Soort van déjà vu moment.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:57 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat Devvie en Crack tegelijk online komen.
Jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
halen? Voornamelijk na de zomervakantie heb ik altijd het idee alsof velen hem gratis bij de vliegreis kregen.
Mijn rug is ook verrotquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet een nieuw bed. Deze is versleten. M'n matras is een soort kuip geworden, en ik heb al een verrotte rug.
kankersnol, jij mocht niet meer klonen van dannyquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:56 schreef piettiet het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik heb gisteren even wat overleg gepleegd met mijnheer danny. Alles is goed. De problemen zijn de wereld uit geholpenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mijn rug is ook verrot
[..]
kankersnol, jij mocht niet meer klonen van danny
Maar haar niet, maar ik heb het gewassen, dan zit het nooit zo tof.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier wel, en ik werd wakker en mn haar zit goed.
Ritsen en invoegen is hoge wiskunde lijkt het wel. Gister nog. Ik rij op de hoofdbaan, rechts van mij de invoegstrook. 1 auto propt z'n auto voor die van mij de rest rijdt hem gewoon rechts voorbijquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zijn ook vaak van knarmongolen die zien dat er een file naast de oprit is die op loopsnelheid gaat, dan racen ze die oprit af naar het eind om 'm erin te stampen. met andere worden het verkeer nog trager maken.
Gewoon zodra de oprit en snelweg naast elkaar liggen evensnel gaan rijden als de file en aan het eind invoegen, dat werkt veel beter. Overigens heb je dan ook vaak kookhoofden achter je die denken dat ze het beter weten.![]()
Niks voor een chauffeur, thans ik maak dat niet vaak mee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ritsen en invoegen is hoge wiskunde lijkt het wel. Gister nog. Ik rij op de hoofdbaan, rechts van mij de invoegstrook. 1 auto propt z'n auto voor die van mij de rest rijdt hem gewoon rechts voorbij![]()
En een keer begint een vrachtwagen keihard te toeteren en te flitsen met z'n lampen omdat ik ruimte maak voor een invoegende vrachtwagen. Toen ben ik gewoon helemaal stil gaan staan en m'n middelvinger uit het raam gestoken en pas weer gaan rijden toen de andere vrachtwagen was ingevoegd. Teringlijer.
Ik 6.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb gewoon iets van 12u geslapen ofzo. Jezus.
Wie ben jij dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:01 schreef piettiet het volgende:
[..]
Ik heb gisteren even wat overleg gepleegd met mijnheer danny. Alles is goed. De problemen zijn de wereld uit geholpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |