Voor de lagere adel onder de CDA-ers is er altijd nog de zorgsector waar men met onroerend goed kan speculeren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:47 schreef Bolkesteijn het volgende:Het sterfhuis voor afgerangeerde CDA kroonprinsen.
Balkenende toch ook op zijn 12e.. tenminste zo zag hij eruit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat die er uiteindelijk ook wel inzat voor hem, maar Camiel is niet zo dom dat hij denkt dat hij die plek op z'n 36ste al kan krijgen
Het blijft een mensquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, niemand in zijn positie zou aan z'n privéleven gaan werken. Hoewel hij het er wel vaak over had. Kan ook een vooropgezet excuus zijn geweest natuurlijk.
DIt is een ramp voor het land. Alle hens aan dek.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:40 schreef Jac0bus het volgende:
Nu is Verhagen de grote opvolger van Balkenende. Had ik toch liever Eurlings gehad ook al ben ik geen CDA-fan
Ach, financieel zal hij er door deze beslissing op den duur ook flink op vooruit gaan en zijn megalomane projectjes waren gedoemd te falen. Dit is voor het grootste deel eigen belang.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:12 schreef ethiraseth het volgende:
Kan wel respect opbrengen voor iemand die zijn privé-leven voor zijn carrière stelt.
Jammer want ik vond Camiel Eurlings een van de weinige CDA mensen die nog IETS geloofwaardigs over zich had.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:41 schreef 18konijn het volgende:
Verhagen grote opvolger Balkenende, brrr... Camiel, wat doe je ons aan?
Een buitenlander als premier. Moet er niet aan denken. Bijna net zo erg als een fries als premier.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:29 schreef Frederick_Blah het volgende:![]()
![]()
Geweldige gozer. Had onze eerste Limburgse Premier moeten worden.
Zou het?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:17 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ach, financieel zal hij er door deze beslissing op den duur ook flink op vooruit gaan en zijn megalomane projectjes waren gedoemd te falen. Dit is voor het grootste deel eigen belang.
En dus nog helemaal niet voor zijn hele vermeende boeiende privé-leventje.quote:
Oh dat sowieso maar toch wel een opmerkelijke stap van hem.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:25 schreef DrDentz het volgende:
Veel grote woorden maar niets waargemaakt die man.
Ik denk van welquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:46 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
En dus nog helemaal niet voor zijn hele vermeende boeiende privé-leventje.
Dat mag, misschien vond jij hem ook wel een geweldige minister..quote:
Je hebt het tegen een PVV-stemmer voor hen is alles in dit land engquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja stel je voor, rechtse kabinetten zijn zo stabiel en goed voor het land gebleken de afgelopen jaren.
Mooi zo, nu de rest van die club nog!..quote:Minister Eurlings stapt uit de politiek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |