quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:35 schreef Migue het volgende:
Kijken jullie ook allemaal zo uit naar de Watkins Glen Grand Prix, waar Adam Carroll zijn IndyCar-debuut maakt? Ik namelijk wel!
[ afbeelding ]
Probleem was dat ik niet live keek, maar het opgenomen had om een dag later te gaan bekijken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:41 schreef Migue het volgende:
Er zijn ook andere manieren om de race live te bekijken he, zonder het achterlijke gelul van Jack PlooijOok belachelijk dat het -- heb ik mij laten vertellen -- niet mogelijk is de audio op de world feed over te schakelen.
Ik vind CarChannel sowieso maar een erg onprofessionele zender. Erg jammer dat daar nu IndyCars op verstopt is, en nog meer raceklassen die het kijken wel waard zijn.
Lijkt wel of je je niet mag verdedigen tijdens de Indycar. Kunnen ze beter de F1 regel van 1 keer van je lijn afwijken hanteren. Een paar jaar geleden werd Glock ook al van een overwinning bestolen, omdat hij door Servia (tijdens een inhaalpoging) buiten de baan geduwd werd. Omdat hij voordeel zou hebben gehad van het buiten de baan komen (waar hij niets aan kon doen) moest hij zijn plek inleveren.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:47 schreef Atreidez het volgende:
Tijdje rustig al hier.. Was controversieel einde gisteren na de laatste herstartHier beter uitgelegd.
Blijft een rare regel natuurlijk.. Je mag alleen de binnenkant van de racelijn nemen als je iemand inhaalt. Als iemand jou wil inhalen mag alleen hij er rijden
Ik kijk uit naar een welverdiende overwinning van Power op het prachtige Mid Ohioquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:31 schreef Migue het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar de Honda 100 at Mid-Ohio!? IK WEL! Met Adam Carroll en J.R. HildebrandEn Francesco Dracone!
Hier de highlights:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef Atreidez het volgende:
Oh, ik heb het dan verkeerd gezienIk dacht dat Viso de actie aan de binnenkant maakte, en dat Wilson alsnog strak instuurde wetende dat er iemand naast zat.. Had dus de auto omgedraaid, dus ben het eens met sasq.
Sorry
Exactly my point. Nu elimineerde Viso zichzelf, terwijl hij wist dat Wilson daar zat. Wilson kon nergens meer heen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:11 schreef Migue het volgende:
Wilson zat er nog lang niet naast, en gaf zelf ook toe dat de bocht van Viso was, maar dat hij wel meer ruimte verwacht had.
Wilson zat er bijna helemaal naast. Dus vind ik dat Viso bij het insturen best wel wat meer ruimte had moeten geven, omdat Wilson niet in het luchtledige kan verdwijnen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:29 schreef Migue het volgende:
Wilson had niet zo laat kunnen remmen. Hij zat er nog niet eens helemaal naast, maar had teveel snelheid om de bocht nog aan Viso te laten. Dat was Wilsons fout.
Ik weet dat het populair is om Viso de schuld van crashes te geven, daar heeft hij zelf hard aan meegewerkt, maar laten we nu niet doen alsof Wilson hier helemaal onschuldig was, dat geeft hij zelf ook aan.
Doornbos zou het goed kunnen.. Maar ik denk dat ie een beetje neerkijkt op zo'n careermovequote:Op woensdag 8 september 2010 10:31 schreef Migue het volgende:
Bert DeVies heeft zijn beste tijd wel gehad jaMaar ja, welke Nederlandse commentator kan een race nu wel goed verslaan? *eeuwige stilte*
Race was overigens wel goed, maar wat een deceptie om Castroneves zo de overwinning te zien stelen
Van stelen is geen sprake. Gewoon een andere pitstopstrategie, waardoor je aan het eind niet meer naar binnen hoeft. Dat noem ik slim (ook al was een probleem de aanleiding). Andere teams hadden dat kunnen zien aankomen en ook out-of-sequence gaan pitten.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:31 schreef Migue het volgende:
Bert DeVies heeft zijn beste tijd wel gehad jaMaar ja, welke Nederlandse commentator kan een race nu wel goed verslaan? *eeuwige stilte*
Race was overigens wel goed, maar wat een deceptie om Castroneves zo de overwinning te zien stelen
handig gebruik maken van = slimquote:Op woensdag 8 september 2010 14:43 schreef Migue het volgende:
Ik vind het niet slim, ik vind het handig gebruik maken van een domme en onsportieve regel van de IRL. De pits moet gewoon constant open of dicht zijn tijdens een neutralisatie, met deze nascar regel kan iedereen op pitstrategie winnen. De enige terechte winnaars waren Dan Wheldon en Ed Carpenter geweest. Met ieder anders had ik ook nog wel kunnen leven, maar Castroneves als winnaar vind ik een schrijnend voorbeeld van de meest debiele en sportonwaardige regel ooit.
Maar ja, de IRL is toch al zwaar kut met regels. In Chicagoland waren er drie, waarschijnlijk vier auto's met een illegale underwing. De IRL heeft er niks aan gedaan, plaatsen 3, 4 en 5 bleven onveranderd. Ze hebben er zelf met geen woord over gerept, totdat er afgelopen weekend naar gevraagd werd. Schandalig.
Overigens wel Milwaukee en zeer waarschijnlijk Las Vegas terug volgend jaar. Dat kunnen ze dan weer wel. Maar ook dat is geen wonder, aangezien Randy Bernard zich met de kalender bezighoudt, en Brian Barnhart met de regels![]()
Ze nam nog bijna Franchitti mee ook. Zou Power toch kampioen zijn geworden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:44 schreef m1155 het volgende:
Check!
Leuke race en jammer van Power.
Wanneer gaan ze nou die wagen van die milka duno die altijd in de weg rijd aan een echt talent geven ?
quote:Jawel, via dit topic en enkele newsfeeds.Op donderdag 28 oktober 2010 22:45 schreef Migue het volgende:
En Graham Rahal is zo goed als rond met Chip Ganassi Racing voor een derde auto/aparte inschrijving van Chip Ganassi Racing, dus los van Team Target.
Niemand die IndyCars in de winter nog volgt?
Dat las ik inderdaad net op OpenWheelWorld.netquote:Op donderdag 18 november 2010 11:50 schreef Migue het volgende:
Dan heb je vast ook meegekregen dat Lotus-Cosworth vanavond bekendgemaakt gaat worden als derde motorleverancier.
quote:Ho-Pin Tung maakte afgelopen week kennis met de IndyCar Series. De reserverijder van Renault F1 stapte in de Dallara-Honda van FAZZT en reed twee dagen lang op het circuit van Sebring. Een kennismaking die smaakt naar meer, zo laat de coureur uit Velp weten.
“Ik had het geluk dat ik al een paar dagen voor de test in Sebring was”, vertelt Tung aan SpeedTV. “Iemand van de klasse kon me alvast meenemen voor een paar rondjes. Een enorm magisch gevoel. Ik deed bijna mijn ogen dicht om te voelen hoe het is om hier te racen met publiek langs de baan.”
“Ik heb veel vrienden die rijden in de IndyCar Series. Zij vertellen me dat het de mooiste klasse is om te rijden. Dat kan ik me nu voorstellen na mijn bezoek aan de Speedway. Ik weet nu hoe het moet zijn om volgend jaar IndyCar te rijden. Ik hoop echt dat het gaat lukken.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |