Doet me denken aan een tijdje terug. Ik was bij vrienden en ging iets pakken wat naast de bank lag en moest redelijk uitstrekken daarvoor. Toen ging een vriendin op m'n rug zitten en ik zei dat ze van m'n rug moest. En toen zei zij dat ze mij heel duidelijk voelde trillen door mijn stem en dat ze dat ook als. Ja, toen opeens was ze opeens stil. TEH AWKWARD SILENCE.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:51 schreef Crack_ het volgende:
Weet je hoe hard mn subbie staat bhwehe, ik heb het zelfde gevoel als wanneer ik boven aan een schommelschip zit en dat je dan helemaal boven bent en dan gaat ie naar beneden![]()
![]()
![]()
.
Joah. Maar ze spreken het altijd op z'n Engels uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat eigenlijk uit Sanna? Gewoon ka-res?
/Carequote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joah. Maar ze spreken het altijd op z'n Engels uit.
saunaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joah. Maar ze spreken het altijd op z'n Engels uit.
wat jij in je vrije tijd doet wil ik niet wetenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Onderwerpen. [handtas emo smiley]
Mijn lala.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
Ik had ook Målilla Cares kunnen heten.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Onderwerpen. [handtas emo smiley]
Je was dichtbij Bp, je was dichtbij..quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doet me denken aan een tijdje terug. Ik was bij vrienden en ging iets pakken wat naast de bank lag en moest redelijk uitstrekken daarvoor. Toen ging een vriendin op m'n rug zitten en ik zei dat ze van m'n rug moest. En toen zei zij dat ze mij heel duidelijk voelde trillen door mijn stem en dat ze dat ook als. Ja, toen opeens was ze opeens stil. TEH AWKWARD SILENCE.
Veel met mijn handen bezig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wat jij in je vrije tijd doet wil ik niet weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Veel met mijn handen bezig.muurtje metselen? Stratenmaker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ze zat alleen op het verkeerde plekje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je was dichtbij Bp, je was dichtbij..
[..]
Veel met mijn handen bezig.ja, dat in jouw slaapkamer niets gebeurt weten we nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Veel met mijn handen bezig.Ah, "klussen". Noemen ze dat zo tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:
[..]
Veel met mijn handen bezig.Met de baco zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Durpadurp.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, "klussen". Noemen ze dat zo tegenwoordig.
Baco's zijn voor inferieure mensen zonder gereedschap die niet op het oog kunnen zeggen welke maak sleutel nodig is.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stratenmaker.![]()
![]()
Op je knieën voor de gemeente.
!
Neen dank.
hahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Op je knieën voor de gemeente.!
Mijn ouders hebben zo'n boekje met allemaal namen die ze verzonnen hadden voor me. Cares was sowieso als tweede naam. En als top drie hadden ze (in willekeurige volgorde): Målilla, Bodil en Sanna.quote:
Ik klus niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Baco's zijn voor inferieure mensen zonder gereedschap die niet op het oog kunnen zeggen welke maak sleutel nodig is.
Ik was trouwens keiverliefd op haar het jaar daarna. Kreeg het bloedheet als ik d'r sprak.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je was dichtbij Bp, je was dichtbij..
sauna caresquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zo'n boekje met allemaal namen die ze verzonnen hadden voor me. Cares was sowieso als tweede naam. En als top drie hadden ze (in willekeurige volgorde): Målilla, Bodil en Sanna.
dat dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Baco's zijn voor inferieure mensen zonder gereedschap die niet op het oog kunnen zeggen welke maak sleutel nodig is.
Dan was Målilla wel mooier geweest tbh.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zo'n boekje met allemaal namen die ze verzonnen hadden voor me. Cares was sowieso als tweede naam. En als top drie hadden ze (in willekeurige volgorde): Målilla, Bodil en Sanna.
Pics.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was trouwens keiverliefd op haar het jaar daarna. Kreeg het bloedheet als ik d'r sprak.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, dat in jouw slaapkamer niets gebeurt weten we nu wel
I know. Ik haat ze daarvoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan was Målilla wel mooier geweest tbh.
Hey chauffeur, ik geloof er geen bal van dat jij nu aan het rijden bent... Volgens mij zit je gewoon thuisquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:03 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Hey chauffeur, ik geloof er geen bal van dat jij nu aan het rijden bent... Volgens mij zit je gewoon thuis
Aaarruurgh.quote:
Ik verwacht foto's in mijn inbox.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:56 schreef WillFerrell het volgende:
BOOOOOOOOOOOH! D'r stapt nu net een heel leuk meisje hier binnen. En dan te bedenken dat ik vanochtend al zowat 20 min. met haar aan de telefoon zat en dacht dat het een oude taart was.
Ach man, dan was je 10 geweest tegen de tijd dat je wist hoe je je eigen naam moest schrijven.quote:
Verkenkerd. Hou nu eens op met dat geouwehoer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
Sinds wanneer bel jij trouwens met reizigers? Is dat geen stalken
Ik had het er voor over gehad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach man, dan was je 10 geweest tegen de tijd dat je wist hoe je je eigen naam moest schrijven.
Maar jij hebt een bus als je woningquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Verkenkerd. Hou nu eens op met dat geouwehoer.
Ik wil je wel Målilla noemen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had het er voor over gehad.
Ik heb een huuuiiisssss als een koning!quote:
Stap jij nu maar op je grasmaaiermobiel.quote:
t03t!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
ik dien een motie van droeftoeter in tegen TS.
Dat had ik als ringtone toen in de 4e zat.quote:
JAAAquote:
Ik voel me rijk als een koning is hetquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb een huuuiiisssss als een koning!
Ofzo.
De jumpstyle versie zeker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat had ik als ringtone toen in de 4e zat.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Stap jij nu maar op je grasmaaiermobiel.
Wat is daar het praktisch nut van?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zeg, Målilla, doen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JAAA![]()
Zal ik mijn naam ook gewoon zo in mijn profiel zetten, zodat iedereen denkt dat ik zo heet?
is er niet. Maar ik doe het gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is daar het praktisch nut van?
Je moet je bek houden, bananemans.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
Stop jij ook bananen in je oor?quote:
Wat heb ik ermee gedaan honnepon?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:10 schreef Broekpaling het volgende:
Bt wat heb je met mijn hoofdje gedaan.
Ik ook niet. Ik was voor jumpstyle al hardstyle.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]Ik heb nooit aan die rotzooi meegedaan.
Jij ookquote:
Hardstylequote:Op donderdag 11 maart 2010 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik was voor jumpstyle al hardstyle.![]()
[..]
Jij ook
Ik was altijd al hard.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik was voor jumpstyle al hardstyle.![]()
[..]
Jij ook
Wat een heiligschennis.quote:
Hormoontjes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat heb ik ermee gedaan honnepon?
Het is niet de grootte die teltquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, wel soms een wattenstaafje, telt dat ook?
En ik?quote:
Nu weet ik het zekerquote:
Dat eerste natuurlijk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAT, DAT EERSTE OF DAT TWEEDE?
quote:
Zoals fok.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:14 schreef ynuhh het volgende:
Weekend, tijd voor leuke dingen.
NEE OKE!quote:
Je doet nog steeds niet liev.quote:
Ik ga morgen 26k halen.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:15 schreef WillFerrell het volgende:
Damessssss. Ik ruim hier mijn bende op en doe mijn grootlicht aan en blijf links rijden. Spetterspatterspater.
Lees m'n lapo. Maar ik zal vanaf nu lief doen.quote:
Welke dienst moet je nou rijden dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:15 schreef WillFerrell het volgende:
Damessssss. Ik ruim hier mijn bende op en doe mijn grootlicht aan en blijf links rijden. Spetterspatterspater.
Gefeliciteerd, ga je dan ook een taart bakken ?quote:
I don't know if I can trust you.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lees m'n lapo. Maar ik zal vanaf nu lief doen.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
Roses are red
Pickles are green
I love your legs
And whats in between
Is dit een intelligentietest?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:17 schreef jitzzzze het volgende:
wat is het schoonste dier ter wereld?
HYGIËNA.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:17 schreef jitzzzze het volgende:
het roflpantoffel-diertjequote:Op donderdag 11 maart 2010 16:17 schreef jitzzzze het volgende:
Een augurkquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
Roses are red
Pickles are green
I love your legs
And whats in between
Nou, als ik niet eens credits heb opgebouwd in de afgelopen jaren dan laat maar hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I don't know if I can trust you.
Een wasbeer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:17 schreef jitzzzze het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ga je dan ook een taart bakken ?
Hmgpft.quote:
pardon, reedsquote:
quote:
Fuuuuuuuuuquote:
Nou je deed toen ook zo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, als ik niet eens credits heb opgebouwd in de afgelopen jaren dan laat maar hoor.
Je weet toch dat dat maar plagen is.quote:
Maar dat doet me pijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat maar plagen is.
niks moet.quote:
Aardappels ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tenzij je langskomt. Met je piepers.
Joehoe!quote:
je 2 kleine aardappeltjes bedoeld zequote:
NEE, DIE KAAVIAAS.quote:
Boem lauwe ...quote:
Owjaquote:
Nee, een andere sc-er heeft die voor mij gemaakt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:22 schreef wise het volgende:
[..]
https://twitter.com/Wat_4EBE_zegt
je twittert alles wat je hier typt?
the fuckquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, een andere sc-er heeft die voor mij gemaakt.![]()
Ik kan er niets mee.
Sorry.quote:
LIES.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan er niets mee.
ja ja.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan er niets mee.
Uhuquote:
Had wel echt kunnen zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
LIES.
Die van Rick is ook niet echt.
JAWOHL!quote:
Dat mens is nog mysterieuzer dan mij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:28 schreef Crack_ het volgende:
Als 4ebe hier is dan wordt het altijd zo vaag he.
En Jitzejaap bij elkaar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat mens is nog mysterieuzer dan mij.
Ja, jij bent echt een open boekquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat mens is nog mysterieuzer dan mij.
HIJ HEEFT ONDER MU ROKJU GEKEKUquote:
Jouwe ook.quote:
Openerdener dan jij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jij bent echt een open boek
Eins.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HIJ HEEFT ONDER MU ROKJU GEKEKU![]()
[..]
Jouwe ook.
Duidelijkquote:
Gwn_Sanna. Of Gewoon_Sanna.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet een naam voor mijn nieuwe Blog.
Over namen gesproken: hoe heten je degoe's eigenlijk?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet een naam voor mijn nieuwe Blog.
quote:
quote:
Ik kan geen å gebruiken in de link.quote:
Want je hebt het ter plekke weggewerkt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik was net in de Jamin om een cadeautje te kopen voor papa, en ik zag aaaaaaaaaaaaaal dat snoep. En ik kocht niets voor mezelf.
Nee. Ook niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Want je hebt het ter plekke weggewerkt.
Ik had ooit een kindertent... en ik noemde mezelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had ooit een kindertent... en ik noemde mezelf.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En allemaal oude meneren werden vriendjes met je zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
*sexciejj_pleUntjj_o1?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef Smart_ass het volgende:
Hahahah Neeeee.Ik heb wel cu2 gehad. Daar had ik ook zo'n foute naam.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je voor je 12ste al een hardje krijgt.
Sneue dag.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:39 schreef Smart_ass het volgende:
Top 100 van dinsdag 9 maart 2010
01. 585 Broekpaling
02. 338 wolvendagen
03. 324 Bragi
04. 306 Japsnars
05. 303 D.
06. 200 voorvocht
07. 194 Smart_ass
De sc was weer represent.
huh waar?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:39 schreef Smart_ass het volgende:
01. 585 Broekpaling
02. 338 wolvendagen
03. 324 Bragi
04. 306 Japsnars
05. 303 D.
06. 200 voorvocht
07. 194 Smart_ass
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:39 schreef Smart_ass het volgende:
01. 585 Broekpaling
02. 338 wolvendagen
03. 324 Bragi
04. 306 Japsnars
05. 303 D.
06. 200 voorvocht
07. 194 Smart_ass
Een maand later kwam ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
November 2008.
Alleen maar SC continue in de top 15.
Mm, weet ik zo niet. Ik heb trouwens ook een leven, dus ik kom nooit aan zoveel posts.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
November 2008.
1,5 jaar geleden alweer ...quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
November 2008.
Juah, snel!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1,5 jaar geleden alweer ...
Droeftoeter.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had 10k in 20 dagen. Ik bleek 2% van heel KLB gepost te hebben.
Pweeeehp!quote:
Omfg, ik verschilde 7000 posts met nummer 2.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef Broekpaling het volgende:
[FORUM STATS] Maandcijfers - November 2008
Noh.
ja zo kom ik ook aan min postsquote:
minquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had 10k in 20 dagen. Ik bleek 2% van heel KLB gepost te hebben.
Oh, bijna 2% van ALLE posts.quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
In je eentje 1,37% van alle posts op het forum en 7,70% van alle posts in KLB in een maand geplaatst hebben..
Ik moest lachen om dat boh boh boh.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:45 schreef Smart_ass het volgende:
Boh boh boh. Ik heb geen zin meer om ook nog maar íets te gaan doen vandaag.
Hahaha godver wat kansloos. Maar het is erger als je heeeeeel veel posts hebt en niet in een sc komt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Oh, bijna 2% van ALLE posts.
Ik had echt geen biet te doen in die tijd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha godver wat kansloos. Maar het is erger als je heeeeeel veel posts hebt en niet in een sc komt.
Klopt, dan zat je telkens te F5-enquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had echt geen biet te doen in die tijd.Nu ook niet trouwens, maar toen ging de SC zooooo snel.
Ik wou zeggen, je stond dinsdag ook weer mooi met stip op 1 hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had echt geen biet te doen in die tijd.Nu ook niet trouwens, maar toen ging de SC zooooo snel.
Ja maar nu is 3 a 400 posts op een dag normaal daar. Toentertijd liep iedereen op mij te kankeren dat ze nooit op 1 kwamen omdat ik consistent met 6 tot 800 per dag op 1 stond en de nummer 2 rond de 200.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, je stond dinsdag ook weer mooi met stip op 1 hoor.
Ik ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
Ik merk nu al dat ik m'n twitter veel minder gebruik.
waarom zou je het gebruiken in de eerste plaats?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
Ik merk nu al dat ik m'n twitter veel minder gebruik.
Ik sta best vaak onder jou.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar nu is 3 a 400 posts op een dag normaal daar. Toentertijd liep iedereen op mij te kankeren dat ze nooit op 1 kwamen omdat ik consistent met 6 tot 800 per dag op 1 stond en de nummer 2 rond de 200.
En nu zitten ze zich met z'n allen daar af te beren wie vandaag de meeste posts gemaakt zal hebben.
Whihi ja. Aan de ene kant vindt iedereen het stiekem best kansloos en nerd, maar toch wil iedereen op 1 staan. Echt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar nu is 3 a 400 posts op een dag normaal daar. Toentertijd liep iedereen op mij te kankeren dat ze nooit op 1 kwamen omdat ik consistent met 6 tot 800 per dag op 1 stond en de nummer 2 rond de 200.
En nu zitten ze zich met z'n allen daar af te beren wie vandaag de meeste posts gemaakt zal hebben.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:53 schreef wise het volgende:
[..]
waarom zou je het gebruiken in de eerste plaats?
Om allerlei onzinnige dingen te tweeten over mijn o zo boeiende leven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:53 schreef wise het volgende:
[..]
Omdat je je grapjes kan delen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:53 schreef wise het volgende:
[..]
daar is KLB SC toch voor?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je je grapjes kan delen.
flauwe bakkersmoppen zekerquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je je grapjes kan delen.
quote:
quote:
Komt een wesp bij de bakker. Zegt de bakker: "Wat zal het zijn?" Zegt de wesp: "Wat gaat jou dat godverdomme aan?"quote:
Haha, er zitten inderdaad wel een paar uitschieters van mij bij dat ik expres sneller ging posten toen en kijken hoe ik kon komen. Meestal rond de 800 en 1xtje had ik 1000.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi ja. Aan de ene kant vindt iedereen het stiekem best kansloos en nerd, maar toch wil iedereen op 1 staan. Echt.![]()
zeer triest inderdaad om daar status van te verlenen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, er zitten inderdaad wel een paar uitschieters van mij bij dat ik expres sneller ging posten toen en kijken hoe ik kon komen. Meestal rond de 800 en 1xtje had ik 1000.Maar als ik er niet eens m'n best voor deed had ik al 500.
Ik zal je wel uit de waan halen: iedereen in LIF heeft superaids.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:57 schreef Bardoes het volgende:
In LIF kun je pas diepzinnige gesprekken voeren.
Ook kun je grappen maken en iedereen zal serieus antwoorden.
De perfecte wereld.
Grafiekjes van BP zouden er moeten zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:58 schreef wise het volgende:
[..]
zeer triest inderdaad om daar status van te verlenen.
En de tranen van Chuck zijn de kuur daartegen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal je wel uit de waan halen: iedereen in LIF heeft superaids.
Not HIV?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal je wel uit de waan halen: iedereen in LIF heeft superaids.
Als jij bakker was had je inmiddels ook een sneetje gezien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:59 schreef Broekpaling het volgende:
Komt een bakker bij de gynaecoloog.
Meneer, kunt u even naar mijn sneetje kijken?
Maar dit is meer eentje voor de categorie slechte zelfbedachte fopjes.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:59 schreef Bardoes het volgende:
[..]
En de tranen van Chuck zijn de kuur daartegen.
Toch?
BUT FUUUULL GROOOOOWN (super)AIIIIIIIDS.quote:
Chuck Norris natuurlijk, zijn tranen helen kanker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
Nee, dat zijn negertranen.
De ironie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
Nee, dat zijn negertranen.
Ben dan maar blij dat je er niet uit viel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:04 schreef ynuhh het volgende:
Ik viel vanmiddag in de trein. Het was echt genant.
Ik ken Arie Boom.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ken wel Jan Boom. Die zat bij mij in de klas. Heerlijke naam.
Ze komen 3 december voor het laatst.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wel aardig opzich. Wat dannnnnnn?
Ruimen ze het zelf op?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze komen 3 december voor het laatst.
Even aangepast.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
de broer van frank. Die gast van lingo![]()
die inderdaadquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:09 schreef wise het volgende:
FRANSCOICE BOULERCHANGÉ
O. Maar ik zal ze niet missen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze komen 3 december voor het laatst.
eerst stond er faaaaaaal en toen niet dus.quote:
Wolvendagen TV.quote:
Nee. Dit is als PS.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:13 schreef wise het volgende:
[..]
Wolvendagen TV.
is dat hetzelfde als die zender van Catheriene Keijl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |