Ook een kwestie van geduld en de vriendelijkheid van de Amerikanen om omstebeurt even bij een gat in het hek te kunnen fotograferen. Als lompe Nederlander had ik dat niet meteen door, dat het de bedoeling was dat je afwisselde met de persoon naast je, maar dat werd met een grappige opmerking wel opgelost.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef Migue het volgende:
Mooie staanplaatsen biedt de St. Pete GP dan, echt niet verkeerd als je zo goed zicht hebt als gewone toeschouwer.
Ik weet niet of men op Barber M'sports Park al gestart is maar op CarChannel is St. Petersburg te zien....quote:Op zondag 11 april 2010 20:49 schreef DutchTrain het volgende:
Over tien minuten de race, te volgen op CarChannel, carchannel.nl en http://racecontrol.indycar.com
Ja, maar de race was ook in Central Time, ik maakte die fout voor de kwalificatie ook.quote:Op zondag 11 april 2010 21:20 schreef DutchTrain het volgende:
De livestreams zijn ook nog niet gestart, dus het zal wel om 22.00 beginnen. 15.00 EDT is blijkbaar 22.00 hier
Ja echt om te huilden was het commentaarquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:19 schreef Migue het volgende:
Dat schijnt ja, krijg je er gratis die grafmongool van een Jack Plooij bij. Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaajruz an iesjoe?
Gratis in HD kwaliteit met goed commentaar (met reclame) via indycar.com. Of via de website van CarChannel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:21 schreef bodylotion het volgende:
Jullie weten dat het gratis wordt uitgezonden op de website van Car Channel?
Dat zijn twee toppers....quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:37 schreef DutchTrain het volgende:
En ze hadden mij ook nog Bert Davies beloofd naast Jack Plooij
Ik had op indycar.com gekeken, maar kreeg alleen een dashboard.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:37 schreef DutchTrain het volgende:
Gratis in HD kwaliteit met goed commentaar (met reclame) via indycar.com. Of via de website van CarChannel.
Dixon niet. Die stopte nog later (in rondje 64) dan Castroneves (in rondje 60) en had de race zonder gele vlag uit kunnen rijden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:01 schreef Migue het volgende:
Dixon en Franchitti hadden ook moeten stoppen als er geen gele vlag was geweest. Marco had kunnen winnen als hij gewacht had met zijn stop -- en als hij tot de gele vlag door had kunnen rijden.
Ik had ook een download die asynchroon liep, maar die was verre van HD.. Was zelfs in 4:3 beeldformaat.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dixon niet. Die stopte nog later (in rondje 64) dan Castroneves (in rondje 60) en had de race zonder gele vlag uit kunnen rijden.
Gisteren de race gekeken (opgenomen van CarChannel, dat ik sinds afgelopen weekend heb). Maar het commentaar van Plooij is inderdaad belabberd, maar altijd nog beter dan het geluid van de gedownloade HD versies, dat haperde en niet synchroon liep). Wel leuk was dat Junior Strouss diverse teambazen aan de telefoon liet komen.
Moet je even kijken of je computer aan de voorwaarden voldoet en je moet je even registreren. Dan krijg je naast het dashboard ook een live tab erbij met verschillende camerastandpunten.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:38 schreef Atreidez het volgende:
Ik had op indycar.com gekeken, maar kreeg alleen een dashboard.
Dixon en Hélio stopten in ronde 60, Franchitti één ronde eerder. Beide TCGR-rijders hadden moeite met brandstof besparen. Het was close voor iedereen die op twee stops stond. Marco haalde het net niet, Hélio en de TCGR-auto's beide net wel. Trackside Online zegt dat Dixon en Dario de FCY nodig hadden, maar geen idee wat hun bron is.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dixon niet. Die stopte nog later (in rondje 64) dan Castroneves (in rondje 60) en had de race zonder gele vlag uit kunnen rijden.
Zal het volgende keer checken. Ben uiteraard geregistreerdquote:Op donderdag 15 april 2010 21:08 schreef DutchTrain het volgende:
Moet je even kijken of je computer aan de voorwaarden voldoet en je moet je even registreren. Dan krijg je naast het dashboard ook een live tab erbij met verschillende camerastandpunten.
Er staat iets over dat je ervoor moet betalen, maar heb het gratis kunnen bekijken (en ook nergens betaalgegevens opgegeven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |