abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79050337
www.zaankracht.nl kreeg ik net een belletje van n.a.v mijn cv op monsterboard
ga ik kijken op die website en daar staat toch een pak werk!
veel op schiphol ook.
werken jij!
  Moderator vrijdag 12 maart 2010 @ 10:49:50 #52
9859 crew  Karina
Woman
pi_79051000
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:31 schreef marcosta het volgende:
www.zaankracht.nl kreeg ik net een belletje van n.a.v mijn cv op monsterboard
ga ik kijken op die website en daar staat toch een pak werk!
veel op schiphol ook.
werken jij!
Klinkt een beetje spammerig Marcosta.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_79056902
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:49 schreef Karina het volgende:

[..]

Klinkt een beetje spammerig Marcosta.
Mmmm zo was het niet bedoeld!
Ik heb helemaal niks met die toko te maken (werk als sysadmin op een school en ben ambtenaar )
Was eigenlijk meer als voorzetje voor de TS dat er zat werk is.
Wil het wel editen als het irriteert?
pi_79059687
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:52 schreef Leee het volgende:
Wat zijn de manieren om werk te vinden.
Als je geen diplomas hebt.
geen uitkering wil trekken.
24 jaar bent.

Ik heb al uitzendbureaus geprobeerd, maar die hebben niets omdat het recessie is :s
vacaturebanken vereisen een diploma.
Mcdonalds, vuilnisman, postbode heb ik geen zin in, is een NoNo.

groetjes,
Leee
sorry hoor ,maar klagen dat je niks hebt of kunt vinden en vervolgens nog eisen hebben terwijl je
zelf niks te bieden hebt op diploma gebied terwijl er duizenden zijn die hetzelfde hebben en wel een
diploma op zak hebben? Weet je wel wat een vuilnisman verdiend?
75 topics = FIN
pi_79082366
Uitkering trekken, mag je 3 maanden legaal meenemen naar Spanje, en je geluk hier beproeven als bordenwasser .. doen er wel meer. Maar serieus joh, in Nederland kan je altijd wel een baan vinden. Ik heb nooit voor minder dan 2000 netto per maand gewerkt, en ik heb ook geen diploma's. Ben wel goed op de hoogte wat betreft IT.

Reageer gewoon op geschoold werk, ik ben letterlijk nog nooit om een diploma gevraagd, en heb eerlijk gezegd nog nooit op ongeschoold werk gesolliciteerd.

Edit: Oh ja, kijk eens naar werk in de visserij of olieplatformen, eventueel internationale (Engels-sprekende) bedrijven in Scandinavische landen. Ken een stel Noren en Spanjaarden die 18 weken per jaar ergens up north vissen, en de rest van het jaar vrij zijn - voor een 3x modaal salaris (en nog naar Noorse begrippen ook, reken maar uit). Zo heb je ook veel "6 weken op, 6 weken af" werk, en bij dat soort baantjes verdien je niet alleen veel, maar ook 24 uur per dag en op zo'n boot of platform geef je geen cent uit.

[ Bericht 13% gewijzigd door illusions op 12-03-2010 23:24:31 ]
pi_79176704
quote:
Ik heb nooit voor minder dan 2000 netto per maand gewerkt, en ik heb ook geen diploma's. Ben wel goed op de hoogte wat betreft IT.

Reageer gewoon op geschoold werk, ik ben letterlijk nog nooit om een diploma gevraagd, en heb eerlijk gezegd nog nooit op ongeschoold werk gesolliciteerd.
Tuurlijk knul.
Mag ik vragen bij wat voor bedrijven je gewerkt hebt in welke functie in de IT voor minstens 2000 NETTO zonder ook maar enig IT gerelateerd papiertje?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')