Hmm, die is wat matig.quote:
http://echofon.com/quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:27 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Die twitter client ziet er puik uit! Welke is dat?
Is de mac client idd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:43 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Mac![]()
De firefox addon zorgt niet voor de looks iig
quote:Duckstadkrant
Jan Pritt presenteert nieuwe cd "Kleef" in Molendamse kantoorboekhandel. "Hopelijk blijven de klanten lang plakken," aldus de eigenaar.
Door een TVP komt een topic automatisch bovenaan te staan in je MyAT, veel handiger dan die bookmarks.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:13 schreef jacobras het volgende:
Geniaal, dit kende ik nog niet![]()
. Hebben ze hier ook eens wat over vermeld in de DD zelf?
Waarom typen sommigen "tvp"? Ik weet dat het terugvindpost betekend, maar je kan toch ook gewoon een bookmark toevoegen?![]()
Geen idee, maar wel op de website iigquote:Op zondag 28 maart 2010 15:13 schreef jacobras het volgende:
Geniaal, dit kende ik nog niet![]()
. Hebben ze hier ook eens wat over vermeld in de DD zelf?
Haha das de goede manier Katrien!quote:@DonaldDuckNL Om de goede afloop te vieren mag je me vanavond mee uit eten nemen, Donald! Maar neem dit keer wel GELD mee!
quote:KatrienDuckNL Lees in de Sorry dat Marco Snorbato samen met Dries Slavink en Wolter Roes een nieuwe zangformatie wil beginnen: de Floppers!
1:14 AM Mar 31st via we
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:24 schreef ReWout het volgende:
[ [url=KatrienDuckNL Lees in de Sorry dat Marco Snorbato samen met Dries Slavink en Wolter Roes een nieuwe zangformatie wil beginnen: de Floppers!
1:14 AM Mar 31st via we]afbeelding[/url] ]_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |