Ladi toch!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan laat ik m'n kinderen hoereren
Wees maar trots op jezelf! Sticker verdiend!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:10 schreef Nass het volgende:
60 reacties, en ik opende dit topic met verwachting dat hij de 2de pagina niet zou halen... fok.nl
Dat kan je dan helemaal niet. Je hebt als armste mens ter wereld toch geen foon? HA!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:13 schreef Furia het volgende:
Guinness Book of Records bellen - dat moet toch wat opleveren!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:11 schreef Hameren_Yzer het volgende:
Ik zou willekeurige mensen neerknuppelen, in stukken snijden en bloed opvangen.
het bloed verkoop ik als bietensap aan een fok!ker en het vlees aan chinese restauranthouders!
Brengt vast veel opquote:
Anders ik welquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat jij geen kinderen hebt.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:42 schreef Ladidadida het volgende:
Ik zou een hoertje worden ja.
Erg eigenlijk
Stiekem zou ik een geweldige moeder zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]!
Het is voor de kinderen ook beter , denk ik.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Stiekem zou ik een geweldige moeder zijn
Dat, of ze zijn ontzettend gek op sex.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:22 schreef Desunoto het volgende:
Vrouwen die hoeren worden he... hebben die dan geen enkel zelfrespect? Dat is toch te erg?
Zelfrespect staat nou eenmaal lager bij Maslow dan eten en drinken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:22 schreef Desunoto het volgende:
Vrouwen die hoeren worden he... hebben die dan geen enkel zelfrespect? Dat is toch te erg?
Fok <----------------------------------------------------------------------> real lifequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet. Je wilt je kinderen in de verhuur gooien.
Ben ik dom als ik niet weet wie Maslow is?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zelfrespect staat nou eenmaal lager bij Maslow dan eten en drinken.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Fok <----------------------------------------------------------------------> real life
There's a difference somewhere
http://nl.wikipedia.org/wiki/Piramide_van_Maslowquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ben ik dom als ik niet weet wie Maslow is?
Niet. Hier ben ik een sletquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
HOAX.
Zoals je hier bent ben je echt.![]()
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Piramide_van_Maslow
Een meneertje met een theorietje.
In het echt ben ik een man van 52 met teveel haarquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mogen we nu zeggen dat we hopen dat je de armste wordt of is dat dan een doodsverwensing?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |