Doet me denken aan een tijdje terug. Ik was bij vrienden en ging iets pakken wat naast de bank lag en moest redelijk uitstrekken daarvoor. Toen ging een vriendin op m'n rug zitten en ik zei dat ze van m'n rug moest. En toen zei zij dat ze mij heel duidelijk voelde trillen door mijn stem en dat ze dat ook als. Ja, toen opeens was ze opeens stil. TEH AWKWARD SILENCE.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:51 schreef Crack_ het volgende:
Weet je hoe hard mn subbie staat bhwehe, ik heb het zelfde gevoel als wanneer ik boven aan een schommelschip zit en dat je dan helemaal boven bent en dan gaat ie naar beneden![]()
![]()
![]()
.
Joah. Maar ze spreken het altijd op z'n Engels uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat eigenlijk uit Sanna? Gewoon ka-res?
/Carequote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joah. Maar ze spreken het altijd op z'n Engels uit.
saunaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joah. Maar ze spreken het altijd op z'n Engels uit.
wat jij in je vrije tijd doet wil ik niet wetenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Onderwerpen. [handtas emo smiley]
Mijn lala.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
Ik had ook Målilla Cares kunnen heten.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Onderwerpen. [handtas emo smiley]
Je was dichtbij Bp, je was dichtbij..quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doet me denken aan een tijdje terug. Ik was bij vrienden en ging iets pakken wat naast de bank lag en moest redelijk uitstrekken daarvoor. Toen ging een vriendin op m'n rug zitten en ik zei dat ze van m'n rug moest. En toen zei zij dat ze mij heel duidelijk voelde trillen door mijn stem en dat ze dat ook als. Ja, toen opeens was ze opeens stil. TEH AWKWARD SILENCE.
Veel met mijn handen bezig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wat jij in je vrije tijd doet wil ik niet weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Veel met mijn handen bezig.muurtje metselen? Stratenmaker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ze zat alleen op het verkeerde plekje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je was dichtbij Bp, je was dichtbij..
[..]
Veel met mijn handen bezig.ja, dat in jouw slaapkamer niets gebeurt weten we nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Veel met mijn handen bezig.Ah, "klussen". Noemen ze dat zo tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:
[..]
Veel met mijn handen bezig.Met de baco zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |