Meeting in Zwolle in het weekend van 16/17 april, nadere tijd volgt. Aanwezig:quote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als we naar t coc willen moeten er denk ik toch wel wat mensen een slaapplaats vinden ergens, of er moet iemand zin hebben zich op te offeren om te bobben? Ik heb zelf geen auto, anders had ik het geen ramp gevonden. Ik wil dus best rijden als er een auto is van iemand.
we kunnen ook overdag iets doen? maar wat dan weer, ergens luchen, high tea-en of weetikveel zoiets?
denk even mee mensen
[..]
Vandaarquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vroeg me al af waarom jullie niet reageerdenkhad alweeeer de lapo
quote:
Alleen jij, en verder geen mensen in mijn huis, zekerquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
mag ik bij jou in bed slapen?
oeh leidinggevend typjequote:Op donderdag 11 maart 2010 13:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Meeting 16/17 april
Wat willen we doen?
Hoe laat willen we afspreken?
Kunnen jullie mij hier een PB over sturen? Dan kan ik kijken wat er zoal mogelijk is![]()
![]()
dealquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen jij, en verder geen mensen in mijn huis, zeker![]()
zou het leuk vinden als je mee zou gaanquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoals ik naar cynt heb gemaild, ik ben er voor te porren maar ik weet niet hoe mijn leven er dan uitziet mbt werk, of ik er rechtzaak van ga maken of niet e.d.
vandaag overigens voorstel gehoord, nu maar overwegen en als ik het op papier cq mail heb naar mij tussenpersoon van de bond sturen....
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zou het leuk vinden als je mee zou gaan![]()
als je maar van mn been afblijft
dat is het enige juiste antwoordquote:
* heiden6 kriebelt in de nek van ldgquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zou het leuk vinden als je mee zou gaan![]()
als je maar van mn been afblijft
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
* heiden6 kriebelt in de nek van ldg
brrrrrquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
* heiden6 kriebelt in de nek van ldg
waag het niet dat hier te vertellenquote:
* Knuffelzacht zegt toch ook nietsquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waag het niet dat hier te vertellen
quote:
De plek waar ik gister was is de enige plek waar hij mij van zou kunnen kennen... En ik was gister ook nog eens de enige vrouw daarquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:32 schreef stbabylon het volgende:
Hij zei toch ook niet Ken ik jou hier van
Van mij ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Het mag wel snel weekend zijnZoveel leuke dingen op de planning staan!
je moet wel weten hoe je moet reageren als iemand thee met je wilt drinkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:45 schreef Cyntiaa het volgende:
En dan wel meeposten hé.. Dat is het leuke aan zo'n meet.
thee drinken, wie weet volgende weekquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je moet wel weten hoe je moet reageren als iemand thee met je wilt drinkenof n tompouce'je eten
zou wel gezellig zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
thee drinken, wie weet volgende week
met jou?quote:
wie is dan zo druk met jouquote:
Daar is niks spannends aan, hoewel ....quote:
dit moet je even uitleggen vrees ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, de stad even in geweest. Een ringetje in mijn smiley laten zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |