Als alles gewoon door was blijven lopen denk ik wel dat hij de kilometerbeprijzing er door had gekregen. Dat zou een groot punt op zijn politieke CV zijn geweest hoor, volgens mij hebben 4 ministers zich er al op stukgebeten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:25 schreef DrDentz het volgende:
Veel grote woorden maar niets waargemaakt die man.
Dan kan nog steeds als Limburg zich onafhankelijk gaat maken van Nederland. Misschien heeft Camiel dat wel in gedachte.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:29 schreef Frederick_Blah het volgende:
![]()
![]()
Geweldige gozer. Had onze eerste Limburgse Premier moeten worden.
Ja doen ze gewoon een paar extra oplage's van het blad, en dan verspeiden als folder bij de plaatselijke sufferdjes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:29 schreef Perrin het volgende:
Voor CDA-begrippen is het wel erg onrustig in de partij op 't moment. Ben benieuwd hoe dat zijn weerslag op de verkiezingen gaat hebben. Misschien schuiven ze nu Glossy Gerda naar voren als nieuwe lijsttrekker?
Dan wordt Camiel President en maken we Verhagen Premier. Zal z'n collega-premier van Nederland Bos leuk vindenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan nog steeds als Limburg zich onafhankelijk gaat maken van Nederland. Misschien heeft Camiel dat wel in gedachte.
Vanavond nog stormt het in het geheim opgebouwde 'Goddelijke overwinningsleger' uit de mergelgrotten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan nog steeds als Limburg zich onafhankelijk gaat maken van Nederland. Misschien heeft Camiel dat wel in gedachte.
Lubbers stemde ook op de nummer twee van de partij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:29 schreef Perrin het volgende:
Voor CDA-begrippen is het wel erg onrustig in de partij op 't moment. Ben benieuwd hoe dat zijn weerslag op de verkiezingen gaat hebben. Misschien schuiven ze nu Glossy Gerda naar voren als nieuwe lijsttrekker?
Goed mogelijk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
3 opties denk ik:
- Gedonder met Balkenende zat/problemen binnen het CDA onderhuids.
- Het zinkende kilometerbeprijzingsschip op tijd verlaten zodat gezichtsverlies uit blijft.
Dankzij zijn politieke connecties dan misschien, maar verder heeft hij natuurlijk niet een cv waar je hoog mee binnenkomt.quote:- Het bedrijfsleven in waar iemand als Eurlings natuurlijk veel meer geld kan verdienen.
Ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:24 schreef Rahl het volgende:
Zonde. Ik als anti-CDA'er zou op hem gestemd hebben
Het is in mijn ogen ook de minst waarschijnlijke optie, maar iemand die aanvankelijk toch redelijk de handen op elkaar kan krijgen voor de kilometerbeprijzing heeft zeker leiderschapskwaliteiten, die komen natuurlijk ook goed van pas in het bedrijfsleven. Hij kan echt wel op een aardige functie binnen komen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Dankzij zijn politieke connecties dan misschien, maar verder heeft hij natuurlijk niet een cv waar je hoog mee binnenkomt.
Gezin stichten. I don't blame himquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:41 schreef 18konijn het volgende:
Verhagen grote opvolger Balkenende, brrr... Camiel, wat doe je ons aan?
Met een beetje mazzel hebben we daardoor weer een paar CDA-loze kabinettenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:41 schreef 18konijn het volgende:
Verhagen grote opvolger Balkenende, brrr... Camiel, wat doe je ons aan?
Dat gaat er bij mij echt niet in hoor. Iemand die zo fanatiek bezig is geweest met de kilometerbeprijzing kan het het gewoon niet rustig aan gaan doen. Die man heeft gewoon al te veel werklust, en rond je 40ste is het moment om echt te groeien in je carrière.quote:
Het is geen domme jongen ook, waarschijnlijk een van de meer getalenteerden onder de partijtijgers in het kabinet. Maar ik denk niet dat het bedrijfsleven vaak 2 ton per jaar betaalt aan mensen zonder specifiek relevante werkervaring die het rustiger aan willen doen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is in mijn ogen ook de minst waarschijnlijke optie, maar iemand die aanvankelijk toch redelijk de handen op elkaar kan krijgen voor de kilometerbeprijzing heeft zeker leiderschapskwaliteiten, die komen natuurlijk ook goed van pas in het bedrijfsleven. Hij kan echt wel op een aardige functie binnen komen.
Ik geloof er niets van, niemand in zijn positie zou aan z'n privéleven gaan werken. Hoewel hij het er wel vaak over had. Kan ook een vooropgezet excuus zijn geweest natuurlijk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:39 schreef AryaMehr het volgende:
Net bij Eurlings geweest. Hij wil komende jaren meer aan privéleven werken. Hij sluit terugkeer op termijn niet uit. RTLNieuws 1800 interv.
Ik hoop het niet, straks zitten we met een links kabinet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ben overigens of dit invloed gaat hebben op peilingen. Eurlings was reuzepopulair binnen en buiten het CDA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |