Meeting in Zwolle in het weekend van 16/17 april, nadere tijd volgt. Aanwezig:quote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als we naar t coc willen moeten er denk ik toch wel wat mensen een slaapplaats vinden ergens, of er moet iemand zin hebben zich op te offeren om te bobben? Ik heb zelf geen auto, anders had ik het geen ramp gevonden. Ik wil dus best rijden als er een auto is van iemand.
we kunnen ook overdag iets doen? maar wat dan weer, ergens luchen, high tea-en of weetikveel zoiets?
denk even mee mensen
[..]
Vandaarquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vroeg me al af waarom jullie niet reageerdenkhad alweeeer de lapo
quote:
Alleen jij, en verder geen mensen in mijn huis, zekerquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
mag ik bij jou in bed slapen?
oeh leidinggevend typjequote:Op donderdag 11 maart 2010 13:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Meeting 16/17 april
Wat willen we doen?
Hoe laat willen we afspreken?
Kunnen jullie mij hier een PB over sturen? Dan kan ik kijken wat er zoal mogelijk is![]()
![]()
dealquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen jij, en verder geen mensen in mijn huis, zeker![]()
zou het leuk vinden als je mee zou gaanquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoals ik naar cynt heb gemaild, ik ben er voor te porren maar ik weet niet hoe mijn leven er dan uitziet mbt werk, of ik er rechtzaak van ga maken of niet e.d.
vandaag overigens voorstel gehoord, nu maar overwegen en als ik het op papier cq mail heb naar mij tussenpersoon van de bond sturen....
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zou het leuk vinden als je mee zou gaan![]()
als je maar van mn been afblijft
dat is het enige juiste antwoordquote:
* heiden6 kriebelt in de nek van ldgquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zou het leuk vinden als je mee zou gaan![]()
als je maar van mn been afblijft
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
* heiden6 kriebelt in de nek van ldg
brrrrrquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
* heiden6 kriebelt in de nek van ldg
waag het niet dat hier te vertellenquote:
* Knuffelzacht zegt toch ook nietsquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waag het niet dat hier te vertellen
quote:
De plek waar ik gister was is de enige plek waar hij mij van zou kunnen kennen... En ik was gister ook nog eens de enige vrouw daarquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:32 schreef stbabylon het volgende:
Hij zei toch ook niet Ken ik jou hier van
Van mij ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Het mag wel snel weekend zijnZoveel leuke dingen op de planning staan!
je moet wel weten hoe je moet reageren als iemand thee met je wilt drinkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:45 schreef Cyntiaa het volgende:
En dan wel meeposten hé.. Dat is het leuke aan zo'n meet.
thee drinken, wie weet volgende weekquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je moet wel weten hoe je moet reageren als iemand thee met je wilt drinkenof n tompouce'je eten
zou wel gezellig zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
thee drinken, wie weet volgende week
met jou?quote:
wie is dan zo druk met jouquote:
Daar is niks spannends aan, hoewel ....quote:
dit moet je even uitleggen vrees ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, de stad even in geweest. Een ringetje in mijn smiley laten zetten
dat heb ik echt nog nooit bij iemand gezienquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:20 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb een piercing in mijn frenulum, het velletje wat je tandvlees en bovenlip verbind, daar zit nu een ringetje door heen ipv een staafje
Bah, sterkte er mee Beachquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:25 schreef Beach het volgende:
Bah, een vriendin heeft een zelfmoordpoging gedaan.
jakkesquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:25 schreef Beach het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:25 schreef Beach het volgende:
nog voldoende drank... alleen morgen nog een dagje werken, kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:36 schreef Braamyo het volgende:
zelfmoord is niet leuk,
Ikzelf wel, want ik post in BI![]()
Buitenomzelfmoord, hoeiszie?
maar, nu ben je oud en saai en kan t nie meer?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:47 schreef Braamyo het volgende:
drank en werk combineren ging bij mij vroeger altijd prima :0
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja, zoiets komt opeens onverwacht
Dank je
Ik post wel vaker emo dingen, maar dat gaat dan altijd over mezelfquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]je treft het wel deze week. er was toch nog iets anders voorgevallen ook?
Ik verspreid het alleen over meerdere topic's, komt anders zo negatief overquote:
sterktequote:Op donderdag 11 maart 2010 20:25 schreef Beach het volgende:
ik ga juist heel druk en blij doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga dan gewoon zielige muziek luisteren
BSB ook echt!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef Cyntiaa het volgende:
Af en toe wil ik dan inderdaad ook heel erg druk doen enzo. Maar wanneer ik alleen ben zet ik lekker BSB op ofzo, mee"zingen" hehe..En dan hopen dat de buren niet thuis zijn...
quote:
Mooi zoquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]jup, ben weer wat blijer.
ben jij eigk ook bi of verdwaald?
vind t allemaal primaquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik ben he maar zoek de gezelligheid altijd op dus kom vaak op plekken waar jij ook bent
stalken? dat klinkt niet echt tof. Alsof ik je karretje bij de super controleer enzulksquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind t allemaal primastalk mij maar
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef TJDoornbos het volgende:
godsamme ik haat vergeetachtige ouders. Mn pa heeft 2x mijn verjaardagskadootje besteld
Maar WTF moet ik met twee dezelfde litho's
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:02 schreef TJDoornbos het volgende:
hij bestelde het pas 26-2 hoor..............ben 28-2 jarig dus erg op tijd was die ook nietMaarja volgend jaar is alles anders vrees ik
tuurlijk komt het goed met jouquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Komt wel weer goed, althans met mij
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
hapje gegeten, sneakers gekocht, daarna warme choco melk en mcflurry oreo gehaald
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga zo mn mandje maar eens inbeetje slaap inhalen
Heb ik pilletjes voorquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef TJDoornbos het volgende:
godsamme ik haat vergeetachtige ouders. Mn pa heeft 2x mijn verjaardagskadootje besteld
Misschien helpt het bij de vergeetachtigheid van vadersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doet niks aan het oudergedeelte volgens mij, en dat lijkt me een veel betere oplossing
Met microginon30, geen vadersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien helpt het bij de vergeetachtigheid van vaders
hmm... Weten we meteen waar we onze voorraadjes moeten gaan scoren straksquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
6april heb ik eerste behandel gesprek bij ambulante ADHD, we gaan daar werken aan mijn depressies en adhd... dus veel pilluh!
MOGGUH! weer veels te vroeg wakker
Have funquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:54 schreef Cyntiaa het volgende:
Drugs voor op de meeting
'Morning iedereen! Lekker geslapen...?
Ik werd voor de wekker wakker, heerlijk is dat! Nog even wat dingen in mijn koffer gedaan zodat ik hem straks alleen dicht hoef te ritsen. Ga lekker een weekend weg! Vanavond een meidenavond met een lief vriendinnetje in Almere en morgen stappen in Hilversum.
Mijn laptop gaat mee in de treinquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Have funga je missen hier
![]()
over een week word ik misschien wel heeerlijk lekker in berlijn wakker
zal ik het logeerbedje maar opmaken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:54 schreef Cyntiaa het volgende:
Drugs voor op de meeting
'Morning iedereen! Lekker geslapen...?
Ik werd voor de wekker wakker, heerlijk is dat! Nog even wat dingen in mijn koffer gedaan zodat ik hem straks alleen dicht hoef te ritsen. Ga lekker een weekend weg! Vanavond een meidenavond met een lief vriendinnetje in Almere en morgen stappen in Hilversum.
jij moet niet zeurenquote:
Jahaa! We weten het al!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:
studerenveel vrij
nu al weekend
![]()
Fok-n00bquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:26 schreef Cyntiaa het volgende:
NEE! PATAT! We zitten toch niet in België!
Dat was niet mijn intentie, maar als je het toch noemtquote:
Ga lekker verder, ik meng me er niet in, gewoon externe observatiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:33 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Meng je even niet in onze discussie, wil je?!
waarvan er 1 teruggestuurd isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij moet niet zeurenmet je twee verjaardagscadeautjes
Ik heb vandaag een uur doorgebracht bij je grote vrienden omdat mijn OV-chipkaart ten onrechte geblokkeerd was.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waarvan er 1 teruggestuurd is
Mijn wkend begint pas om 16.30 en dan mag ik nog ff paar jaar treinen.
heb je ze niet meteen verteld dat het een klote idee is?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een uur doorgebracht bij je grote vrienden omdat mijn OV-chipkaart ten onrechte geblokkeerd was.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat was niet mijn intentie, maar als je het toch noemt![]()
Ik moest al lullen als Brugman om niet 20 euro af te hoeven tikken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb je ze niet meteen verteld dat het een klote idee is?
1 hele dagen vrij vandaagquote:
Zeer de moeite waard! Ik ben nu bij aflevering 9 dacht ikquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:45 schreef Deceit het volgende:
Hoe is seizoen 3? de moeite waard? heb alles gemist!
dat meen je niet. Ze zijn echt niet wijs daar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik moest al lullen als Brugman om niet 20 euro af te hoeven tikken.
heb de eerste 6 gekeken en vond het ook niet boeiend, maar toen zag ik seizoen 2 ergens en heb er 4 achter mekaar gekeken, het was 10 x beter en spannender, dus ja, echt een serie waar je in moet groeien denk ikquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
iedereen is zoooo enthousiast over tru blood, ik ben nu bij aflevering 2 en vind het niet boeiend
show himquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:01 schreef littledrummergirl het volgende:
woohoo guys ik heb mn nieuwe telefoon o+
Welke heb je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:01 schreef littledrummergirl het volgende:
woohoo guys ik heb mn nieuwe telefoon o+
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:58 schreef TJDoornbos het volgende:
krijg ik die nog voor mijn verjaardag van je LDG?
Hilversum word iets lastiger, Almere geen probleemquote:
neem ik jou erbij, k zie het probleem niet zo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, ben nu al aan m gehecht
twee dagen daarna welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
neem ik jou erbij, k zie het probleem niet zo.
is dan de garantie verlopen?quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan kan je altijd nog op de trein schat. Maar ik ken je een btje en denk het niet.
ik ook, schijnt. En zo niet reset je me ff.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik kan best lief zijn in vlagen
t is crisis op het spoor jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ook, schijnt. En zo niet reset je me ff.
godver sta al hele tijd van rdam naar gouda en naar utrecht toe is er nog geen zitplaats
Ontspoort Murm?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
t is crisis op het spoor jaik had er ook een beetje last van maar ik ben thuis
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heuy moppie!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
mijne nieuwe sneakers
[ afbeelding ]
OMFGquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
mijne nieuwe sneakers
[ afbeelding ]
* Knuffelzacht loves sneakers al vind ik ze terugwoordig wel ERG fel gekleurd, deze zijn wat donkerderquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG
Blij dat jij er blij mee bent.
sorry maar t is mijn smaak niet.![]()
![]()
Het model is mooi. De kleuren combi minderquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
mijne nieuwe sneakers
[ afbeelding ]
Leuk! heel erg eh gekleurdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
mijne nieuwe sneakers
[ afbeelding ]
zoals mijn josti schoenenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht loves sneakers al vind ik ze terugwoordig wel ERG fel gekleurd, deze zijn wat donkerder
* Outpost76 Heeft niets tegen sneakers maar die kleuren.....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht loves sneakers al vind ik ze terugwoordig wel ERG fel gekleurd, deze zijn wat donkerder
Poep dingenquote:
Sorry.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
mannen hebben geen smaak, ik merk het alweer
daarom delen ze een schoenenzaak ook in delen op, een mannen en vrouwen (met smaak) sectiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
mannen hebben geen smaak, ik merk het alweer
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]ja wel ok
![]()
weer een weekend hard studeren voor de boeg
en morgen zoenen
ga je nou op alles wat ik zeg heel hard poep roepen?quote:
En jij haalt je schoenen altijd in het gedeelte voor mensen zonder smaakquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:34 schreef Thrust het volgende:
[..]
daarom delen ze een schoenenzaak ook in delen op, een mannen en vrouwen (met smaak) sectie
Das mooi!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]ja wel ok
![]()
weer een weekend hard studeren voor de boeg
en morgen zoenen
Moet je doen als je bij je josti's bent poep roepen. Dat vinden ze vast leukquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga je nou op alles wat ik zeg heel hard poep roepen?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet je doen als je bij je josti's bent poep roepen. Dat vinden ze vast leuk
het zijn toch ook poepschoenenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga je nou op alles wat ik zeg heel hard poep roepen?
quote:
daar heb ik mijn mensen voorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij haalt je schoenen altijd in het gedeelte voor mensen zonder smaak
Heb jij mensen danquote:
quote:
zoenproject komt al om 11 uur ofzo dus dan heb ik nog niet zo heel veel gestudeerdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das mooi!![]()
Hard studeren voor t zoenen?![]()
* Outpost76 Bied zich aan om een proefexamen af te nemen.
Ik welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat die jostie's dan ineens allemaal gaan doen!
Daar vraagt ie toch niet om.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]iemand die je niet kent en waar je ook nog nooit wat over hebt gehoord. niet ex iig
bedoelde zoenen als t studie onderwerp.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zoenproject komt al om 11 uur ofzo dus dan heb ik nog niet zo heel veel gestudeerd
Het is geen spelletjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
KZ is een vrouwquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:52 schreef Thrust het volgende:
[..]
Het is geen spelletje
NietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus ook geen prijs als ik het goed raad
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wat als ik die relatie wel ziequote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
KZ is een vrouw
@tijn het is een man.
@outpost: ik zie geen relatie tussen zoenen en arbeids- en organisatiepsychologie
aah iedereen negeert jouquote:
quote:
Ik val dan ook zomaar binnen tussen de gesprekken doorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aah iedereen negeert jou![]()
hoi
KZquote:
Moet die erzijn dan? Je hoeft toch geen reden te hebben om te zoenen.quote:
Ik dus echt niet. Die gasten zijn zo erg dat ze dan zomaar met die zooi kunnen gaan gooien. Dat wil ik dus niet weten!quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:52 schreef Murmeli het volgende:
@outpost: ik zie geen relatie tussen zoenen en arbeids- en organisatiepsychologie
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aah iedereen negeert jou![]()
hoi
jij bent al bijna een oldbiquote:
was er geen ontgroening ritueel?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent al bijna een oldbi
goed dat je het zegtquote:
Nieuw?quote:
word ik nog bijna overgeslagen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
goed dat je het zegtjij bent nog niet ongroent!
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:25 schreef Thrust het volgende:
[..]
word ik nog bijna overgeslagen!waar en wanneer?
je weet niet dat het met tompoucen te maken heeft?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:25 schreef Thrust het volgende:
[..]
word ik nog bijna overgeslagen!waar en wanneer?
heb liever theequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je weet niet dat het met tompoucen te maken heeft?
tompoucen als in die gebakjes? Of heeft dat hier ook weer een andere betekenis?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan wel wat verse makenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dan moet je eens praten met de topic opener van t laatste Hattrick topic!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ThEE !!
of bij gebrek aan thee een douche.... ik ga voor de douche !
en?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
doe nie zo gek joh, je zit hier toch niet in cul ofzo ;D
ben heul niet gek, hooguit een beetje vreemdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
doe nie zo gek joh, je zit hier toch niet in cul ofzo ;D
Welterusten!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker bedje in
morgen om half6 op nu nog ff tv kieken
Heel de wereld is gek dus waarom jij niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:40 schreef Thrust het volgende:
[..]
ben heul niet gek, hooguit een beetje vreemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaapwelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker bedje in
morgen om half6 op nu nog ff tv kieken
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel de wereld is gek dus waarom jij niet?elk gek heb zo ze gebrekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik ook genoeg..
Slaap lekker KZ
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
gammaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:56 schreef Thrust het volgende:
[..]
elk gek heb zo ze gebrekdus ik ook genoeg..
Slaap lekker KZ
wou net gaan, dan niet samenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:53 schreef littledrummergirl het volgende:
slaap lekker kz tje!![]()
over douchen gesprokenkom net uit de douche
Oh jee pas je wel een beetje opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Aaah Thrustje toch!Ik zit in de stedenwijk!
Ruimte genoeg, ze mag wel mee komenquote:
Ik heb hier geen dresscode wel een tvquote:
Jammer, hoewel de wat minder in het zicht zittende wel begrijpelijk isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Uhm, niet op internet iig. Ze zijn niet allemaal zichtbaar namelijk
waar heb jij piercings gehad dan? Ik heb dr 1, op een plek waar anderen ze gewoon laten prikken haha, en die heb ik nog nooit verwisseld. zou niet weten hoe het moet en durf het ook niet ofzo. ding zit er al zowat 15 jaar netjes op zn plekquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:20 schreef Thrust het volgende:
Vroeger (ouwe lul) wel piercings gehad, kon ze alleen zelf voor geen meter wisselen moest altijd hulp hebbenik game er alleen op kan je daar niet mee helpen
Jij ook Cyntiaa!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik sluit mijn laptop even af
Fijne aaf Thrust!![]()
Morgenvroeg wel hier..
dat weet jij toch wel? trouwens als je goed kijkt in het linkje, die in mn fobo staat kan je hem zienquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar heb jij piercings gehad dan? Ik heb dr 1, op een plek waar anderen ze gewoon laten prikken haha, en die heb ik nog nooit verwisseld. zou niet weten hoe het moet en durf het ook niet ofzo. ding zit er al zowat 15 jaar netjes op zn plek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
neuh hoor!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:08 schreef Cyntiaa het volgende:
Even weer hier, jullie slapen allemaal al geloof ik....
Sorry jij post iets om 2.00 en (voor mij) was de laatste post om 22.29!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:00 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Dit gaat toch voor mij veel te snel!
Hoe kan ik dit nou ooit bijhouden.
Het is dus al te lang geleden dat ik hier gepost heb, hè.
lees die zin nu nog eens......quote:Op zaterdag 13 maart 2010 03:39 schreef Braamyo het volgende:
weet je zeker dat je met visite nog wel aan slapen toe komen
2 opties: je zet je eroverheen. Ofje doet het niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 05:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mogguh
Ik heb tijdje opwelling gehad van IK WIL STAAFJE DOOR TEPEL maar ik ben schijterd
Ik fail
lekker gebatst?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:52 schreef littledrummergirl het volgende:
visite en ik gaan slapen, tot morgen!
Heb jij even geluk, het camping seizoen is volgens mee al begonnenquote:
Ja een joggingbroekquote:
Wat is een mooie lingerie volgens jou?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Ieder zijn ding denk ik dan maar![]()
Heb liever een mooie meid in lingerieOf een jongen in een strakke boxer
Alle vorige topics en dit hele topic, ik moet alles nog een beetje door gaan zitten lezen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry jij post iets om 2.00 en (voor mij) was de laatste post om 22.29!Wat moet je bij houden? Als je t nou over de singels sc hebt dan kan ik je begrijpen maar anders????..........
QFTquote:
je mist niet zoveel als je niet terugleest, dus ik zou gewoon gezellig weer hier aansluitenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:29 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Alle vorige topics en dit hele topic, ik moet alles nog een beetje door gaan zitten lezen.
theeft idd niet echt heel veel inhoud verderquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je mist niet zoveel als je niet terugleest, dus ik zou gewoon gezellig weer hier aansluiten
als ze niet flodderig zitten maar n beetje aansluiten zijn de best leukquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:28 schreef Murmeli het volgende:
maar kan iemand nog uitleggen waarom een joggingbroek geil is?
nja da's waar jaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ze niet flodderig zitten maar n beetje aansluiten zijn de best leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |