Zo is mijn hobby seinen op groen zetten.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Iedereen doet maar waar die zin in heeft, zolang ik er maar geen last van heb. Tenzij je in de bijstand zit, vrijwillig
Vrijwillg in de bijstand![]()
![]()
![]()
quote:
daar heb ik last van hequote:Op maandag 15 maart 2010 17:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Zo is mijn hobby seinen op groen zetten.
hij vond de brommer mooiquote:Op maandag 15 maart 2010 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een ongeschikte homo die motorwout zegKreeg je nog een aai over de bol ook? Gevaarlijk figuur
![]()
Ik zat van 6 tot 13 aan de knoppen van Groningen.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
Kennelijk had Ziggs vanochtend geen dienst, want het ging prima. Met +2 vertrokken en met +1 aangekomen in Groningen.
een insider ?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zat van 6 tot 13 aan de knoppen van Groningen.
Sms me het volgende keer even, dan laat ik je even extra lang wachten.
Op maandag is het 8:59 uit Leeuwarden. Aankomst 9:33 in Groningenquote:Op maandag 15 maart 2010 17:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zat van 6 tot 13 aan de knoppen van Groningen.
Sms me het volgende keer even, dan laat ik je even extra lang wachten.
Check.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op maandag is het 8:59 uit Leeuwarden. Aankomst 9:33 in Groningen
vanaf nu altijd vertragingquote:Op maandag 15 maart 2010 18:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op maandag is het 8:59 uit Leeuwarden. Aankomst 9:33 in Groningen
Och, ik maak me er niet zo druk om. Ik weet zijn werkplek te vindenquote:
Ze zijn bang dat je ze morgen al omleidt naar Leer oidquote:Op maandag 15 maart 2010 19:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ze zijn dan zo onder de indruk van de post, dat ze geen kik meer geven.
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ben bang dat ze aan alle knopjes gaan zitten en ik weet niet van waar tot waar jouw gebied loopt maar dan zie ik bij Haren nog wel een Koploper de lus naar Hoogezand op verdwijnen.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dat is de one-way excursie naar Riekje.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze aan alle knopjes gaan zitten en ik weet niet van waar tot waar jouw gebied loopt maar dan zie ik bij Haren nog wel een Koploper de lus naar Hoogezand op verdwijnen.
Hoort Waterhuizen Aansluiting dan nog bij station Groningen, qua treindienstleiding?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of de trein naar Nieuweschans die ineens richting Haren rijdt.
Geen idee.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoort Waterhuizen Aansluiting dan nog bij station Groningen, qua treindienstleiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |