Ach man, dan was je 10 geweest tegen de tijd dat je wist hoe je je eigen naam moest schrijven.quote:
Verkenkerd. Hou nu eens op met dat geouwehoer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
Sinds wanneer bel jij trouwens met reizigers? Is dat geen stalken
Ik had het er voor over gehad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach man, dan was je 10 geweest tegen de tijd dat je wist hoe je je eigen naam moest schrijven.
Maar jij hebt een bus als je woningquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Verkenkerd. Hou nu eens op met dat geouwehoer.
Ik wil je wel Målilla noemen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had het er voor over gehad.
Ik heb een huuuiiisssss als een koning!quote:
Stap jij nu maar op je grasmaaiermobiel.quote:
t03t!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
ik dien een motie van droeftoeter in tegen TS.
Dat had ik als ringtone toen in de 4e zat.quote:
JAAAquote:
Ik voel me rijk als een koning is hetquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb een huuuiiisssss als een koning!
Ofzo.
De jumpstyle versie zeker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat had ik als ringtone toen in de 4e zat.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Stap jij nu maar op je grasmaaiermobiel.
Wat is daar het praktisch nut van?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zeg, Målilla, doen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JAAA![]()
Zal ik mijn naam ook gewoon zo in mijn profiel zetten, zodat iedereen denkt dat ik zo heet?
is er niet. Maar ik doe het gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is daar het praktisch nut van?
Je moet je bek houden, bananemans.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
Stop jij ook bananen in je oor?quote:
Wat heb ik ermee gedaan honnepon?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:10 schreef Broekpaling het volgende:
Bt wat heb je met mijn hoofdje gedaan.
Ik ook niet. Ik was voor jumpstyle al hardstyle.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]Ik heb nooit aan die rotzooi meegedaan.
Jij ookquote:
Hardstylequote:Op donderdag 11 maart 2010 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik was voor jumpstyle al hardstyle.![]()
[..]
Jij ook
Ik was altijd al hard.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik was voor jumpstyle al hardstyle.![]()
[..]
Jij ook
Wat een heiligschennis.quote:
Hormoontjes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat heb ik ermee gedaan honnepon?
Het is niet de grootte die teltquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, wel soms een wattenstaafje, telt dat ook?
En ik?quote:
Nu weet ik het zekerquote:
Dat eerste natuurlijk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAT, DAT EERSTE OF DAT TWEEDE?
quote:
Zoals fok.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:14 schreef ynuhh het volgende:
Weekend, tijd voor leuke dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |