Het is weleens fijn om in een andere trein te zitten dan de dagelijkse plank hout waarop je van en naar je school/werk reist. Verder valt er in een trein en op de stations genoeg moois te zien en dan heb ik het niet in de laatste plaats over appetijtelijke vrouwelijke studentesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:33 schreef PLAE@ het volgende:
Ik begrijp wel dat de buitenkant boeiend kan zijn van zo'n trein maar je zit er toch het grootste gedeelte in en dan is er weinig te zien. Of je moet geilen op het coupé nr
Oh jee, komt Greavy's planning nu in de knel?quote:Venlo-Eindhoven
Zaterdag 13 Maart 11:19
Oorzaak Tussen Eindhoven en Helmond rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Verwachting De verstoring is naar verwachting rond 13:30 uur verholpen.
'k Denk het niet, aangezien hij niet tussen Eindhoven en Helmond hoeft te zijnquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh jee, komt Greavy's planning nu in de knel?
Ooh, gelukkig!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:04 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Denk het niet, aangezien hij niet tussen Eindhoven en Helmond hoeft te zijn?
[nerdmodus] Omdat het allemaal unieke grafische werkjes zijnquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eh ja, dat heet nou hobby. Waarom verzamelt iemand postzegels?...
Wha.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien staat Crientj nog wel in de AH To Go aan de Jaarbeurskant
Ga maar weer staken ja, of iig reizigers pestenquote:Maandag langzaamaanactie op Belgisch spoor
BRUSSEL - Treinmachinisten in België beginnen maandag langzaamaanacties. De treinen rijden 20 ā 30 kilometer per uur trager dan normaal.
De machinisten protesteren zo tegen een technische storing met de rode lichten langs de rails.
Donderdag was er volgens de bond een storing bij Buizingen (gemeente Halle), waar in februari door een treinbotsing achttien doden vielen.
''De treinbestuurders hebben geen vertrouwen meer in de signalisaties'', aldus Luc Pauwels van vakbond OVS zaterdag. ''De acties zullen duren totdat er een oplossing gevonden wordt.''
Spoorbedrijf NMBS kan nog niet voorspellen of de acties het treinverkeer danig in de war gooien. Voorlopig is er nog geen overleg gepland met de vakbond.
Gevaar
Spoorbeheerder Infrabel erkent het nieuwe incident met het licht donderdag. ''Maar op geen enkel ogenblik was er sprake van enig gevaar voor de passagiers'', aldus een woordvoerder.
De machinist zag een groen licht dat plots rood werd. Hij kon nog voor het rode licht stoppen. Zolang het onderzoek loopt, is het spoor in kwestie afgesloten.
Š ANP
Wat moeten ze anders doen dan? De baas luistert immers niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:35 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ga maar weer staken ja, of iig reizigers pesten
Hoewel ik meestal een hekel heb aan het duperen van onschuldige reizigers, zou ik als Belgische spoormedewerker ook geen andere manieren meer weten om dat tuig in de directie wakker te schudden..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:35 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ga maar weer staken ja, of iig reizigers pesten
zo, en weer thuisquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:24 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Op de brommer van Eindhoven naar Zoetermeer?
Bij de race zul je bij de Flyover wel een voorsprong hebben gehad dan? Meestal moet de 1900 daarna in de remmen voor de bocht richting Tilburg, terwijl de 800 op volle snelheid door kan karren
Helaas ziet de NMBS-directie een staking of protestactie als deze slechts als manier om stoom af te blazen, en meer nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:40 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hoewel ik meestal een hekel heb aan het duperen van onschuldige reizigers, zou ik als Belgische spoormedewerker ook geen andere manieren meer weten om dat tuig in de directie wakker te schudden..
En meer is het ook eigenlijk niet. Men is ergens om verongelijkt, DUS er wordt gestaakt. Constructieve input is nul.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
Helaas ziet de NMBS-directie een staking of protestactie als deze slechts als manier om stoom af te blazen, en meer niet
Correct, maar het zou een vrij duidelijk signaal af moeten geven richting de NMBS. Maar dat gebeurt niet... de directie lijkt echt helemaal niets te begrijpen van wat de werknemers willen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En meer is het ook eigenlijk niet. Men is ergens om verongelijkt, DUS er wordt gestaakt. Constructieve input is nul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |