vrienden kunnen je retweetenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:43 schreef wonderer het volgende:
Voor mij is het voornamelijk een promotie tool. Maar er zijn voornamelijk vrienden lid dus veel helpen doet het niet
niet tofquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:51 schreef wonderer het volgende:
Mijn nichtje is me aan het vertellen dat ze fetal alcohol syndrome heeft... ofwel haar moeder (niet mijn tante, is geadopteerd) heeft zich klemgezopen tijdens de zwangerschap.
Shit héquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:51 schreef wonderer het volgende:
Mijn nichtje is me aan het vertellen dat ze fetal alcohol syndrome heeft... ofwel haar moeder (niet mijn tante, is geadopteerd) heeft zich klemgezopen tijdens de zwangerschap.
Wat zijn daar later nog de symptomen van?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:51 schreef wonderer het volgende:
Geen idee, maar ze moet naar een speciale school ervoor, dus in ieder geval hersenbeschadiging.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zijn daar later nog de symptomen van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |