Ben je al dus maakt niet uitquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:42 schreef Ladidadida het volgende:
Ik zou een hoertje worden ja.
Erg eigenlijk
Waarschijnlijk als je 1 klant hebt gehad als hoer ben je de armste niet meerquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:43 schreef Metalfrost het volgende:
Dat 'arm zijn' is dat dan 'blijvend' want je kan als arm mens altijd kansen creëren om rijk te worden
heeft hans teeuwen toch gelijk...quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:42 schreef Ladidadida het volgende:
Ik zou een hoertje worden ja.
Erg eigenlijk
Ligt eraan, arme hoeren hebben meestal een vieze vagina, en verdienen dus minder.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als je 1 klant hebt gehad als hoer ben je de armste niet meer
Man met ervaringquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:44 schreef Nass het volgende:
[..]
Ligt eraan, arme hoeren hebben meestal een vieze vagina, en verdienen dus minder.
Dankjequote:
Nja, arm word je dan niet zonder reden, als je het ineens wordt, en als ik dan verder toch niks zou kunnen, wat moet je dan nog? Er moet toch brood op de plank komenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:43 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
heeft hans teeuwen toch gelijk...
Mogen we nu zeggen dat we hopen dat je de armste wordt of is dat dan een doodsverwensing?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Zelfmoord
Hoeveel bied je?quote:
Gewoon werk zoeken?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nja, arm word je dan niet zonder reden, als je het ineens wordt, en als ik dan verder toch niks zou kunnen, wat moet je dan nog? Er moet toch brood op de plank komen
Wat is dat nou voor vraag, veel natuurlijk!quote:
Maar je hebt (mag ik hopen) toch ook nog zoiets als eigenwaarde?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nja, arm word je dan niet zonder reden, als je het ineens wordt, en als ik dan verder toch niks zou kunnen, wat moet je dan nog? Er moet toch brood op de plank komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |