quote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Zal binnenkort de mailing-list updaten.![]()
And now ... the moment you've all been waiting for. All the lines are closed and the results are in:
De uitslag van de Kloon-polls:
MCDV8
Sethje (18)
mstx (9)
de_huig (2)
het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MCRuffian
Sethje (14)
mstx (6)
Bartman (3)
het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willem_Rebergen
Sethje (22)
mstx (4)
de_huig (3)
het antwoord:Haha toch wel verassende uitslag, dacht dat achter alle 3 gewoon dezelfde persoon zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------![]()
Haha waarom heb ik zon slechte naam onder mijn mede hs-fokkers
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews![]()
dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 15 maart 2010 23:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha toch wel verassende uitslag, dacht dat achter alle 3 gewoon dezelfde persoon zat
en gefeliciteerd Bartman
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Gefeliciteerd Bartmanneke,
Dat je maar een groot vies manneke mag worden!Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Dat dacht ik dus ook al. Sethje is wel populairquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:11 schreef Sethje het volgende:
Haha waarom heb ik zon slechte naam onder mijn mede hs-fokkers
En Bartmans natuurlijk gefeliciteerd. Dat er dadelijk maar taart, bier (cola voor deze makker), avondeten, en vermaak aanwezig mogen zijn. Ja je hoort het. Ik hoop om 1830 de binnenstad van dat gat waar je woont in te cruiiisssen.*mompelt iets*quote:Gefeliciteerd Bartmanneke,
Dat je maar een groot vies manneke mag worden!
Partyagenda;
Outdated....![]()
quote:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gefeliciteerd Bartmanneke,
Dat je maar een groot vies manneke mag worden!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:42 schreef CrustyClown het volgende:
En Bartmans natuurlijk gefeliciteerd.quote:
[ Bericht 12% gewijzigd door mstx op 16-03-2010 10:28:22 ]Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾![]()
Gefeliciteerd bartjeeequote:Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews![]()
ik had mstx jortk en 16m alledrie goed..maar wel verkeerde persoon bij verkeerde kloon volgens mij :p
en bart..ik kom je straks wel persoonlijk feliciteren
The only limit is your own imagination![]()
X2quote:Op maandag 15 maart 2010 23:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha toch wel verassende uitslag, dacht dat achter alle 3 gewoon dezelfde persoon zat
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Gefeliciteerd Bartman!
Er was toch ook nog een Dov_Elkabas?11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem![]()
Mag ik er ook op?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Zal binnenkort de mailing-list updaten.![]()
![]()
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989![]()
x2quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Check de break in de nieuwe track van Zatox...
http://www.mobypicture.com/user/djzatox/view/6165219
Gefeli bartmans!Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Ja dankjulliewel allenquote:gefeliciteerd x100Ik voel de liefde
![]()
@Crusty, ik zal cola voor je halenen er is avondeten. Vermaak.. tja, je hebt Huig en Conjo om uit te lachen en mij om mee te lachen dus dat komt zekers goed
En taart moet ik nog ff gaan scoren straks denk ik zo, want daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
gefeliciteerd bartman![]()
En inderdaad, ook ik dacht dat alle3 dezelfde mensen waren. Leuke uitslag trouwens![]()
Plaat vd dag (geen bekende, maar wel fijn!):
INCOMING![]()
![]()
wat een brute track !quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:05 schreef T-Force het volgende:
gefeliciteerd bartman![]()
En inderdaad, ook ik dacht dat alle3 dezelfde mensen waren. Leuke uitslag trouwens![]()
Plaat vd dag (geen bekende, maar wel fijn!):
INCOMING
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Dag heren,
HarryVanDeTap hier
Aangezien jullie de doelgroep zijn hoop ik bij jullie ook wat interesse te kunnen wekken!
Ik zit bij een projectgroep en wij zijn een idee aan het ontwikkelen dat heet Project Party. Je kunt de web-link in mijn signature vinden.
Ik zou zeggen, bekijk het even, en geef je feedback.
Kort samengevat: Een feest-database zoekmachine met een superieure bereikbaarheid vanaf meerdere smartphones (naast gewone web-toegang). Daarnaast kun je op 2 manieren zoeken, de traditionele locatie/genre/artiest manier of je vraagt simpelweg op wat jouw vrienden gaan doen!
Omdat we midden in de ontwikkelfase enkele struikelblokken zijn tegengekomen hebben we besloten nu al te promoten om zo wat feedback te krijgen over bepaalde punten. Je heb nu dus ook de kans om jouw wensen door te laten voeren in het eindproduct
Groetjes HvdT
(doe lief en promoot ons even op twitter, hyves, mail, wat je maar bedenkt)
Project Party: Een revolutie in uitgaan!
Filter feesten op genre, locatie of artiest of kijk simpelweg wat je vrienden gaan doen!
http://www.projectparty.nl![]()
Klinkt nog steeds als Partyflock².quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾![]()
Goed werkende ideeen jatten, slechter maken en winst maken.quote:
Klinkt als een bekende business-case hoor
Partyagenda;
Outdated....![]()
dat staat ook wel in het verhaaltje, dat je het moet zien als een 'verbeterde' PFquote:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
ik noem geen namen,
maar deels van het idee komt voort uit het verbeteren van bestaande services die weigeren te (of niet kunnen) verbeteren inderdaad.
het andere deel komt voort uit de groei van de smartphone sector.
Bij ons was er in ieder geval onvrede over het huidige aanbod en een gebrek aan services wat we dus zelf zijn gaan opvullen.
Het is zeer zeker een evolutie van een bestaand product, maar in onze ogen wel een broodnodigeProject Party: Een revolutie in uitgaan!
Filter feesten op genre, locatie of artiest of kijk simpelweg wat je vrienden gaan doen!
http://www.projectparty.nl![]()
Ik vind het er wel erg 2.0 weblog achtig uitzien... hoeft van mij niet zo. Gewoon lekker simpel maar overzichtelijk zoals PF
Ik weet verder niet hoe PF er op een mobiel uitziet, want ik heb geen smartphone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |