En inmiddels op een nieuwe pagina, nu met database erachterquote:
In Ede-Wageningen staan al een half jaar van die palen. Te staan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgens mij komen op almelo de riet ook digitale CTA's, er zijn al enkele palen op het perron gezet.
Dat is toch leuk, man! Af en toe dat er nog ergens een TEE opduikt enzo. Prachtig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:54 schreef James1988 het volgende:
Hoewel het geratel van de flapjes wel leuk is, en de leesbaarheid goed, is het soms een drama met die dingen. Verkeerde bestemmingen, half omgeslagen flapjes, verkeerde treintypes... een internationale trein naar Venlo, een snoltrein (of steptrein?) naar Breda, een intercity van Den Bosch naar Zwolle via Amsterdam, enzovoorts.
TEEquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is toch leuk, man! Af en toe dat er nog ergens een TEE opduikt enzo. Prachtig.
Hengelo - Enschede - Munster gaat nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:35 schreef Peter het volgende:
TEE-Trein B.V. a FOK! railcompany presents:
lijn a: Internationale trein van Alkmaar via Amsterdam, Schiphol, Leiden, Den Haag, Rotterdam, Dordrecht, Roosendaal, Antwerpen, Mechelen, Brussel noord naar Brussel Centraal.
lijn b: Internationale trein van Den Haag naar Schiphol, Utrecht, Amersfoort, Deventer, Hengelo, Enschede, Munster en verder richting Berlijn.
lijn c: Internationale trein van Leeuwarden via Zwolle, Deventer, Arnhem, Nijmegen, Den Bosch, Eindhoven, Maastricht, Luik naar Charleroi
lijn d: Internationale trein van Utrecht via Den Bosch, Tilburg, Breda naar Antwerpen
Dat mag toch?Zolang het maar internationaal is...
Nog afgezien van het feit dat op Enschede-Münster geen waslijn hangt en in de schipholtunnel geen diesels mogen komenquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hengelo - Enschede - Munster gaat niet
Tuurlijk wel, wisseltje er bij over de overweg heen en met een diesel verder..quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hengelo - Enschede - Munster gaat niet
Rij dan maar door naar Brussel-Zuid, kopmaken ín de NZ-verbinding is iets waar Infrabel niet echt blij mee gaat zijn namelijk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:35 schreef Peter het volgende:
lijn a: Internationale trein van Alkmaar via Amsterdam, Schiphol, Leiden, Den Haag, Rotterdam, Dordrecht, Roosendaal, Antwerpen, Mechelen, Brussel noord naar Brussel Centraal.
jaja, moet nog verslagje in elkaar flansen, komt er aan, beetje druk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Was dat die koninklijke wachtkamerstour Bork?
Dat dacht ik dus ook, maar er reed laatst toch echt een (diesel)meettrein langs Hoofddorp, die uit de richting van Schiphol kwam.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:44 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit dat op Enschede-Münster geen waslijn hangt en in de schipholtunnel geen diesels mogen komen
Een VIRMloos Utrecht Centraal.quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:50 schreef TeringHenkie het volgende:
Vanaf 2 minuten...blijkbaar mocht je op Utrecht gewoon oversteken toendertijd?
Als we nou toch aan het fantaseren slaan... Waarom dan geen nachttrein Groningen-Zwolle-Den Bosch-Antwerpen-Rotterdam-Amsterdam-Utrecht en v.v.? Speciaal voor studenten, vertrek zondag net na middernacht, aankomst maandag ruim op tijd om het college van 9:00 te halen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:35 schreef Peter het volgende:
TEE-Trein B.V. a FOK! railcompany presents:
lijn a: Internationale trein van Alkmaar via Amsterdam, Schiphol, Leiden, Den Haag, Rotterdam, Dordrecht, Roosendaal, Antwerpen, Mechelen, Brussel noord naar Brussel Centraal.
lijn b: Internationale trein van Den Haag naar Schiphol, Utrecht, Amersfoort, Deventer, Hengelo, Enschede, Munster en verder richting Berlijn.
lijn c: Internationale trein van Leeuwarden via Zwolle, Deventer, Arnhem, Nijmegen, Den Bosch, Eindhoven, Maastricht, Luik naar Charleroi
lijn d: Internationale trein van Utrecht via Den Bosch, Tilburg, Breda naar Antwerpen
Dat mag toch?Zolang het maar internationaal is...
Is er eigenlijk al iets bekend over wanneer SLT ook in andere series gaat rijden? Zoals in de 4000 of de 7400?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:55 schreef dennistd het volgende:
[..]
En inmiddels op een nieuwe pagina, nu met database erachter
http://www.spoornieuws.nl/index?page=materieel&slt
Zegt iemand met een VIRM in z'n usericonquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:31 schreef KapiteinT het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Een VIRMloos Utrecht Centraal.![]()
Op zich vind ik het geen verkeerde treinen, maar er zijn er gewoon veel te veel van. Toen ik vanochtend Utrecht Centraal binnen reed zag ik alleen maar VIRMs, welke kant ik ook keek!
Op de brommer van Eindhoven naar Zoetermeerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:59 schreef Yreal het volgende:
ik ga ook weer een aardig rondje maken zo, Zoetermeer -> den haag -> amsterdam - bijlmer -> eindhoven en dan van eindhoven op een nieuwe brommer naar zoetermeer.
Dat racen van de ic naar alkmaar en IC naar den haag vanuit eindhoven tot boxtel is wel hip trouwensDe ICR van gisteren won het dik van die virm trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |