Het is te merken hequote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:17 schreef wonderer het volgende:
Dus. Is lezzer al weg?
Ja, drie verschillende. Mijn ex, dat meisje waar ik mee gezoend heb en haar ex. Hoe raar is dat.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:52 schreef Vanyel het volgende:
Ging het ook echt om drie verschillende Manonnen? Grappig, ik ken er helemaal geen.
waarom wilt iedereen jou?quote:Op zondag 14 maart 2010 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, drie verschillende. Mijn ex, dat meisje waar ik mee gezoend heb en haar ex. Hoe raar is dat.
hij is man, kan hij ook niet helpenquote:
Ik wil haar nietquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, gisteravond was wel heel raar.
Ik heb met een Manon gezoend, die over een Manon heen moest komen, en ik zoende met haar om over mijn Manon heen te komen
Verliefd niet maar wel een keer wat gerotzooid met iemand die dezelfde naam had als ikquote:Op zondag 14 maart 2010 17:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
dat lijkt mij zo naar.... verliefd worden op iemand die ook *insert my name* heet
lolquote:Op zondag 14 maart 2010 17:41 schreef Avey het volgende:
[..]
Verliefd niet maar wel een keer wat gerotzooid met iemand die dezelfde naam had als ik
Op vakantie
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zie je het al voor je, als bijv jouw naam roept naar de ander tijdens heule heftige sex, ik moet er al om lachen als ik er aan denk
als die persoon dan mij naam zou zeggen zou ik waarschijnlijk reageren van " wie moedig je nou aan? jezelf of mij?"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |