quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:54 schreef RyanJ het volgende:
Wat is jou weerforum dan ?Dat is mij dan nieuw en ik ken er 56 van europa enkel al.Dan word ik wel lid om even te kijken.Ben u trouwens de beheerder hiervan ?/
Pietje puk dit is tegen jou gericht.Ik zie ook nergens in de regls dat het niet zou mogen.Maar ja.Zoveel gezeur alweer.Maar mensen schelden en haatzaaien mag dat wel ? Ik zie veel topic [ over wilders ect ] waar het behoorlijk heftig aan toegaat.Deze topic gaat over wanneer de zon ofzo komt en dat zag ik zodoende.Nogmaals me excuses als je ervan wakker ligt.
Ik deed extra een naamtopique zodat hij ons weer kan vinden, ik vind hem leukquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:55 schreef Copycat het volgende:
Ryan is wel schattig!
Maar voortaan maar geen klimatologische TT's meer. Schattig is snel stom.
Welkom op Fok!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:54 schreef RyanJ het volgende:
Wat is jou weerforum dan ?Dat is mij dan nieuw en ik ken er 56 van europa enkel al.Dan word ik wel lid om even te kijken.Ben u trouwens de beheerder hiervan ?/
Pietje puk dit is tegen jou gericht.Ik zie ook nergens in de regls dat het niet zou mogen.Maar ja.Zoveel gezeur alweer.Maar mensen schelden en haatzaaien mag dat wel ? Ik zie veel topic [ over wilders ect ] waar het behoorlijk heftig aan toegaat.Deze topic gaat over wanneer de zon ofzo komt en dat zag ik zodoende.Nogmaals me excuses als je ervan wakker ligt.
Van mij mag het drie keer daags, ik vind RyanJ gewoon tofquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien kan RyanJ ons hier elke ochtend even komen vertellen hoe de dag gaat worden?
Robin!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Van mij mag het drie keer daags, ik vind RyanJ gewoon tof
De site is inderdaad van Pietje, samen met nog iemand anders. Maar eigenlijk hoef je je niet zoveel van Pietje aan te trekken hoor, die ander gaat er uiteindelijk echt over.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:54 schreef RyanJ het volgende:
Hij komt straks klagen dat Pietje het topic op slot heeft gegooidquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk dat Ryan zijn kleindochter eerst moet vragen waarom hij niet meer in het vorige topic kan posten.
Waarschijnlijk heb je daar gelijk in.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk dat Ryan zijn kleindochter eerst moet vragen waarom hij niet meer in het vorige topic kan posten.
Terechte klacht, ik heb dat ook nooit begrepenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij komt straks klagen dat Pietje het topic op slot heeft gegooid
Bah!quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als we toch allemaal zouden uitspreken waar we elkaar aan laten denken, zijn de rapen gaar.
[..]
Ik ben geen beheerder van dit forum, maar moderator van dit stukje over real life soaps. Haatzaaien mag sowieso niet op FOK!, schelden ligt aan de context. Ja het gaat er hard aan toe, maar iedereen post er nog steeds geheel vrijwillig. En nee, ik lig er niet wakker van. Toch thanx voor je bezorgdheid.
Goedemiddagquote:
Laat die Pietje maar, die heeft geen verstand van dit soort zaken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:09 schreef RyanJ het volgende:
Mag ik wel praten ?dit heb ik nooit meegemaakt>ik praat over het weer en volgens mij heeft pietje puk mij uitgesloten.Raar hoor.wat deed ik verkeerd dan ? ik bied hem nog excuse aan ; weet enkel niet eens waarom.
Jeetje mineetje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:09 schreef RyanJ het volgende:
Mag ik wel praten ?dit heb ik nooit meegemaakt>ik praat over het weer en volgens mij heeft pietje puk mij uitgesloten.Raar hoor.wat deed ik verkeerd dan ? ik bied hem nog excuse aan ; weet enkel niet eens waarom.
Zoals ik al zei, je bent van harte welkom. Topics op FOK! sluiten automatisch na 300 posts, had niks met jou te maken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:09 schreef RyanJ het volgende:
Save Prater Ryan!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:09 schreef RyanJ het volgende:
En jij?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:12 schreef hondjes het volgende:
Rijanj is terug...![]()
Kom je ook op de meet
Doe maar light...en goede muziek,,,quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yeah! Hondjes komt ook!![]()
Wat drink jij? Biertje? Of meer zo'n cola persoon?
Cola light? Echt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
Doe maar light...en goede muziek,,,
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Cola light? Echt?
En zal ik liedjes voor je zingen dan?
Ach, we hebben zo'n subforum waar mensen wel 's wat over onweer zeggen, stelt weinig voor. Hier is het gezellig! Vertel 's wat over jezelf, kameraad!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:19 schreef RyanJ het volgende:
Raar dat enkel mijn bericht door jou is verwijderd pietje.Ik hou van echte mensen ; niet van nagemaakte.En je beantwoord mijn vragen niet?waar is julli weerforum dan ?dan ga ik wel daaro .Ik heet in het egt Ashoka de Grote.
Wat wil je horen? Dan kan ik de tekst alvast instuderenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:19 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
Met je gitaar, die neemt Noek wel even mee...
Maak je niet druk RyanJ, dat doet Erwin Krol ook nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:19 schreef RyanJ het volgende:
Raar dat enkel mijn bericht door jou is verwijderd pietje.Ik hou van echte mensen ; niet van nagemaakte.En je beantwoord mijn vragen niet?waar is julli weerforum dan ?dan ga ik wel daaro .Ik heet in het egt Ashoka de Grote.
De Elementen: Onstuimige Aardequote:Op donderdag 11 maart 2010 16:19 schreef RyanJ het volgende:
De Elementen: Onstuimige Aardequote:Op donderdag 11 maart 2010 16:19 schreef RyanJ het volgende:
Zie je nu hoe je overkomt op mensen? Daar moet je echt aan werken, Pjotr.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De Elementen: Onstuimige Aarde
Doe's een linkje spammen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:17 schreef Noek het volgende:
Maar heb jij nu vastgezeten, Ryan? Het is zo'n heel verhaal. Samenvatting?
Ach, dat wist Ryan toch niet. Foutje is menselijk, jewaids.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Elementen: Onstuimige Aarde
Daar!
En je eigen forumpje zo spammen mag gewoon niet. Simpel.
Mag je zelf kiezen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat wil je horen? Dan kan ik de tekst alvast instuderen
Daarom vertellen we het hem vriendelijk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, dat wist Ryan toch niet. Foutje is menselijk, jewaids.
Complimenten Ian, hou dat vooral vast, lang.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Zie je nu hoe je overkomt op mensen? Daar moet je echt aan werken, Pjotr.
Ik doe toch ook gewoon vriendelijk tegen mensen die hier nieuw binnen komen?
Sorry, ik had je cam niet open staanquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom vertellen we het hem vriendelijk.
Ik glimlachte toen ik het intypte.
We hebben een nieuwe aanwinst!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:26 schreef Laysa het volgende:
Goffer....ga je ook ff douchen zijn jullie gelijk tog bladzijden verder
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:24 schreef RyanJ het volgende:
Ja ik heb vastgezeten.Maar daar ga ik niet over praten meer.Want dat was en is in private sfeer gebeurd.Het heeft niks met het weer te maken hoor.Op mijn forum heb ik al een verklaring afgelegd.En gister hier ook op een ander topic.Maar thats it.
quote:
quote:Wereldnieuws, die borden, meldt Jurnalul National: Britse, Franse, Italiaanse, Russische, Noorse en Braziliaanse media repten ervan. Ook worden "de Nederlanders van Depers" genoemd.
De autoriteiten hebben besloten de borden weg te halen en te vervangen door borden "overige gevaren".
Heb je de zeep wel eens laten vallen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:24 schreef RyanJ het volgende:
Ja ik heb vastgezeten.Maar daar ga ik niet over praten meer.Want dat was en is in private sfeer gebeurd.Het heeft niks met het weer te maken hoor.Op mijn forum heb ik al een verklaring afgelegd.En gister hier ook op een ander topic.Maar thats it.
Laten we het maar weer snel over het weer gaan hebben ...quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:45 schreef RyanJ het volgende:
Amos voor de 4e keer ;ik hoop dat je nu eerst goed gaat lezen voor de 4e keer zeg ik je in het verhaal dat me vriend hem rake klappen geeft en dat hij daarna valt.goed lezen is een kunst geworden.Als aan het provoceren bemnt ventje en je een pak slaag wilt en het uit wilt testen kom langs zou ik zeggen.
Omdat je met je rug halve nachten in het water ligtquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:30 schreef Noek het volgende:
Ik vind het nog vrij koud. Hoe kan dat?
Ik ben altijd lief voor newbies. Ik jaag ze niet weg.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
uh ja....ik ben nog ff druk....doe die meneer ff wegwijzen maken...en wees lief...
Ik ben vanochtend gewoon overstag gegaan. Vorige week zwoor ik dat ik vanaf nu geen handschoenen en sjaal meer zou dragen, maar vanochtend deed een gevoelstemperatuur van -7 me anders beslissen en nu voel ik me een watje.quote:
Slecht weer komt in de beste huwelijken voor Ryanquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:24 schreef RyanJ het volgende:
Niet iedereen heeft de speklaag van een zeeleeuw!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik loop al de hele dag in een t-shirtje.
Stel mietjes.
Binnen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik loop al de hele dag in een t-shirtje.
Stel mietjes.
Dat je er voor durft uit te komen is dan weer wel stoer.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat je er voor durft uit te komen is dan weer wel stoer.
Ik kom net terug, ligt er op mijn notebook een post-it met daarop geschreven "Doei! xxx", is die van jou RyanJ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:38 schreef RyanJ het volgende:
Ik zie ene theun hier ; ik denk dat ik hem mag .Toffe gozer lijkt het me.
Nu denk ik weer dat het een kloon isquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:38 schreef RyanJ het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:38 schreef RyanJ het volgende:
Ik ook.quote:
Neuh, er zijn er hier die wel mensenkennis hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu denk ik weer dat het een kloon is
Jan des Bouvier?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:24 schreef RyanJ het volgende:
Wie heeft dat niet dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, er zijn er hier die wel mensenkennis hebben
Een mede-geestelijke! Je kon ook de zachte jongetjesbillen niet weerstaan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:24 schreef RyanJ het volgende:
Welke kliek bedoel je?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die kliek niet![]()
Ze weten niets, zelfs niet van het weer
Nee? Niet? Liever een beetje in het luchtledige houden?quote:
Die lui die je bips afvegen na het poepen en je kin na het eten!quote:
Maar ik moet wel een taxi en ik wil geen buienbom.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:49 schreef RyanJ het volgende:
Nee ik neem geen taxi in utrecht.Ik hoop dat ze in een buienbom terechtkomen.
Als ze hier spammen zeggen bedoelen ze meestal dat je reclame maakt voor je eigen website of online winkel of wat dan ook. Dat mag op heel Fok! niet en wordt door de moderators (die blauwen) weggehaald. Dat doen ze sowieso dus dat is niet persoonlijk tegen jouquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:49 schreef RyanJ het volgende:
Dus spammen bedoelen julli met je eigen forum opgeven ?ik dacht dat een spam een virus was ofzo.Maar ja Ik leer nu snel op de manier hoe jullie met elkaar praten.Zal me maar gouw aanpassen dan.
Nee ik neem geen taxi in utrecht.Ik hoop dat ze in een buienbom terechtkomen.
Wat maakt die buienbom nou uit als je in een taxi zitquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik moet wel een taxi en ik wil geen buienbom.
Ja maar, die worden toch een buienbom toegewenst? Kweenie wat dat is, maar het klinkt niet prettig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat maakt die buienbom nou uit als je in een taxi zit
Een bui die zo BOEM in je gezicht doet!1!!1quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja maar, die worden toch een buienbom toegewenst? Kweenie wat dat is, maar het klinkt niet prettig.
Dat vind ik eng!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Een bui die zo BOEM in je gezicht doet!1!!1
Er is anders niet echt wat loosquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:52 schreef Kally het volgende:
Goffer ik besloten braaf te strijken mis ik weer van alles
Je kan het wel doen, maar dan moet je een andere taxi voorop sturen, dat ze denken dat je daar in zit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik eng!
Dan ga ik wel niet met de taxi naar Stairway.
Nee maar wel leukquote:
Viele danke ; eindelijk snap ik het nu.Ik snap het nu.Hou een beetje rekening mee dat ik het ASPERGE syndroom hebt [vandaar me begaafdheid over het weer] Maar soms neem ik dingen verkeerd aan en een grap ervaar ik serius.Een vorm van autisme.[niet de klassieke vorm hoor]quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ze hier spammen zeggen bedoelen ze meestal dat je reclame maakt voor je eigen website of online winkel of wat dan ook. Dat mag op heel Fok! niet en wordt door de moderators (die blauwen) weggehaald. Dat doen ze sowieso dus dat is niet persoonlijk tegen jou
Duidelijk man, iedereen moet het een eerste keer even doorkrijgenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:56 schreef RyanJ het volgende:
[..]
Viele danke ; eindelijk snap ik het nu.Ik snap het nu.Hou een beetje rekening mee dat ik het ASPERGE syndroom hebt [vandaar me begaafdheid over het weer] Maar soms neem ik dingen verkeerd aan en een grap ervaar ik serius.Een vorm van autisme.[niet de klassieke vorm hoor]
Hij is schoonquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aaahw, jij kan natuurlijk gewoon ZIEN of het een kloontje is... Da's veel minder spannend
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:04 schreef Kally het volgende:
Ik ga eten maken, heb sinds die pasta met gorgonzola-gehakt van Cc honger
Werkt ook, maar nu kunnen we er niet op klikkenquote:
Wat zijn we toch behulpzaamquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:07 schreef Copycat het volgende:
Je hebt hem nu als ondertitel, niet als signature.
Staat ie in je sig, dan is ie klikbaar.
Ja, zo is 'ie klikbaar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:11 schreef RyanJ het volgende:
THX gasten ; egt cool van jullie hoor.Het is gelukt volgens mij.
Vanmorgen zag ik dus een man buiten lopen met een dun truitje, mouwen helemaal opgestroopt. BRRRquote:
Hoi, ja ik stoom ook maar direkt door ,richting keuken, lekker boerenkool met worst, en gehaktballen maken..quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:04 schreef Kally het volgende:
Ik ga eten maken, heb sinds die pasta met gorgonzola-gehakt van Cc honger
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoi, ja ik stoom ook maar direkt door ,richting keuken, lekker boerenkool met worst, en gehaktballen maken..
Een kloon is iemand die zich als iemand anders voordoet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:15 schreef RyanJ het volgende:
En wat is een kloon ? wat word daarmee bedoeld ?
Na 2 dagenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een zelfgemaakte roux!
En van twee dagen geleden, dus nu nog lekkerder.
Of hij is al uit mijn koelkast gelopen ...
En bedankt.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Duidelijk man, iedereen moet het een eerste keer even doorkrijgen![]()
Als je toch nog een beetje reclame wil maken op legale manier mag je de link overigens wel in je signature zetten, dan komt hij automatisch onder elke post te staan![]()
En dat mag dus gewoon
Wil je het echt zien?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En bedankt.
Ik ben wel benieuwd hoe die tieten er zonder kleding uitzien. Dat zijn volgens mij honkbalballen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef Ian_Nick het volgende:
LET OP: Alleen opklikken als je een ontzettend ranzig naakt wijf wil zien!
dat is echt viesssssssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey lieverdquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gadver![]()
en een goedenmiddag al in dit topic
Kon het niet laten, maar dit is echt gadverquote:
Ik woon... euh... ik weet niet zo goed waar ik woon op het momentquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:21 schreef RyanJ het volgende:
Hallo ian nick ; thx voor alle hulp .Ik ben er niet zo goed in hoor.Wel met het weer.Maar vriend woon jij in het noorden of ? ik Rdam oost ;tussen cappelle en RDAM.gr RyanJ
Hey meis, hoe is het met de kleine jongen??quote:
Ik zet er toch niet voor niets een spoiler omheen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kon het niet laten, maar dit is echt gadver
Wisten we allang al ;is oud nieuws hoor.Ik ben een erg open persoon.Ik log in met me namen en me IP.Ik ben nergens bang voor hoor.Iedereen weet ook waar ik woon.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:21 schreef Disana het volgende:
Die RyanJ kwam vannacht toevallig op Fok langs:
Taxichauffeur slachtoffer van racistisch geweld
jemig....quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:21 schreef Disana het volgende:
Die RyanJ kwam vannacht toevallig op Fok langs:
Taxichauffeur slachtoffer van racistisch geweld
Hey wat leuk Ian, Mera woond ook in Klundert ( waar de hell is Klundert eigenlijk)quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik woon... euh... ik weet niet zo goed waar ik woon op het moment
Maar over een paar maanden woon ik in Klundert
Gaat goed hoor, hij gaat zo proberen weer lekker mee te etenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey meis, hoe is het met de kleine jongen??
Waarom zou ik dat doen? Je postte vannacht zelf in Nieuws en Achtergronden, nou dan is het dus nieuws.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:24 schreef RyanJ het volgende:
[..]
Wisten we allang al ;is oud nieuws hoor.Ik ben een erg open persoon.Ik log in met me namen en me IP.Ik ben nergens bang voor hoor.Iedereen weet ook waar ik woon.
Kom met wat nieuws.Ga geen onrust stoken of hou je van sensatie ?
ECHT!?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey wat leuk Ian, Mera woond ook in Klunderd
kom ik hier vol goede moed weer even bijlezen in de namiddag, het eerste waar ik over struikel is het zelfbenoemde taalwonder.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend gewoon overstag gegaan. Vorige week zwoor ik dat ik vanaf nu geen handschoenen en sjaal meer zou dragen, maar vanochtend deed een gevoelstemperatuur van -7 me anders beslissen en nu voel ik me een watje.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Je postte vannacht zelf in Nieuws en Achtergronden, nou dan is het dus nieuws.
he he pppfffttt wist ik toch al, was geintje Ian ppfftt soms vallen mijn grapjes niet goed merk ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ECHT!?
Serieus!?
Dat komt echt fucking goed uit!
We gaan samenwonen, lieverd.
Ja, wel hè? Vond ik zelf ook wel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:29 schreef Toverheks het volgende:
maar leuk samenwonen jullie zijn leuk stel
Klopt niemand ontkent het ook.Het zou je sieren als je eerst alles door leest voordat je schreeuwt met je zgn BREAKING NEWS ; want dat weet iedereen al op deze topic.En ik zal het dan zelf ook wel weten hoor truus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Je postte vannacht zelf in Nieuws en Achtergronden, nou dan is het dus nieuws.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef Ian_Nick het volgende:
LET OP: Alleen opklikken als je een ontzettend ranzig naakt wijf wil zien!
En bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Ook!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe bedoel je? Wil je meer nakende bodybuilderteefjes?
Ja en ik wens jullie gewoon een hele leuke fijne tijd samen tot in de eeuwigheid en als er ooit getrouwd wordt denk aan ons, wij komen allemaal op het feestjequote:Op donderdag 11 maart 2010 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, wel hè? Vond ik zelf ook wel.
Joh wind je niet zo op. Je hebt er zelf voor gekozen het hele verhaal op Fok! te zetten, nu niet gaan miepen hè.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:30 schreef RyanJ het volgende:
[..]
Klopt niemand ontkent het ook.Het zou je sieren als je eerst alles door leest voordat je schreeuwt met je zgn BREAKING NEWS ; want dat weet iedereen al op deze topic.En ik zal het dan zelf ook wel weten hoor truus.
We hebben al een gezamenlijke rekening, maar da's zeker geen reden voor een feestje?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja en ik wens jullie gewoon een hele leuke fijne tijd samen tot in de eeuwigheid en als er ooit getrouwd wordt denk aan ons, wij komen allemaal op het feestje
huhquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:30 schreef RyanJ het volgende:
[..]
Klopt niemand ontkent het ook.Het zou je sieren als je eerst alles door leest voordat je schreeuwt met je zgn BREAKING NEWS ; want dat weet iedereen al op deze topic.En ik zal het dan zelf ook wel weten hoor truus.
nu al?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We hebben al een gezamenlijke rekening, maar da's zeker geen reden voor een feestje?
ik zit wel te werken nu maar las even bij (vraag me wel eens af waarom nog..quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:27 schreef Copycat het volgende:
Nee, je weet toch dat ik altijd razendsnel reageer omdat ik geen fuck aan het doen ben. Gelukkig maar, anders stond alles vol spelfouten!
Blijf het grappig vinden, jouw af en toe bezoekjes.
Kom je zaterdag ook gezellig klieken?
als er genoeg op die rekening staat natuurlijk wel, wij komen wel naar klundert hoor als je me wel een routebeschrijving stuurd, nooit van klundert gehoord.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We hebben al een gezamenlijke rekening, maar da's zeker geen reden voor een feestje?
Ryan is onze nieuwste aanwinst, die moet nog even aan ons wennenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huhgaat het voor de rest oke met je?/
echt iedereen schreeuwt maar tegen mekaar aan, eerst op de chat nu hier wat is er loos, moet je ongesteld worden of zoiets
Volg het geluid van zingende engelen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als er genoeg op die rekening staat natuurlijk wel, wij komen wel naar klundert hoor als je me wel een routebeschrijving stuurd, nooit van klundert gehoord.
Dilettantequote:Op donderdag 11 maart 2010 17:34 schreef willem-jozef het volgende:
je was toch altijd zo verschrikkelijk tegen meets
Is ie nog niet weggepest?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ryan is onze nieuwste aanwinst, die moet nog even aan ons wennen
Nope, maar dat gaat wel z.s.m. gebeuren, en dan heb ik dat soort dingen liever alvast geregeld, hm?quote:
okee, zand erachter. ik zie je op eindhoven hs om 21.00 uur bij die telefooncel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dilettante.
En ik meet niet veel, maar ben er nooit verschrikkelijk tegen geweest. Misschien heb ik het als smoes gebruikt.
Tot straks?
Okquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, maar dat gaat wel z.s.m. gebeuren, en dan heb ik dat soort dingen liever alvast geregeld, hm?
Nogmaals ik miep niet en maak me niet druk.Ik zei je alleen ;Dat weet ik ;ik ben geen debiel ;ik weet heus wel dat ik geschreven hebt ;ook op me eigen forum.En iedereen ook op deze topic weet het al/.We waren al 10 pagina s verder tot spuit 11 kwam.Het was in de krant en op TV.En ik ben een bekende persoon in town.Dus wat wil jij me nu maken.Wil je mijn nummer ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh wind je niet zo op. Je hebt er zelf voor gekozen het hele verhaal op Fok! te zetten, nu niet gaan miepen hè.
Ach, de romantiekquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, zand erachter. ik zie je op eindhoven hs om 21.00 uur bij die telefooncel.
Ja, dan schiet ik al helemaal in de hyperhysteriaquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ok
Wij regelde pas alles toen we al samen woonde
Het is zo etenstijd, dat had ik ook kunnen voorspellenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jij bent zo weg, marruk my worst
Nou zal ff een pak inleg kruisjes naar Rayan gooien, schrok er gewoon van, ben dat niet gewend dat zo tegen mekaar zitten schreeuwenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ryan is onze nieuwste aanwinst, die moet nog even aan ons wennen
ik zou niet je telefoonnummer op het forum plmpen als ik jou wasquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:39 schreef RyanJ het volgende:
[..]
Nogmaals ik miep niet en maak me niet druk.Ik zei je alleen ;Dat weet ik ;ik ben geen debiel ;ik weet heus wel dat ik geschreven hebt ;ook op me eigen forum.En iedereen ook op deze topic weet het al/.We waren al 10 pagina s verder tot spuit 11 kwam.Het was in de krant en op TV.En ik ben een bekende persoon in town.Dus wat wil jij me nu maken.Wil je mijn nummer ?
waar is je Town??quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:39 schreef RyanJ het volgende:
[..]
Nogmaals ik miep niet en maak me niet druk.Ik zei je alleen ;Dat weet ik ;ik ben geen debiel ;ik weet heus wel dat ik geschreven hebt ;ook op me eigen forum.En iedereen ook op deze topic weet het al/.We waren al 10 pagina s verder tot spuit 11 kwam.Het was in de krant en op TV.En ik ben een bekende persoon in town.Dus wat wil jij me nu maken.Wil je mijn nummer ?
je kunt dan om stoer te lijken ook om 23.00 uur gaan eten en hier blijven posten om het tegendeel te bewijzenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:41 schreef D. het volgende:
[..]
Het is zo etenstijd, dat had ik ook kunnen voorspellen
Nou gelukkig, dan is er niets aan de hand. Telefoonnummers moet je trouwens niet op het internet gooien, daar komt alleen maar narigheid van.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:39 schreef RyanJ het volgende:
[..]
Ruige shit, WJ.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je kunt dan om stoer te lijken ook om 23.00 uur gaan eten en hier blijven posten om het tegendeel te bewijzen
Ik probeer niet stoer te lijken, ik heb trekquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je kunt dan om stoer te lijken ook om 23.00 uur gaan eten en hier blijven posten om het tegendeel te bewijzen
Ow, nee, dan laat ze maar niet zienquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die heb ik net op gekkie...daarom zie je ze niet
Ja D`tje dat snap ik ook wel, maar waar woond zijn huis dan???quote:
Zet je het toch gewoon op forum....quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zit ik een enorrum lange pm te typen, is je pm-gedoe uitgeschakeld
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zit ik een enorrum lange pm te typen, is je pm-gedoe uitgeschakeld
Oh, ff lezen. Heb weer wat gemist zo te zien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh wind je niet zo op. Je hebt er zelf voor gekozen het hele verhaal op Fok! te zetten, nu niet gaan miepen hè.
Weet ik veel, ik kom net binnenwandelenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja D`tje dat snap ik ook wel, maar waar woond zijn huis dan???
Als je het zo kan plannen dat het gebeurd NADAT hij een rondje heeft gehaald: go your gang.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ik weet het.
zou je het erg vinden als ik zaterdag langskom en remlof zou gijzelen?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zet je het toch gewoon op forum....
Ja, dat inlezen gaat je een half uur kosten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh, ff lezen. Heb weer wat gemist zo te zien.
Als je het hebt gevonden, doe ff een linkje?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
hondjesquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zet je het toch gewoon op forum....
hi marrije, ben je nog boos?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hier. Maar het is dus echt VEEL als het ware.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het hebt gevonden, doe ff een linkje?
Zwanger, dude. Ze is "zwanger".quote:
eet smakelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik probeer niet stoer te lijken, ik heb trek
Nee,,,hier blijft het bij...denk ik...quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hondjes![]()
![]()
hoe is ie, nog nieuwe kleinkinderen of panty's lately?
Ik schrokquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier. Maar het is dus echt VEEL als het ware.
Instant cult-held.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:51 schreef RyanJ het volgende:
Ok maar ik ga nu ook eten en daarna even weg.Ik kom in de avond terug en zal iets moois voor jullie posten wat weergerelateerd is.Ik ga even kijken of een dame wel thuis.Raar meiden ook soms.Ik kreeg 2 aanzoeken in de bajes via gedetineerde contact.Grappig of niet 1 van een meisje en 1 van een gozer ; ze vallen beide op zgn criminenelen ;kennelijk vinden ze dat stoer.Hoe gek kan een mens niet inelkaar zitten.De werels is bol en van binnen hol.gr Ashoka de Grote
I'm an adult now, I don't need to eat that shit anymore.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je moet wel af en toe met kids, vitamientjes....
lijkt me echt leuk! ik moet ff kijken, zit wel te denken om naar almeria te gaan (bij een vriendin langs en met de brommert). wie weet! lijkt me wel leuk als die naakte hagenees er ook is!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nee,,,hier blijft het bij...denk ik...
Kom je dit jaar nog meeten in Spain
Coos komt ook ,,die is er de eerste drie weken van Julyquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lijkt me echt leuk! ik moet ff kijken, zit wel te denken om naar almeria te gaan (bij een vriendin langs en met de brommert). wie weet! lijkt me wel leuk als die naakte hagenees er ook is!
heb je zuh plassert gezien eigenlijk?
Eet je wel fruit dan, of is dat ook uit den boze?? Ach wat , laatst had je t nog over broccolie....quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
I'm an adult now, I don't need to eat that shit anymore.
Beetje onsamenhangend verhaal, wil niet zeggen dat taxichauffeurs onschuldig zijn, maar snap hieruit hij heeft niks gedaan en toch zitten, en 22 politiewagens zozo rotterdam heeft het er maar druk mee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier. Maar het is dus echt VEEL als het ware.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je zuh plassert gezien eigenlijk?
What kind of shit DO you eat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
I'm an adult now, I don't need to eat that shit anymore.
dus je hept hem in het wild gezien?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets over Coos zijn plassert
Ik heb vorig weekend nog een mineola op.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Eet je wel fruit dan, of is dat ook uit den boze?? Ach wat , laatst had je t nog over broccolie....
Vanavond? Doperwtjes, aardappelschijfjes en Kipcrokantschnitzel.quote:
Bij wie was dat ook alweer, in de DGK SC, dat die moeder mee ging lezen en ze daar heul gezeik mee kreeg?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:56 schreef FANN het volgende:
god wat ben ik blij dat me moeder niet meeleest![]()
weetiknietquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij wie was dat ook alweer, in de DGK SC, dat die moeder mee ging lezen en ze daar heul gezeik mee kreeg?
Je gaat toch niet naar iemand zijn plassert kijken..quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]
dus je hept hem in het wild gezien?
en???
Probeer het overnieuw.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:51 schreef RyanJ het volgende:
Ok maar ik ga nu ook eten en daarna even weg.Ik kom in de avond terug en zal iets moois voor jullie posten wat weergerelateerd is.Ik ga even kijken of een dame wel thuis.Raar meiden ook soms.Ik kreeg 2 aanzoeken in de bajes via gedetineerde contact.Grappig of niet 1 van een meisje en 1 van een gozer ; ze vallen beide op zgn criminenelen ;kennelijk vinden ze dat stoer.Hoe gek kan een mens niet inelkaar zitten.De werels is bol en van binnen hol.gr Ashoka de Grote
zou ik ook doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar iemand zijn plassert kijken..![]()
Ik zat gewoon heel netjes naar boven te staren,,,
Dan zal ik hem voor jou nog één keer neerzetten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
nou moet ik eerlijk segge dat ik me dat ook een keertje zat af te vragen
Nee, het was de moeder van een SC'ert, die mee had zitten lezen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Brian zijn moeder, moeder nettie
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan zal ik hem voor jou nog één keer neerzetten.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |