quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:54 schreef RyanJ het volgende:
Wat is jou weerforum dan ?Dat is mij dan nieuw en ik ken er 56 van europa enkel al.Dan word ik wel lid om even te kijken.Ben u trouwens de beheerder hiervan ?/
Pietje puk dit is tegen jou gericht.Ik zie ook nergens in de regls dat het niet zou mogen.Maar ja.Zoveel gezeur alweer.Maar mensen schelden en haatzaaien mag dat wel ? Ik zie veel topic [ over wilders ect ] waar het behoorlijk heftig aan toegaat.Deze topic gaat over wanneer de zon ofzo komt en dat zag ik zodoende.Nogmaals me excuses als je ervan wakker ligt.
Ik deed extra een naamtopique zodat hij ons weer kan vinden, ik vind hem leukquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:55 schreef Copycat het volgende:
Ryan is wel schattig!
Maar voortaan maar geen klimatologische TT's meer. Schattig is snel stom.
Welkom op Fok!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:54 schreef RyanJ het volgende:
Wat is jou weerforum dan ?Dat is mij dan nieuw en ik ken er 56 van europa enkel al.Dan word ik wel lid om even te kijken.Ben u trouwens de beheerder hiervan ?/
Pietje puk dit is tegen jou gericht.Ik zie ook nergens in de regls dat het niet zou mogen.Maar ja.Zoveel gezeur alweer.Maar mensen schelden en haatzaaien mag dat wel ? Ik zie veel topic [ over wilders ect ] waar het behoorlijk heftig aan toegaat.Deze topic gaat over wanneer de zon ofzo komt en dat zag ik zodoende.Nogmaals me excuses als je ervan wakker ligt.
Van mij mag het drie keer daags, ik vind RyanJ gewoon tofquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien kan RyanJ ons hier elke ochtend even komen vertellen hoe de dag gaat worden?
Robin!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Van mij mag het drie keer daags, ik vind RyanJ gewoon tof
De site is inderdaad van Pietje, samen met nog iemand anders. Maar eigenlijk hoef je je niet zoveel van Pietje aan te trekken hoor, die ander gaat er uiteindelijk echt over.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:54 schreef RyanJ het volgende:
Hij komt straks klagen dat Pietje het topic op slot heeft gegooidquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk dat Ryan zijn kleindochter eerst moet vragen waarom hij niet meer in het vorige topic kan posten.
Waarschijnlijk heb je daar gelijk in.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk dat Ryan zijn kleindochter eerst moet vragen waarom hij niet meer in het vorige topic kan posten.
Terechte klacht, ik heb dat ook nooit begrepenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij komt straks klagen dat Pietje het topic op slot heeft gegooid
Bah!quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als we toch allemaal zouden uitspreken waar we elkaar aan laten denken, zijn de rapen gaar.
[..]
Ik ben geen beheerder van dit forum, maar moderator van dit stukje over real life soaps. Haatzaaien mag sowieso niet op FOK!, schelden ligt aan de context. Ja het gaat er hard aan toe, maar iedereen post er nog steeds geheel vrijwillig. En nee, ik lig er niet wakker van. Toch thanx voor je bezorgdheid.
Goedemiddagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |