsof jij fokkert met je eigen naam.
Je verpest mijn meesterplan jij Roffaanse kontklever.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Lefevre ineens weg is.
voer voor een troll topic?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet. Jij vraagt dat.
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
Oja Bobby, had je ex nog teruggesms't?
Je wilde jezelf, Gaultier, aan Lefevre (Gaultier) koppelen, zodat je nog een beetje aandacht kreeg?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:50 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Je verpest mijn meesterplan jij Roffaanse kontklever.
Ik ben Lefevre niet eens.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je wilde jezelf, Gaultier, aan Lefevre (Gaultier) koppelen, zodat je nog een beetje aandacht kreeg?
Ja, maar wij hebben ook nog gewoon contact.quote:
Iedere vrijdag ben je altijd eventjes bij d'r.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben ook nog gewoon contact.![]()
Dus dat is niet eerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |