abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83560959
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:35 schreef Migue het volgende:
Kijken jullie ook allemaal zo uit naar de Watkins Glen Grand Prix, waar Adam Carroll zijn IndyCar-debuut maakt? Ik namelijk wel!

[ afbeelding ]


En nu maar hopen dat dat amateuristische CarChannel deze race wel uitzend, ipv een herhaling van Sao Paulo.
Ik heb al een klaagmail gestuurd (nog geen reactie gehad).
Iowa heb ik dus nog steeds niet gezien (al heb ik hem nu wel gedownload).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 2 juli 2010 @ 10:41:33 #252
184465 Migue
Sensuele man
pi_83562533
Er zijn ook andere manieren om de race live te bekijken he, zonder het achterlijke gelul van Jack Plooij Ook belachelijk dat het -- heb ik mij laten vertellen -- niet mogelijk is de audio op de world feed over te schakelen.
Ik vind CarChannel sowieso maar een erg onprofessionele zender. Erg jammer dat daar nu IndyCars op verstopt is, en nog meer raceklassen die het kijken wel waard zijn.
pi_83564765
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:41 schreef Migue het volgende:
Er zijn ook andere manieren om de race live te bekijken he, zonder het achterlijke gelul van Jack Plooij Ook belachelijk dat het -- heb ik mij laten vertellen -- niet mogelijk is de audio op de world feed over te schakelen.
Ik vind CarChannel sowieso maar een erg onprofessionele zender. Erg jammer dat daar nu IndyCars op verstopt is, en nog meer raceklassen die het kijken wel waard zijn.
Probleem was dat ik niet live keek, maar het opgenomen had om een dag later te gaan bekijken.

Iets wat ik ook met Watkins Glen wil gaan doen, omdat ik en laat thuis ben en de volgende dag weer vroeg op moet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_84505151
Tijdje rustig al hier.. Was controversieel einde gisteren na de laatste herstart Hier beter uitgelegd.



Blijft een rare regel natuurlijk.. Je mag alleen de binnenkant van de racelijn nemen als je iemand inhaalt. Als iemand jou wil inhalen mag alleen hij er rijden
Where facts are few, experts are many.
pi_84639766
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:47 schreef Atreidez het volgende:
Tijdje rustig al hier.. Was controversieel einde gisteren na de laatste herstart :D Hier beter uitgelegd.

Blijft een rare regel natuurlijk.. Je mag alleen de binnenkant van de racelijn nemen als je iemand inhaalt. Als iemand jou wil inhalen mag alleen hij er rijden :')
Lijkt wel of je je niet mag verdedigen tijdens de Indycar. Kunnen ze beter de F1 regel van 1 keer van je lijn afwijken hanteren. Een paar jaar geleden werd Glock ook al van een overwinning bestolen, omdat hij door Servia (tijdens een inhaalpoging) buiten de baan geduwd werd. Omdat hij voordeel zou hebben gehad van het buiten de baan komen (waar hij niets aan kon doen) moest hij zijn plek inleveren.

En wel Castroneves bestraffen, maar niet Viso, die Simona van de baan reed is al helemaal bizar.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_84641137
Vaag..... :')
  vrijdag 30 juli 2010 @ 12:29:07 #257
184465 Migue
Sensuele man
pi_84661569
Die regel is ook belachelijk inconsequent. De Formule 1-regel is ook belachelijk, Vettel pullt daar iedere week weer een Schumachertje. Gelukkig werd hij vorige week ook van de andere kant aangevallen.

Hopelijk wordt de regel komende winter afgeschaft en komt er iets degelijks voor in de plaats.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 00:31:22 #258
184465 Migue
Sensuele man
pi_84920532
Kijken jullie ook zo uit naar de Honda 100 at Mid-Ohio!? IK WEL! Met Adam Carroll en J.R. Hildebrand _O_ En Francesco Dracone! 8-)
pi_85021364
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 00:31 schreef Migue het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar de Honda 100 at Mid-Ohio!? IK WEL! Met Adam Carroll en J.R. Hildebrand _O_ En Francesco Dracone! 8-)
Ik kijk uit naar een welverdiende overwinning van Power op het prachtige Mid Ohio :Y
Where facts are few, experts are many.
pi_85068065
En toen was 't toch Meneer Ashley Judd ehh... Dario Franchitti die Mid Ohio won :P

Simona 8e! Vind haar zo schattig hé :P (ookal heeft ze bredere schouders dan de meeste mannelijke coureurs...)
pi_85070782
Ja, ach.. (road)kampioenschap is ook goed *O* Power *O*

En idd goed resultaat van Simone.. Kan over Sato wederom niet gezegd worden.
Where facts are few, experts are many.
pi_85087035
En Viso weer met een van zijn bekende acties. Vorige race Simona en nu Justin Wilson. :r
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:45:40 #263
184465 Migue
Sensuele man
pi_85092253
Kijk nog eens goed, en zie dat Wilson net zoveel schuld heeft als Viso ;)
pi_85092849
Ja, Wilson zelfs meer als je t mij vraagt..
Where facts are few, experts are many.
pi_85097833
Ben ik niet met jullie eens.

Wilson probeert in te halen en er is genoeg ruimte op dat moment. Probleem is dat Viso niet uitkijkt en domweg op de lijn blijft en naar binnen stuurt. Zelfde als in de kwalificatie Wilson overkwam met Briscoe. Viso had ruimte moeten laten voor Wilson, in plaats van naar binnen sturen, wetende dat er een coureur naast zit.

En het was hier niet zo dat het een optimistische uitremactie van Wilson was.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_85098307
Oh, ik heb het dan verkeerd gezien :? Ik dacht dat Viso de actie aan de binnenkant maakte, en dat Wilson alsnog strak instuurde wetende dat er iemand naast zat.. Had dus de auto omgedraaid, dus ben het eens met sasq.

Sorry :7
Where facts are few, experts are many.
pi_85100081
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef Atreidez het volgende:
Oh, ik heb het dan verkeerd gezien :? Ik dacht dat Viso de actie aan de binnenkant maakte, en dat Wilson alsnog strak instuurde wetende dat er iemand naast zat.. Had dus de auto omgedraaid, dus ben het eens met sasq.

Sorry :7
Hier de highlights:

Na ca. 20 seconden volgt de actie, met Wilson die inhaalt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 11 augustus 2010 @ 02:11:39 #268
184465 Migue
Sensuele man
pi_85125132
Wilson zat er nog lang niet naast, en gaf zelf ook toe dat de bocht van Viso was, maar dat hij wel meer ruimte verwacht had.
pi_85130345
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 02:11 schreef Migue het volgende:
Wilson zat er nog lang niet naast, en gaf zelf ook toe dat de bocht van Viso was, maar dat hij wel meer ruimte verwacht had.
Exactly my point. Nu elimineerde Viso zichzelf, terwijl hij wist dat Wilson daar zat. Wilson kon nergens meer heen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_85130608
Volgende bocht was ook linksaf, dus dan had Viso ook nog de plek behouden.. Nu hadden ze beide niets.
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:29:30 #271
184465 Migue
Sensuele man
pi_85137518
Wilson had niet zo laat kunnen remmen. Hij zat er nog niet eens helemaal naast, maar had teveel snelheid om de bocht nog aan Viso te laten. Dat was Wilsons fout.

Ik weet dat het populair is om Viso de schuld van crashes te geven, daar heeft hij zelf hard aan meegewerkt, maar laten we nu niet doen alsof Wilson hier helemaal onschuldig was, dat geeft hij zelf ook aan.
pi_85155559
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:29 schreef Migue het volgende:
Wilson had niet zo laat kunnen remmen. Hij zat er nog niet eens helemaal naast, maar had teveel snelheid om de bocht nog aan Viso te laten. Dat was Wilsons fout.

Ik weet dat het populair is om Viso de schuld van crashes te geven, daar heeft hij zelf hard aan meegewerkt, maar laten we nu niet doen alsof Wilson hier helemaal onschuldig was, dat geeft hij zelf ook aan.
Wilson zat er bijna helemaal naast. Dus vind ik dat Viso bij het insturen best wel wat meer ruimte had moeten geven, omdat Wilson niet in het luchtledige kan verdwijnen.

Wat dat betreft vind ik toch al dat er de laatste jaren teveel niet mag of coureurs niet schuldig zijn omdat ze op de racelijn zitten, voor liggen, etc. Niet alleen bij coureurs die ingehaald worden (zoals nu Viso), maar ook bij coureurs die zelf inhalen (Kubica vs. Vettel en Massa vs. Bourdais 2008, etc.) Op het moment dat je voor ligt, moet diegene die er naast zit maar in het luchtledige verdwijnen of zoiets, want er wordt rücksichtslos ingestuurd. Terwijl je weet dat die ander er naast zit. En dan krijgt diegene die op dat moment achter ligt de schuld (zoals ook nu het geval is).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_85161094
Wat dat betreft was Massa Bourdais wel een van de grote fails die er uiteindelijk toe heeft geleidt dat we nu elke race een echte coureur bij de stewards hebben zitten.. Moeten ze misschien bij Indy ook eens proberen? :P
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 02:51:20 #274
184465 Migue
Sensuele man
pi_85171420
De enige reden dat Wilson nog niet eens half naast Viso zat (kijk nog maar eens naar de shots van de crash van de zijkant), was omdat Wilson te laat remde, zoals toegegeven door Wilson zelf. Had Wilson die fout niet gemaakt dan was hij nooit tot de achterwielen van Viso gekomen. Dat Viso dan ook nog eens instuurt terwijl hij dat nog niet had moeten doen, maakt het de schuld van beiden, niet enkel van Viso.

Van mij hoeft er verder ook niemand bestraft te worden, het zou geweldig zijn geweest als Wilson er voorbij was gekomen op die manier, maar de waarheid is dat Wilson er nog niet eens naast zat en daarom geen schijn van kans maakte om iets te bereiken.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 18:20:41 #275
184465 Migue
Sensuele man
pi_85548284
Ik heb vanmiddag een video online gezet van de 1970 Golden Gate 150, de eerste en tot 2005 enige Indy Car-race in Sonoma, bij de voorbeschouwing. Misschien wel leuk om te bekijken voordat de race morgenavond van start gaat. Een aantal prachtige namen (Unser, Foyt, Andretti, Gurney, etc.): http://www.motorracingblog.nl/?p=7722
  zondag 22 augustus 2010 @ 03:54:05 #276
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_85562523
Die auto voor 2012 is trouwens gekozen een dallara :-)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_85594171
Was wel leuk race vanavond, met weer een lekker toetje in de vorm van Sato vs. Patrick _O- En Power natuurlijk gewoon weer top op p1 *O*
Where facts are few, experts are many.
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:47:04 #278
184465 Migue
Sensuele man
pi_85600733
Power heeft de titel nu toch wel echt bijna binnen. Het wordt alleen nog een beetje lastig als hij buiten de top vijf gaat eindigden, maar hoe groot is die kans? Zelfs op de ovals pakt hij veel punten.

Mooie race verder inderdaad. Gevecht om de leiding was niet al te boeiend, maar in de rest van het veld was er bijna constant actie. Erg vermakelijk, en niet verwacht. Met dank aan Firestone ^O^
pi_85640434
Junior Strous verklaarde tijdens de uitzending van CarChannel dat hij een contract had bij HVM voor 3 Indy Light races (de eerste 3) en 5 Indycar races (de afgelopen 5 straten races). Die laatste 5 heeft hij dus niet gereden. Dit komt doordat Simona een auto afgeschreven had (door die brand). Daardoor is er geen auto meer voor Strous (omdat HVM geen nieuwe wil aanschaffen) en heeft hij besloten de rest van zijn budget te bewaren voor een stoeltje in 2011.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 8 september 2010 @ 01:46:27 #280
154052 RobertVH
I am your father
pi_86192150
Nu ben ik geen hard-core IRL volger, kijk zo nu en dan een race als het een oval is, (street)circuits vind ik maar niks bij de IRL...

Carchannel _O_ voor al het uitzenden.... Maar dat commentaar :') (eer?) gisteren ook weer bij de race in Kentucky, verslaggever heeft keer op keer niet door wat er aan de hand is en verslaat duidelijke herhalingen alsof het live is :D

Indy500 was goed gedaan door Carchannel, maar de rest van de races wordt er en beetje bij gedaan vanaf de zijllijn zonder al teveel moeite :'(
  woensdag 8 september 2010 @ 10:31:49 #281
184465 Migue
Sensuele man
pi_86196259
Bert DeVies heeft zijn beste tijd wel gehad ja ;) Maar ja, welke Nederlandse commentator kan een race nu wel goed verslaan? *eeuwige stilte*

Race was overigens wel goed, maar wat een deceptie om Castroneves zo de overwinning te zien stelen :{
pi_86196565
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:31 schreef Migue het volgende:
Bert DeVies heeft zijn beste tijd wel gehad ja ;) Maar ja, welke Nederlandse commentator kan een race nu wel goed verslaan? *eeuwige stilte*

Race was overigens wel goed, maar wat een deceptie om Castroneves zo de overwinning te zien stelen :{
Doornbos zou het goed kunnen.. Maar ik denk dat ie een beetje neerkijkt op zo'n careermove :P
Where facts are few, experts are many.
pi_86202051
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:31 schreef Migue het volgende:
Bert DeVies heeft zijn beste tijd wel gehad ja ;) Maar ja, welke Nederlandse commentator kan een race nu wel goed verslaan? *eeuwige stilte*

Race was overigens wel goed, maar wat een deceptie om Castroneves zo de overwinning te zien stelen :{
Van stelen is geen sprake. Gewoon een andere pitstopstrategie, waardoor je aan het eind niet meer naar binnen hoeft. Dat noem ik slim (ook al was een probleem de aanleiding). Andere teams hadden dat kunnen zien aankomen en ook out-of-sequence gaan pitten. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 8 september 2010 @ 14:43:08 #284
184465 Migue
Sensuele man
pi_86204628
Ik vind het niet slim, ik vind het handig gebruik maken van een domme en onsportieve regel van de IRL. De pits moet gewoon constant open of dicht zijn tijdens een neutralisatie, met deze nascar regel kan iedereen op pitstrategie winnen. De enige terechte winnaars waren Dan Wheldon en Ed Carpenter geweest. Met ieder anders had ik ook nog wel kunnen leven, maar Castroneves als winnaar vind ik een schrijnend voorbeeld van de meest debiele en sportonwaardige regel ooit.

Maar ja, de IRL is toch al zwaar kut met regels. In Chicagoland waren er drie, waarschijnlijk vier auto's met een illegale underwing. De IRL heeft er niks aan gedaan, plaatsen 3, 4 en 5 bleven onveranderd. Ze hebben er zelf met geen woord over gerept, totdat er afgelopen weekend naar gevraagd werd. Schandalig.

Overigens wel Milwaukee en zeer waarschijnlijk Las Vegas terug volgend jaar. Dat kunnen ze dan weer wel. Maar ook dat is geen wonder, aangezien Randy Bernard zich met de kalender bezighoudt, en Brian Barnhart met de regels :N
pi_86207755
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:43 schreef Migue het volgende:
Ik vind het niet slim, ik vind het handig gebruik maken van een domme en onsportieve regel van de IRL. De pits moet gewoon constant open of dicht zijn tijdens een neutralisatie, met deze nascar regel kan iedereen op pitstrategie winnen. De enige terechte winnaars waren Dan Wheldon en Ed Carpenter geweest. Met ieder anders had ik ook nog wel kunnen leven, maar Castroneves als winnaar vind ik een schrijnend voorbeeld van de meest debiele en sportonwaardige regel ooit.

Maar ja, de IRL is toch al zwaar kut met regels. In Chicagoland waren er drie, waarschijnlijk vier auto's met een illegale underwing. De IRL heeft er niks aan gedaan, plaatsen 3, 4 en 5 bleven onveranderd. Ze hebben er zelf met geen woord over gerept, totdat er afgelopen weekend naar gevraagd werd. Schandalig.

Overigens wel Milwaukee en zeer waarschijnlijk Las Vegas terug volgend jaar. Dat kunnen ze dan weer wel. Maar ook dat is geen wonder, aangezien Randy Bernard zich met de kalender bezighoudt, en Brian Barnhart met de regels :N
handig gebruik maken van = slim :)

Dat verder de regel niet klopt ben ik met je eens, maar dat heb je sowieso met bijtanken. pit open is gevaarlijk (omdat iedereen als een dolle naar de pits rijdt) en pit gesloten betekent dat mensen die moeten tanken benadeeld worden. Daarom ben ik blij dat je niet meer mag bijtanken in de F1, want dan heb je dat probleem niet meer (daar waar in de vorige jaren nogal wat kritiek was op het sluiten van de pits tijdens een safetycar).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 8 september 2010 @ 17:10:56 #286
184465 Migue
Sensuele man
pi_86210055
Nee, slim zou het zijn geweest als het doelbewust een actie was geweest om zo de race te winnen, nu kwam het door stomme pech zo beter uit. Castroneves had het bijvoorbeeld niet gedaan wanneer er geen probleem met de wielmoer was geweest, anders had de rest van Team Penske ook wel hetzelfde gedaan. Nu kwam het gewoon zo uit, dat vind ik niet slim, hooguit vindingrijk, of handig zoals het synoniem luidt. Veroorzaakt door een raceverpestende regel.

Er zijn overigens genoeg methoden om de pits gesloten te houden tijdens een neutralisatie. Deze wordt nu ook al gebruikt wanneer de pits dicht zijn: tanken mag, maar niet meer dan een bepaald volume en de coureur moet wanneer de pits openen direct binnenkomen voor een volledige pitstop. Het enige nadeel dan is dat een coureur ver terug valt, maar een andere coureur kan zo niet meer winnen.
pi_86526254
Chicgoland was wel weer een toprace!
En Power is de topper van dit jaar natuurlijk door ook op Ovals goed mee te kunnen doen.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:09:09 #288
184465 Migue
Sensuele man
pi_86551385
Ja, maar slecht te finishen dus hij heeft er nog niks aan ;) De tussenstand voor de AJ Foyt Trophy is er tekenend voor: Slechts negende!

Zondagochtend om 6 uur (dat is 's ochtends) de Indy Japan 300. Niet vergeten, want het moet megaboeiend worden!
pi_86699980
Op naar de laatste race met 12 puntjes voorsprong voor Power. Ik gun het hem!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:40:02 #290
184465 Migue
Sensuele man
pi_87194179
Hebben jullie ook allemaal gekeken? De tijd was echt megakut, maar de race was enorm goed. Wat een drama toen Will Power daar in de pit stond zeg. Heartbreak!

Tony Kanaan rijdt volgend jaar mogelijk niet meer voor Andretti Autosport. 7-Eleven is gestopt met de sponsoring en TK heeft ondanks zijn doorlopende contract toestemming gekregen om met andere teams te praten voor een contract.
pi_87197705
Check!
Leuke race en jammer van Power.

Wanneer gaan ze nou die wagen van die milka duno die altijd in de weg rijd aan een echt talent geven ?
pi_87199329
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:44 schreef m1155 het volgende:
Check!
Leuke race en jammer van Power.

Wanneer gaan ze nou die wagen van die milka duno die altijd in de weg rijd aan een echt talent geven ?
Ze nam nog bijna Franchitti mee ook. Zou Power toch kampioen zijn geworden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:04:51 #293
184465 Migue
Sensuele man
pi_87200853
Ze zal volgend jaar wel weg zijn. TEAM steun gaat dan waarschijnlijk enkel naar de top 22, 24, dat idee, om ruimte te maken voor TEAM steun voor de Firestone Indy Lights kampioen en natuurlijke selectie plaats te laten vinden. En aangezien Milka Duno's nummer 18 zo goed als zeker geen TEAM steun ontvangt, zal zij wel weg zijn volgend jaar. Dat is, als het plan doorgaat, maar dat is wel zeer waarschijnlijk.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:14:36 #294
184465 Migue
Sensuele man
pi_87986513
Zullen we deze voor de jaarwisseling nog maar even volplempen dan?

Iemand de Gold Coast 600 afgelopen weekend nog gezien, met de IndyCar-kampioenen, Formule 1-wereldkampioen, BTCC-kampioen en WTCC-kampioen? Moet een erg fethe race geweest zijn, ik moet 'm nog kijken.

Paul Tracy rijdt volgend jaar overigens zeer waarschijnlijk fulltime bij Dreyer & Reinbold Racing, naast Mike 'Conweasle' Conway. Dat zou goed zijn voor de sport, en goed voor karma wanneer Conway zijn teamgenoot om de oren rijdt. Justin Wilson naar Panther Racing, is de verwachting.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 22:45:43 #295
184465 Migue
Sensuele man
pi_88085809
En Graham Rahal is zo goed als rond met Chip Ganassi Racing voor een derde auto/aparte inschrijving van Chip Ganassi Racing, dus los van Team Target.

Niemand die IndyCars in de winter nog volgt? :'(
pi_88103133
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 22:45 schreef Migue het volgende:
En Graham Rahal is zo goed als rond met Chip Ganassi Racing voor een derde auto/aparte inschrijving van Chip Ganassi Racing, dus los van Team Target.

Niemand die IndyCars in de winter nog volgt? :'(
Jawel, via dit topic en enkele newsfeeds. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 18 november 2010 @ 11:50:50 #297
184465 Migue
Sensuele man
pi_88856801
Dan heb je vast ook meegekregen dat Lotus-Cosworth vanavond bekendgemaakt gaat worden als derde motorleverancier.
pi_88858142
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 11:50 schreef Migue het volgende:
Dan heb je vast ook meegekregen dat Lotus-Cosworth vanavond bekendgemaakt gaat worden als derde motorleverancier.
Dat las ik inderdaad net op OpenWheelWorld.net

En om meteen nog wat oude meuk te posten.

Kanaan weg bij Andretti,
Hunter-Raey tekent tweejarig contract bij Andretti
Edmonton van de kalender af
Chevrolet terug als motor- en aeropackage leverancier
Wilson blijft bij Dreyer & Reinbold

[ Bericht 37% gewijzigd door sasquatsch op 18-11-2010 13:30:17 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_89007035
Ho Pin Tung gaat voor Indycar Series

quote:
Ho-Pin Tung maakte afgelopen week kennis met de IndyCar Series. De reserverijder van Renault F1 stapte in de Dallara-Honda van FAZZT en reed twee dagen lang op het circuit van Sebring. Een kennismaking die smaakt naar meer, zo laat de coureur uit Velp weten.

“Ik had het geluk dat ik al een paar dagen voor de test in Sebring was”, vertelt Tung aan SpeedTV. “Iemand van de klasse kon me alvast meenemen voor een paar rondjes. Een enorm magisch gevoel. Ik deed bijna mijn ogen dicht om te voelen hoe het is om hier te racen met publiek langs de baan.”

“Ik heb veel vrienden die rijden in de IndyCar Series. Zij vertellen me dat het de mooiste klasse is om te rijden. Dat kan ik me nu voorstellen na mijn bezoek aan de Speedway. Ik weet nu hoe het moet zijn om volgend jaar IndyCar te rijden. Ik hoop echt dat het gaat lukken.”
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 22 november 2010 @ 13:01:51 #300
184465 Migue
Sensuele man
pi_89009413
Later vandaag volgt mogelijk de bevestiging dat hij daar getekend heeft voor 2011. Walgelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')