quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:29 schreef delano.888 het volgende:
Zal ik ff zon horloge kopen anders, hij is eigenlijk best vet
Dankzij mij hequote:
ik dacht eerst een xbox360 elite voor 80 euro.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:30 schreef Ralphmeister het volgende:
Jongens hierna komt de box en dan is de hunt afgelopen!
DANG MY EYESquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:18 schreef UncleSam het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=keeley+hazell&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=2&oq=keeley+hazell&fp=fbcb66c933b8b33c
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Voor 50 wil ik er wel 1 proberen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:30 schreef Beach het volgende:
[..]
ik dacht eerst een xbox360 elite voor 80 euro.
Hele dag op school ibood.nl + f5 + abn amro pas + edentiferquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:32 schreef delano.888 het volgende:
Ziekelijk eigenlijk dit, we zitten gewoon gespannen af te tellen
DING-DONG maar ik doe mooi niet openquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:33 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Robijn iBood waar blijft mijn black velvet box
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
DANG MY EYES
[ afbeelding ]
mooie iboobies heeft zeGoed initiatief. Maakt dit alles een beetje leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is steeds en dan zijn het er weer 14quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
3 stuks nog
Ik twijfel nog..quote:
Ik heb er twee besteld voor Valentijnsdagquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, nog 5-6 ofzo, ze hadden er 125.
Scriptje is niet zo slim als het lijkt
die wil ik!!!quote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:36 schreef delano.888 het volgende:
Fucking stressgevend ik hoop nog steeds op een harmony
Hadden ze maar meer van die mood/sunrise wekkers gehad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:33 schreef Radio-silence het volgende:
haha volgens mij kopen ze snel meer horloges die dingen lopen zo goed!!!
hoe duur was ie?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Universele afstandsbediening van Logitech.
100 euro goedkoper dan in de winkel ook nogquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Universele afstandsbediening van Logitech.
100 (normaal over 200)quote:
Ik heb 100 euro overgemaakt, koop hem maaarquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:38 schreef UncleSam het volgende:
Als jullie mij allemaal een tientje geven koop ik die laatste horloge wel op
2quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:38 schreef LennyCole het volgende:
Bij mij staat die inmiddels alweer op 1 second refresh. Wat jullie?
5 is meer dan zat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:38 schreef LennyCole het volgende:
Bij mij staat die inmiddels alweer op 1 second refresh. Wat jullie?
Hij is beter dan de one hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zwaar verouderde versie, dat wel.
Naar welk rekeningnummerquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb 100 euro overgemaakt, koop hem maaar
Ban.quote:
+1quote:
een kennis van me heeft hem, maar dat is echt weer zo'n apparaat dat het bij mij nooit zal doen omdat ik te dom ben ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan heb je ook wat he
http://tweakers.net/price(...)niversal-remote.html
Uit parijs, levertijd onbekend.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:40 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Niett
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=harmony
119 euro ipv 99
geloof het wel iddquote:
A-team.quote:
Mja, maar dat was ik niet van plan te gaan doen de komende jarenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
In chili was het handig geweest als je onder het puin lag!
minstens 1 persoon nuquote:
Is wel bevestigd dat die nog komtquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef deepart het volgende:
Jammer, geen box, hoe duur is een box trouwen s?
Veel te veel, ik zou het niet doen als ik jou wasquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef deepart het volgende:
Ja dan zeg je tegen je vrouw ren naar buiten met de walkie talkie dan kan ik morgen zeggen waar ik lig onder het puin.....quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
In chili was ishet handig geweest als je onder het puin lag!
Lok het nou niet zo uit manquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef deepart het volgende:
In het komende uur, net als de schermen.. Die ook niet kwamen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is wel bevestigd dat die nog komt
neuhquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef junkiexp het volgende:
Ben ik morgen vrij, is er vandaag een hunt![]()
Kutforum daar.
Heb ik veel gemist ?
873894 topics voorderest allemaal rommel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef junkiexp het volgende:
Kutforum daar.
Heb ik veel gemist ?
Nouja, computermonitor en draagbare dvd spelerquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
In het komende uur, net als de schermen.. Die ook niet kwamen.
Jawel, zo'n portable dvd-speler met twee schermen. Of wat het ook was.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Als je van horloges en MP3 spelers houdt wel.....quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef junkiexp het volgende:
Kutforum daar.
Heb ik veel gemist ?
Een tantoespang horloge. Wel 7 modellen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef junkiexp het volgende:
Kutforum daar.
Heb ik veel gemist ?
ik dacht voor de fm radioquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Handig voor in de auto als je met een groepje op vakantie gaat.
Ook bv.quote:
scherm is gewoon geweest... 22 inchquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nouja, computermonitor en draagbare dvd spelerHet waren schermen!
Heel veel horloges en MP3-spelersquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef McDucky het volgende:
Wat voor leuke dingen zijn vandaag al langs geweest? Kwam er vanmiddag pas achter dat het hunt was......en niet heel de dag achter pc kunnen zitten. dus wie kan er een korte update geven over wat ik gemist heb
MP3 spelers en horloges!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef McDucky het volgende:
Wat voor leuke dingen zijn vandaag al langs geweest? Kwam er vanmiddag pas achter dat het hunt was......en niet heel de dag achter pc kunnen zitten. dus wie kan er een korte update geven over wat ik gemist heb
http://www.pixmania.nl/nl/nl/263317/art/logitech/universele-afstandsbedien.html?srcid=556&Partenaire=tweakers&CodePromo=ouiquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uit parijs, levertijd onbekend.
Er kwam toch een 22 inch monitor voorbij?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Die was dan snel wegquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:45 schreef Mellow_ het volgende:
[..]
Er kwam toch een 22 inch monitor voorbij?
Pixmania moet je vermijden hoor, echt kutwinkels.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:45 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
http://www.pixmania.nl/nl/nl/263317/art/logitech/universele-afstandsbedien.html?srcid=556&Partenaire=tweakers&CodePromo=oui
dit ziet er best wel te doen uit?
handuge sitequote:Op donderdag 11 maart 2010 17:26 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wat is de iBOOD Hunt?[ afbeelding ]
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag. Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.
Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.
[ afbeelding ]
Om niet the hoeven F5-en: http://1dagskoopjes.nl/iboodhunt.html
Ja, eentje van LGquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:45 schreef Mellow_ het volgende:
[..]
Er kwam toch een 22 inch monitor voorbij?
klopt, maar hij was er welquote:
quote:
Pics?quote:
dat is een kuisheidsgordel.. dit is gewoon een kettingslot.quote:
Gefeliciteerd met je aankoopquote:
denk het wel hoor...zien er sterk uitquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:48 schreef delano.888 het volgende:
Ook voor scooter wel geschikt toch?
Jawel, moet je er wel 80 kopen..quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:48 schreef delano.888 het volgende:
Ook voor scooter wel geschikt toch?
Nu nog maar 15quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:48 schreef RacerDKB het volgende:
91 sloten, nog 90 te gaan.
Wie snijdt zn polsen alvast door?
Horloges en MP3 spelers!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
Komt er ooit wel iets leuks bij die hunts?
waar zie jij dat? (die vraag is vast al vaker voorbij gekomenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:48 schreef RacerDKB het volgende:
91 sloten, nog 90 te gaan.
Wie snijdt zn polsen alvast door?
nou iemand zocht een dekbed.. die is geweest.... en de monitor is ook voorbij gekomen....quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
Komt er ooit wel iets leuks bij die hunts?
Er ging 1,1% af, dus 100/1.1=91 sloten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:48 schreef Ralphmeister het volgende:
Ze hebben er te veel.. Is één pixel van het balkje af..
Plusmunis 10 minuten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:48 schreef Crazy Harry het volgende:
kut, kijk ik ook ff niet, zijn de walkietalkies weg op moment dat ik mijn bestelling wil bevestigen :S
Hoe lang stonden ze er?
Dat was ik dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:48 schreef Ralphmeister het volgende:
Ze hebben er te veel.. Is één pixel van het balkje af..
de rest van de horloge's en mp3 spelersquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:50 schreef Onnoman het volgende:
ik heb zojuist via betrouwbare bron gehoord dat er morgen weer een hunt is
Iddquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:50 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
de rest van de horloge's en mp3 spelers
Ok.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:50 schreef Onnoman het volgende:
lolquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:50 schreef delano.888 het volgende:
Ik helemaal stressen om dat slot snel te kopen net, waren er genoeg
Was je net op tijd dus!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:50 schreef delano.888 het volgende:
Ik helemaal stressen om dat slot snel te kopen net, waren er genoeg
Ja fuck he, ik helemaal snel drukken alles, sjongequote:
Dat is best lang, zei ik de faalhaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Kan ik die oude naar beneden tyfen, wat een kutding was dat.quote:
jaquote:
Dat wordt mijn reader meenemen naar het werkquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:50 schreef Onnoman het volgende:
Ok. Doei.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
jaa al lang. dus ga maar weer weg
ik zag de balk gaanquote:
Opschieten dan, er zijn er nog precies drie!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:57 schreef Mellow_ het volgende:
[..]
Misschien kan je er beter één voor ieder wiel nemen
en een voor je bondage kelderquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:57 schreef Mellow_ het volgende:
[..]
Misschien kan je er beter één voor ieder wiel nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |