Ik ga Tjap Tjoi makenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:04 schreef lezzer het volgende:
Ja, dat kan ik toch allemaal niet eten?
*checkt fotoboek*quote:
quote:
quote:
Leuk he!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oeh, en jij hebt een skinsavatar
Hoezo?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:21 schreef Avey het volgende:
[..]
Leuk he!
(hoewel de serie zelf me nogal depressief maakt)
Wat er in aflevering 2 is gebeurdquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo?
Ben toevallig nu aflevering 5 van seizoen 4 aan het kijken
Dat Emily erachter komt van Naomi?quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat Emily erachter komt van Naomi?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
hebben jullie het over deze serie??
Jaa, vind Naomi echt zo'n bitch daarquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa, vind Naomi echt zo'n bitch daar![]()
Maar ze is zooo lekker
Vind Emily ook wel een erg mooi meisje om te zienquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Inderdaad
Emily vind ik een beetje eng, ze heeft mijn naam en (een beetje) mijn haarkleur
Gek genoeg ik allebei, maar ik ben dan ook niet zo kieskeurigquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind Emily ook wel een erg mooi meisje om te zien
Maar Naomi is meer het type waar ik op zou vallen
Haha, opzich. Ja. Maar toch lokt Naomi me meerquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:34 schreef Avey het volgende:
[..]
Gek genoeg ik allebei, maar ik ben dan ook niet zo kieskeurig
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
zo te horen moet ik het eens downloaden
hapje in de stad eten dan niet makkelijker??quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef lezzer het volgende:
Ik ga toch maar even naar de winkel.
Vrouw is nog niet thuis, en we moeten nog naar de stad straks, dus het wordt een snelle hap.
Dat duurt veel langer dan effe snel wat bakken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hapje in de stad eten dan niet makkelijker??
Hmm lekker ^^quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij eten wij hier witlof met ham en kaasMy favorite
En komt ie nou zelf jullie muur weer rechtmetselen? Of gaat z'n vrouw 'm nu slaan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat duurt veel langer dan effe snel wat bakken.
Stonden we met de jas aan de deur op slot te doen, horen we toch een knal![]()
Heeft iemand op onze oprit willen keren (gebeurt wel vaker), maar heeft daarbij de halve muur er uit gereden die daarlangs staat.
Onze muur dus![]()
Hij had zelf de bumper van z'n busje kapot en dat busje was van z'n vrouw. Die ging daar niet blij mee zijn...
Was dus geen witlof met ham en kaas. Stamppot rauwe andijvie. Ook lekker, maar deze was zonder kaassausquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:26 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hmm lekker ^^
En hapjes in de stad zijn ook. Beetje jammer alleen weer dat we nog niet eens halverwege de maand zijn en mijn geld alweer op is
![]()
Awwwquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was dus geen witlof met ham en kaas. Stamppot rauwe andijvie. Ook lekker, maar deze was zonder kaassaus
Lekker, zo vlak voor de vakantie...quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat duurt veel langer dan effe snel wat bakken.
Stonden we met de jas aan de deur op slot te doen, horen we toch een knal![]()
Heeft iemand op onze oprit willen keren (gebeurt wel vaker), maar heeft daarbij de halve muur er uit gereden die daarlangs staat.
Onze muur dus![]()
Hij had zelf de bumper van z'n busje kapot en dat busje was van z'n vrouw. Die ging daar niet blij mee zijn...
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lekker, zo vlak voor de vakantie...
Behalve dan andijviestamp!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:40 schreef wonderer het volgende:
Kaas maakt alles beter.
Smaakt toch anders in Indoland hoor!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:14 schreef lezzer het volgende:
Gisteren hadden we bami van de supermarkt.
Ik ben de hele avond ziek geweest
En ik moet de komende 2,5 week bami/nasi eten elke dag
Kaas maakt andijviestamp eetbaarquote:
Alsof dat hier in huis komtquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:57 schreef Vanyel het volgende:
Mèn, bij jou in huis kan iemand niet koken!
Andijviestamp eetbaar moeten maken![]()
Niet dat ik kaas erin vies vind hoor, maar toch...
Gezellig, bijna dezelfde tijd als ikquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 06:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat hoop ik ja!![]()
-want ik had me er wel een beetje op verheugd eigenlijk-
Stiekem gok ik daar ook wel een beetje opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:49 schreef lezzer het volgende:
Nou, wij zijn niet zo exotisch qua eten, dus het zou voor ons wel eens precies goed kunnen zijn
we lassen af omdat ze met rechtszaak dreigt die we weten dat we gaan verliezen omdat we gewoon discrimineren.quote:De Amerikaanse burgerrechtenorganisatie ACLU is een rechtszaak wegens discriminatie begonnen tegen een school in de zuidelijke staat Mississippi, die een lesbienne niet met haar partner wil toelaten op een eindexamenfeest.
De 18-jarige Constance McMillen wilde met haar vriendin naar het eindexamenfeest op 2 april gaan, ondanks het feit dat het schoolbestuur had bepaald dat alleen 'dates' van de „tegenovergestelde sekse” zijn toegestaan.
Er is nog vergeefs wat onderhandeld om een compromis te vinden. Zo zouden Constance en haar vriendin volgens het schoolbestuur niet samen mogen arriveren op het feest, en zouden ze weer moeten vertrekken als andere scholieren zouden klagen over hun lesbische aanwezigheid.
Nu het lesbische stel langs gerechtelijke weg zijn aanwezigheid wil afdwingen, heeft het schoolbestuur het hele examenfeest afgelast, in het belang van „opvoeding, veiligheid en welzijn” van de andere scholieren, zo meldden Amerikaanse media vrijdag.
Het is niet de eerste keer dat discussies ontstaan rond homoseksualiteit op Amerikaanse schoolfeesten. Zo is het in het conservatieve Utah gebruikelijke om aparte examenfeesten te organiseren voor homoseksuele scholieren.
ik kom langs om te etenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:32 schreef Brittie het volgende:
[..]
Indonesisch eten... daar kun je me voor wakker maken ^^ mss ga ik dat zondag maar weer eens koken...
![]()
weer een diepte punt in het land of the brave and the freequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:13 schreef Nizno het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nfeest__.html?p=24,2
[..]
we lassen af omdat ze met rechtszaak dreigt die we weten dat we gaan verliezen omdat we gewoon discrimineren.
Kaassaus maakt andijviestamppot lekkerder, maar zonder kaassaus is het ook wel eetbaarquote:
Feest gaat niet door, ik moet nu uit eten zondag (he wat een strafquote:
vrienden kunnen je retweetenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:43 schreef wonderer het volgende:
Voor mij is het voornamelijk een promotie tool. Maar er zijn voornamelijk vrienden lid dus veel helpen doet het niet
niet tofquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:51 schreef wonderer het volgende:
Mijn nichtje is me aan het vertellen dat ze fetal alcohol syndrome heeft... ofwel haar moeder (niet mijn tante, is geadopteerd) heeft zich klemgezopen tijdens de zwangerschap.
Shit héquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:51 schreef wonderer het volgende:
Mijn nichtje is me aan het vertellen dat ze fetal alcohol syndrome heeft... ofwel haar moeder (niet mijn tante, is geadopteerd) heeft zich klemgezopen tijdens de zwangerschap.
Wat zijn daar later nog de symptomen van?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:51 schreef wonderer het volgende:
Geen idee, maar ze moet naar een speciale school ervoor, dus in ieder geval hersenbeschadiging.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zijn daar later nog de symptomen van?
Het is te merken hequote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:17 schreef wonderer het volgende:
Dus. Is lezzer al weg?
Ja, drie verschillende. Mijn ex, dat meisje waar ik mee gezoend heb en haar ex. Hoe raar is dat.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:52 schreef Vanyel het volgende:
Ging het ook echt om drie verschillende Manonnen? Grappig, ik ken er helemaal geen.
waarom wilt iedereen jou?quote:Op zondag 14 maart 2010 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, drie verschillende. Mijn ex, dat meisje waar ik mee gezoend heb en haar ex. Hoe raar is dat.
hij is man, kan hij ook niet helpenquote:
Ik wil haar nietquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, gisteravond was wel heel raar.
Ik heb met een Manon gezoend, die over een Manon heen moest komen, en ik zoende met haar om over mijn Manon heen te komen
Verliefd niet maar wel een keer wat gerotzooid met iemand die dezelfde naam had als ikquote:Op zondag 14 maart 2010 17:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
dat lijkt mij zo naar.... verliefd worden op iemand die ook *insert my name* heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |