+1quote:
een kennis van me heeft hem, maar dat is echt weer zo'n apparaat dat het bij mij nooit zal doen omdat ik te dom ben ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan heb je ook wat he
http://tweakers.net/price(...)niversal-remote.html
Uit parijs, levertijd onbekend.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:40 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Niett
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=harmony
119 euro ipv 99
geloof het wel iddquote:
A-team.quote:
Mja, maar dat was ik niet van plan te gaan doen de komende jarenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
In chili was het handig geweest als je onder het puin lag!
minstens 1 persoon nuquote:
Is wel bevestigd dat die nog komtquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef deepart het volgende:
Jammer, geen box, hoe duur is een box trouwen s?
Veel te veel, ik zou het niet doen als ik jou wasquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef deepart het volgende:
Ja dan zeg je tegen je vrouw ren naar buiten met de walkie talkie dan kan ik morgen zeggen waar ik lig onder het puin.....quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
In chili was ishet handig geweest als je onder het puin lag!
Lok het nou niet zo uit manquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef deepart het volgende:
In het komende uur, net als de schermen.. Die ook niet kwamen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is wel bevestigd dat die nog komt
neuhquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef junkiexp het volgende:
Ben ik morgen vrij, is er vandaag een hunt![]()
Kutforum daar.
Heb ik veel gemist ?
873894 topics voorderest allemaal rommel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef junkiexp het volgende:
Kutforum daar.
Heb ik veel gemist ?
Nouja, computermonitor en draagbare dvd spelerquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
In het komende uur, net als de schermen.. Die ook niet kwamen.
Jawel, zo'n portable dvd-speler met twee schermen. Of wat het ook was.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Als je van horloges en MP3 spelers houdt wel.....quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef junkiexp het volgende:
Kutforum daar.
Heb ik veel gemist ?
Een tantoespang horloge. Wel 7 modellen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef junkiexp het volgende:
Kutforum daar.
Heb ik veel gemist ?
ik dacht voor de fm radioquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Handig voor in de auto als je met een groepje op vakantie gaat.
Ook bv.quote:
scherm is gewoon geweest... 22 inchquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nouja, computermonitor en draagbare dvd spelerHet waren schermen!
Heel veel horloges en MP3-spelersquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef McDucky het volgende:
Wat voor leuke dingen zijn vandaag al langs geweest? Kwam er vanmiddag pas achter dat het hunt was......en niet heel de dag achter pc kunnen zitten. dus wie kan er een korte update geven over wat ik gemist heb
MP3 spelers en horloges!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef McDucky het volgende:
Wat voor leuke dingen zijn vandaag al langs geweest? Kwam er vanmiddag pas achter dat het hunt was......en niet heel de dag achter pc kunnen zitten. dus wie kan er een korte update geven over wat ik gemist heb
http://www.pixmania.nl/nl/nl/263317/art/logitech/universele-afstandsbedien.html?srcid=556&Partenaire=tweakers&CodePromo=ouiquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uit parijs, levertijd onbekend.
Er kwam toch een 22 inch monitor voorbij?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Die was dan snel wegquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:45 schreef Mellow_ het volgende:
[..]
Er kwam toch een 22 inch monitor voorbij?
Pixmania moet je vermijden hoor, echt kutwinkels.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:45 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
http://www.pixmania.nl/nl/nl/263317/art/logitech/universele-afstandsbedien.html?srcid=556&Partenaire=tweakers&CodePromo=oui
dit ziet er best wel te doen uit?
handuge sitequote:Op donderdag 11 maart 2010 17:26 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wat is de iBOOD Hunt?[ afbeelding ]
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag. Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.
Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.
[ afbeelding ]
Om niet the hoeven F5-en: http://1dagskoopjes.nl/iboodhunt.html
Ja, eentje van LGquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:45 schreef Mellow_ het volgende:
[..]
Er kwam toch een 22 inch monitor voorbij?
klopt, maar hij was er welquote:
quote:
Pics?quote:
dat is een kuisheidsgordel.. dit is gewoon een kettingslot.quote:
Gefeliciteerd met je aankoopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |