Of CarChannel kijken via een digitale zender.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:22 schreef NY_Giant het volgende:
RTL 7 kunnen we vast wel vergeten dit jaar. Dan maar een mooie stream opzoeken...
Dat is cool! Wist ik niet...quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of CarChannel kijken via een digitale zender.
Fulltime vanaf St.Petequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
dus niet Rossiter zoals verwacht werd.
Haha ik had ook besloten even te gaan zitten voor Formule 1. Olaf Mol ging helemaal uit zijn dak en ik zag alleen maar een optocht, zelfs bij de start geen positie verandering. Nou dan ga ik wel golf of snooker kijkenquote:Op maandag 15 maart 2010 09:16 schreef Migue het volgende:
Briljante race gisteren, enorm genieten was het! En dat mocht wel na die processie genaamd Formule 1 eerder op de middag.
Volgens mij niet. De rechten voor Nederland zijn in handen van de digitale zender CarChannel. Die zend alle Indycar en Light races (live) uit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:14 schreef Burnie88 het volgende:
Iemand enig idee of RTLGP nog iets gaat doen met de Indycar dit jaar? (ik neem aan dat Indy 500 sowieso uitgezonden wordt)
Gisteren gedownload. Ga vanavond kijken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:47 schreef m1155 het volgende:
Ik had een video bestand van 7,7 gig gedownload van de indycar maar die speeld heel schokkerig af terwijl ik een redelijk nieuwe computer heb. Iemand hier ook last van ?
Gezien. Slecht geluid, vloeiend beeld (WMP). In MPC of VLC was het beeld inderdaad schokkerig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:20 schreef sasquatsch het volgende:
Gisteren gedownload. Ga vanavond kijken.
Ohja in wmp doet hij het wel. Nouja had de samenvatting gezien dus weet het voor volgende keerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gezien. Slecht geluid, vloeiend beeld (WMP). In MPC of VLC was het beeld inderdaad schokkerig.
quote:Conquest Racing zal vanaf de race op het Barber Motorsports Park uitbreiden met een tweede wagen. De Belg Bertrand Baguette zal vanaf de derde IndyCar Series race van het seizoen teamgenoot worden van Mario Romancini en wordt ondersteund door de Royal Automobile Club of Belgium’s National Team (RACB). Baguette won vorig jaar de World Series by Renault kampioenschap en voerde tests uit voor de Formule 1 teams van BMW en Renault.
quote:Op maandag 15 maart 2010 09:16 schreef Migue het volgende:
Briljante race gisteren, enorm genieten was het! En dat mocht wel na die processie genaamd Formule 1 eerder op de middag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat was Simona de Silvestro goed zeg. Move over Danica!
En Sato's Lotus-Cosworth:
[ afbeelding ]
Verf en regen, dan weet je het wel...quote:Op zondag 28 maart 2010 23:38 schreef DutchTrain het volgende:Om er vervolgens dus uit te spinnen zonder dat er iemand in de buurt was... weet niet wat er precies gebeurde, waarschijnlijk een plas water geraakt onder het remmen.
Liever niet. Exit Milka = exit Lloyd. En Lloyd heb ik er liever bij dan Milka niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 02:37 schreef DutchTrain het volgende:
En Milka Duno mogen ze met de volgende race direct vervangen.
Ik heb Lloyd nou ook niet echt bijzonder zien rijden. Maar goed, misschien gaan ze op de ovals wel beter.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:52 schreef Migue het volgende:
Liever niet. Exit Milka = exit Lloyd. En Lloyd heb ik er liever bij dan Milka niet.
Interessant inderdaadquote:Ik heb een analyse van de race geschreven, die een en ander ophelderd met betrekking tot bepaalde prestaties en gebeurtenissen in de race. Die is hier te vinden. Staan ook een zooi foto's bij van Indy Lights, Star Mazda, USF2000, en de Big Cars natuurlijk. Ik heb eerder vandaag ook een analyse van de Indy Lights geschreven, en twee korte stukjes over Star Mazda en USF2000. Voor wie het interessant vindt.
quote:Opnieuw heeft Swift een nieuw ontwerp voor de IndyCar van de toekomst gepresenteerd. Het ontwerp, dat voorzien is van nummer 66, is opvallend anders dan de eerdere ontwerpen. Zo is de motor in dit ontwerp volledig bedekt, zijn de wing endplates van de achtervleugel opvallend krom (waardoor de achtervleugel zelf vrij smal is) en springen de wing endplates van de voorvleugel in het oog doordat deze opvallend sterk naar beneden wijzen.
quote:VISION RACING'S CARPENTER JOINS PANTHER RACING FOR 2010
INDIANAPOLIS 500 Drivers Ed Carpenter and Dan Wheldon to work as teammates
INDIANAPOLIS, Ind. (April 7, 2010) - In preparation for the 2010 Indianapolis 500, Vision Racing and Panther Racing are pleased to announce that the two IndyCar teams have entered into a collaboration for the "Greatest Spectacle in Racing" with two Panther Racing entries; the No.4 National Guard Honda Dallara driven by Britain's Dan Wheldon and the No.20 machine piloted by American driver Ed Carpenter."I am very pleased that we have this opportunity to partner with an excellent organization.
This collaboration with Panther Racing will allow two teams that want nothing else but to compete and strive for success in the upcoming Indianapolis 500 the opportunity to do so to the best of their abilities," explains Vision Racing Team Owner, Tony George. "With this partnership between teams and drivers, we will also be able to maximize the potential of both parties and field what I am sure will be a very formidable two-car effort. There are close personal and professional relationships within our two organizations that should allow us to put forth a cohesive effort we will all be proud of and have high expectations for achieving
results."
"We looked at a lot of opportunities for the Month of May, and as strong as Vision Racing has run the last few years, we felt like partnering with them made a lot of sense for us," expressed John Barnes, CEO and co-owner of Panther Racing. "I feel that Ed (Carpenter) is a threat to win at any race he runs, and he's proved that to this league in the last two or three years. His addition to the National Guard team along with Dan Wheldon is going to make our entire team stronger. I honestly hope this isn't a one-and-done deal, and we very much look forward to the opportunity of expanding this and running more IZOD IndyCar Series races together this season."
Six-year IndyCar Series veteran Ed Carpenter will make a return behind the wheel of the No. 20 that he has driven since Vision Racing's inception in 2005. The 29-year-old Indianapolis resident finished the 2009 season by earning his career best finish of second, matched his career best start of fourth, led 35 laps and drove to six top-ten finishes. "I am very excited not only to be returning to the Indianapolis 500, but also working with Panther Racing," says Ed Carpenter who finished fifth and eighth in the last two runnings of the Indianapolis 500.
"John Barnes has been a family friend for a long time, and I very grateful for this opportunity. I feel that with my experience, Vision Racing's experience and Panther Racing's experience and success at Indianapolis that we will be a very competitive duo. It has been very hard watching from the sidelines so far this season, and I am very motivated to compete for my first win." Panther Racing, who boasts 15 IndyCar Series wins and two league championships, is currently ninth in the championship standings with driver Dan Wheldon after the first two races of the 2010 season. The team has also finished runner-up in each of the last two Indianapolis 500s; in 2008 with Vitor Meira and again last year with Wheldon.
"I believe the addition of Ed Carpenter and Vision Racing to the National Guard Panther Racing group is phenomenal," added Wheldon who earned three top-five and nine top-10 finishes last season. "Ed's always been very quick, especially around the Indianapolis Motor Speedway and I'm very much looking forward to being able to have a teammate of his caliber. I know we'll work together well and be able to move the team forward, which will give us both a chance to win the Indianapolis 500. And it's also very positive to have Vision's involvement in the Panther program. I'm excited about being able to use some of their expertise and it's great to see them back on track - they're a team that was very close to their first IZOD IndyCar Series victory in Kentucky last year, and this partnership will get all of us one step close to victory lane."
Vision Racing returns to IZOD IndyCar Series competition for the Indianapolis 500 as a result of this partnership with Panther Racing after suspending racing operations on January, 28, 2010 until such time that sponsorship could be secured."
It has been an exceptionally long and extended off-season for Vision Racing that has recently had us turning our attention solely to the Indianapolis 500. The challenge of putting together a sponsorship package to enable Vision Racing to run the 2010 IZOD IndyCar Series schedule proved to be much more difficult than anticipated but our intention is to be back competing full-time in the future," explained George. "Taking part in the 2010 Indianapolis 500 has been a priority and while we have yet to solidify a sponsorship lineup for the No. 20 Panther-Vision entry for Indy, it is our expectation to be able to make some sponsorship announcements in the coming weeks."
The 2010 Indianapolis 500 is scheduled for 1 p.m. Sunday, May 30.
Dank. Nee, geen photopass, dan had ik nog een hekje dichterbij gestaan en nog veel meer foto's gehadquote:Op donderdag 1 april 2010 00:45 schreef Migue het volgende:
Mooie foto's, had je een photopass? En zie ik daar nu de World Challenge? Serieus, bestaat dat nog?
Interessant. Vond het wel bijzonder klinken 'Barber Motorsports Park / GP of Alabama' toen ik het op het circuit hoorde. Had er nog niet echt eerder wat van gehoord, maar de verwachtingen zijn hoogquote:Op donderdag 8 april 2010 18:56 schreef Migue het volgende:
Ik heb een voorbeschouwing op de Indy Grand Prix van Alabama geschreven, hier te vinden, inclusief startlijst en tijdschema (NL tijden).
Mooie staanplaatsen biedt de St. Pete GP dan, echt niet verkeerd als je zo goed zicht hebt als gewone toeschouwer.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dank. Nee, geen photopass, dan had ik nog een hekje dichterbij gestaan en nog veel meer foto's gehad
Ook een kwestie van geduld en de vriendelijkheid van de Amerikanen om omstebeurt even bij een gat in het hek te kunnen fotograferen. Als lompe Nederlander had ik dat niet meteen door, dat het de bedoeling was dat je afwisselde met de persoon naast je, maar dat werd met een grappige opmerking wel opgelost.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef Migue het volgende:
Mooie staanplaatsen biedt de St. Pete GP dan, echt niet verkeerd als je zo goed zicht hebt als gewone toeschouwer.
Ik weet niet of men op Barber M'sports Park al gestart is maar op CarChannel is St. Petersburg te zien....quote:Op zondag 11 april 2010 20:49 schreef DutchTrain het volgende:
Over tien minuten de race, te volgen op CarChannel, carchannel.nl en http://racecontrol.indycar.com
Ja, maar de race was ook in Central Time, ik maakte die fout voor de kwalificatie ook.quote:Op zondag 11 april 2010 21:20 schreef DutchTrain het volgende:
De livestreams zijn ook nog niet gestart, dus het zal wel om 22.00 beginnen. 15.00 EDT is blijkbaar 22.00 hier
Ja echt om te huilden was het commentaarquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:19 schreef Migue het volgende:
Dat schijnt ja, krijg je er gratis die grafmongool van een Jack Plooij bij. Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaajruz an iesjoe?
Gratis in HD kwaliteit met goed commentaar (met reclame) via indycar.com. Of via de website van CarChannel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:21 schreef bodylotion het volgende:
Jullie weten dat het gratis wordt uitgezonden op de website van Car Channel?
Dat zijn twee toppers....quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:37 schreef DutchTrain het volgende:
En ze hadden mij ook nog Bert Davies beloofd naast Jack Plooij
Ik had op indycar.com gekeken, maar kreeg alleen een dashboard.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:37 schreef DutchTrain het volgende:
Gratis in HD kwaliteit met goed commentaar (met reclame) via indycar.com. Of via de website van CarChannel.
Dixon niet. Die stopte nog later (in rondje 64) dan Castroneves (in rondje 60) en had de race zonder gele vlag uit kunnen rijden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:01 schreef Migue het volgende:
Dixon en Franchitti hadden ook moeten stoppen als er geen gele vlag was geweest. Marco had kunnen winnen als hij gewacht had met zijn stop -- en als hij tot de gele vlag door had kunnen rijden.
Ik had ook een download die asynchroon liep, maar die was verre van HD.. Was zelfs in 4:3 beeldformaat.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dixon niet. Die stopte nog later (in rondje 64) dan Castroneves (in rondje 60) en had de race zonder gele vlag uit kunnen rijden.
Gisteren de race gekeken (opgenomen van CarChannel, dat ik sinds afgelopen weekend heb). Maar het commentaar van Plooij is inderdaad belabberd, maar altijd nog beter dan het geluid van de gedownloade HD versies, dat haperde en niet synchroon liep). Wel leuk was dat Junior Strouss diverse teambazen aan de telefoon liet komen.
Moet je even kijken of je computer aan de voorwaarden voldoet en je moet je even registreren. Dan krijg je naast het dashboard ook een live tab erbij met verschillende camerastandpunten.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:38 schreef Atreidez het volgende:
Ik had op indycar.com gekeken, maar kreeg alleen een dashboard.
Dixon en Hélio stopten in ronde 60, Franchitti één ronde eerder. Beide TCGR-rijders hadden moeite met brandstof besparen. Het was close voor iedereen die op twee stops stond. Marco haalde het net niet, Hélio en de TCGR-auto's beide net wel. Trackside Online zegt dat Dixon en Dario de FCY nodig hadden, maar geen idee wat hun bron is.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dixon niet. Die stopte nog later (in rondje 64) dan Castroneves (in rondje 60) en had de race zonder gele vlag uit kunnen rijden.
Zal het volgende keer checken. Ben uiteraard geregistreerdquote:Op donderdag 15 april 2010 21:08 schreef DutchTrain het volgende:
Moet je even kijken of je computer aan de voorwaarden voldoet en je moet je even registreren. Dan krijg je naast het dashboard ook een live tab erbij met verschillende camerastandpunten.
Er staat iets over dat je ervoor moet betalen, maar heb het gratis kunnen bekijken (en ook nergens betaalgegevens opgegeven)
Dan ben ik in de war met een ander.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef Migue het volgende:
[..]
Dixon en Hélio stopten in ronde 60, Franchitti één ronde eerder. Beide TCGR-rijders hadden moeite met brandstof besparen. Het was close voor iedereen die op twee stops stond. Marco haalde het net niet, Hélio en de TCGR-auto's beide net wel. Trackside Online zegt dat Dixon en Dario de FCY nodig hadden, maar geen idee wat hun bron is.
quote:1 R. Briscoe Team Penske 1:43.174
2 S. Dixon Target Chip Ganassi Racing 1:43.588
3 D. Wheldon Panther Racing 1:43.615
4 D. Franchitti Target Chip Ganassi Racing 1:43.618
5 H. Mutoh Newman/Haas/Lanigan Racing 1:43.715
6 A. Tagliani FAZZT Race Team 1:43.790
7 V. Meira A.J. Foyt Racing 1:43.894
8 W. Power Team Penske 1:43.896
9 H. Castroneves Team Penske 1:43.997
10 D. Patrick Andretti Autosport 1:44.016
11 M. Andretti Andretti Autosport 1:44.028
12 M. Conway Dreyer & Reinbold Racing 1:44.062
13 T. Sato KV Racing 1:44.062
14 M. Moraes KV Racing 1:44.136
15 R. Matos Luczo Dragon Racing 1:44.272
16 S. Fisher Sarah Fisher Racing 1:44.294
17 T. Kanaan Andretti Autosport 1:44.355
18 E.J. Viso KV Racing 1:44.377
19 J. Andretti Andretti Autosport 1:44.385
20 S. de Silvestro HVM Racing 1:44.528
21 B. Baguette Conquest Racing 1:44.555
22 J. Wilson Dreyer & Reinbold Racing 1:44.643
23 J. Howard Sarah Fisher Racing 1:44.851
24 R. Hunter-Reay Andretti Autosport 1:44.984
25 A. Lloyd Dale Coyne Racing 1:45.066
26 M. Duno Dale Coyne Racing 1:45.329
27 M. Romancini Conquest Racing no time
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |